Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizare proiect tehnic, Detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie si executie lucrari pentru : "Proiect integrat pe Masura 322, pentru modernizare


Anunt de participare numarul 112596/07.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA COZMESTI
Adresa postala:  COMUNA COZMESTI, JUDETUL IASI, Localitatea:  Cozmesti, Cod postal:  707140, Romania, Punct(e) de contact:  BURSA ROMANA DE MARFURI IASI, Tel. 0332/408304, Email:  [email protected], Fax:  0332/402539, Adresa internet (URL):  www.cozmesti.iasinet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizare proiect tehnic, Detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie si executie lucrari pentru : "Proiect integrat pe Masura 322, pentru modernizarea infrastructurii, imbunatatirea serviciilor si protejarea patrimoniului cultural in comuna Cozmesti, judetul Iasi"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Cozmesti judetul Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizare proiect tehnic, Detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie si executie lucrari pentru : "Proiect integrat pe Masura 322, pentru modernizarea infrastructurii, imbunatatirea serviciilor si protejarea patrimoniului cultural in comuna Cozmesti, judetul Iasi"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizare proiect tehnic, detalii de executie, elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, asistentatehnica din partea proiectantului pe perioada de executie si executie lucrari pentru:
Actiunea 1: ?Modernizare drumuri satesti? comuna Cozmesti, judetul Iasi.?Actiunea 2: ?Reabilitare biblioteca? in satul Cozmesti, comuna Cozmesti, judetul Iasi;
Actiunea 3: ?Infiintare centru After School? in satul Cozmesti, comuna Cozmesti, judetul Iasi
Valoarea estimata fara TVA: 9, 502, 140RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
22 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in suma 144.000 lei .Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri F.E.A.D.R. prin programul P.N.D.R. Romania Masura 3.2.2.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Declaratia privind calitatea de participant la procedura
-Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.69 indice 1, din OUG 34/2006-Certificat de participare la licitatie cu oferta independent conform Ordonantei 134/2010
-Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului.-Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei-Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract
-Certificat de atestare fiscala emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala,
-Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale , emis de autoritatile locale pe raza carora isi desfasoara activitatea economica
-Operatorii economici nerezidenti (straini): au obligatia de aprezenta orice documente edificatoare in conditiile prevazute de art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Cifra de afaceri anuala, media pe ultimii 3 ani incheiati-Bilantul contabil-Sustinere financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani incheia?i (2007, 2008, 2009) , sau peperioadadelainfiintare, trebuie sa fie de minim 19.000.000 lei.- Copii ale bilanturilor contabile la31.12.2007. 31.12.2008 si 31.12.2009 vizate si inregistrate de organele competente.-Documente pentru demonstrarea ca operatorul economic are disponibile resurse financiare reale, linii de credit confirmate de banci pentru a realiza cashflow-ul de executie a lucrarilor in valoare de 3.325.000 lei .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Informatii privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani si lucrari executate si finalizate in ultimii 5 anib)Informatii privind dotarile specificec)Informatii referitoare la persoanele responsabile de indeplinirea contractuluid)Informatii privind subcontractantiie)Standarde de asigurare a calitatiif)Standarde de protectie a mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract de servicii proiectare tehnica lucrari de drumuriin valoare de minim 120.000, 00 lei ( fara TVA ) ;
-Indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract de servicii proiectare tehnica lucrari de constructii civile (modernizare)in valoare de minim50.000, 00 lei ( fara TVA)-Indeplinirea in ultimii 3 ani cel putin unui contract de servicii proiectare tehnica lucrari de constructii civile (constructie noua)in valoare de minim29.000, 00 lei ( fara TVA)-Executarea si finalizarea in ultimii 5 ani amaxim doua contractede lucrari de drumuri a caror valoare cumulata sa fie de minim 7.700.000, 00 lei fara TVA.-Executarea si finalizarea in ultimii 5 ani a cel putin unui contract similarde executie lucrari de constructii civile (modernizare)in valoare de minim945.000, 00 lei fara TVA.-Executarea si finalizarea in ultimii 5 ani a cel putin unui contract similar de executie lucrari de constructii civile (constructie noua)in valoare de minim575.000, 00 lei fara TVA.-Ofertantul trebuie sa dispuna de echipament specific activitatii de proiectare. Se vor prezentadotarile specifice, copii dupa licente pentru program calcul structuri, pentru program calcul arhitectura, pentru program calcul drumuri, soft specializat pentrurealizarea si intocmirea cantitatilor de lucrari, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentruindeplinirea contractuluiMAI MULTE INFORMATII SE REGASESC LA CAPITOLUL VI.3
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.12.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.12.2010 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.12.2010 12:00
Locul: BRM Terminalul Iasi, Calea Chisinaului nr.27
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor pe baza de imputernicire si copie de pe buletin, reprezentanti UCVAP si APDRP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri F.E.A.D.R. prin programul P.N.D.R. Romania Masura 3.2.2.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Se solicita: - Fisa tehnica si certificarea ICECON sau echivalent, pentru statia de mixturi asfaltice proprie sau cea a furnizorului de mixturi asfaltice prin care sedemonstreaza ca statia este abilitata sa produca la parametrii nominali tipurile de mixturi asfaltice specificate in fisa tehnica a proiectului, adresa unde este amplasata statia, precum si autorizatie de mediu valabila pentru locul unde este amplasata .-Ofertantul va prezenta: certificat de conformitate emis de organisme independente pentru tipurile de mixturi asfaltice, ofertate conform caietului de sarcini.-Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de un laborator propriu pentru asigurarea controlului calitatii in ceea ce priveste profilul lucrarilor rezultate din tehnologiile de executie adoptate (laborator autorizat gr. II pentru drumuri, geotehnica, materiale de constructii drumuri, betoane) sau sa prezinte un contract de prestari servicii in termen de valabilitate incheiat cu un astfel de laborator.In cazul in care este prezentat contractul de prestari servicii, acesta trebuie insotit in mod obligatoriu de copia legalizata a atestatului.______________________________________________________________________________________________________Documentatia de atribuire se ridica gratuit din SEAP www.e-licitatie.ro . Plansele se pot ridica gratuit de la sediul autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel IASI - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Str. Anastasie Panu nr. 25, ,Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700024, Romania, Tel. 0232 260.600, Email:  [email protected], Fax:  0232 255.907, Adresa internet (URL):  portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleus nr. 6 Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BRM TERMINAL IASI-oficiul juridic
Adresa postala:  Calea Chisnaului nr. 27, Localitatea:  IASI, Cod postal:  700177, Romania, Tel. 0332/408304, Email:  [email protected], Fax:  0332/402539, Adresa internet (URL):  www.brm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.12.2010 13:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer