Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizare proiect tehnic, detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, asistenta din partea proiectantului pe perioada de executiei, si executie lucrari pentru proiectul integrat : Modernizare drumuri satesti in loc Ma


Anunt de participare numarul 112583/07.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Madarjac (Consiliul Local MADARJAC)
Adresa postala:  COMUNA MADARJAC, Localitatea:  Madarjac, Cod postal:  707290, Romania, Punct(e) de contact:  BURSA ROMANA DE MARFURI IASI, Tel. 0332/408304, Email:  [email protected], Fax:  0332/402539, Adresa internet (URL):  http: //madarjac.primarii-iasi.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii generale ale administratiilor publice.
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizare proiect tehnic, detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, asistenta din partea proiectantului pe perioada de executiei, si executie lucrari pentru proiectul integrat : Modernizare drumurisatesti in loc Madarjac, judetul Iasi, Reabilitare sediu primarie Madarjac, Reabilitare modernizare camin cultural Madarjac Construire cresa in localitatea Madarjac, comuna Madarjac, judetul Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: COMUNA MADARJAC
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizare proiect tehnic, detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, asistenta din partea proiectantului pe perioada de executiei, si executie lucrari pentru proiectul integrat : Modernizare drumurisatesti in loc Madarjac, judetul Iasi, Reabilitare sediu primarie Madarjac, Reabilitare modernizare camin cultural Madarjac Construire cresa in localitatea Madarjac, comuna Madarjac, judetul Iasi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45215221-2-Lucrari de constructii de centre de asistenta de zi (Rev.2)
71221000-3-Servicii de arhitectura pentru constructii (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractulpresupune realizarea urmatoarelor activitati:
Actiunea 1 ? Realizare proiecttehnic, detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, ac
orduri, autorizatii, asistenta din partea proiectantului pe perioada de executiei, pentru urmatoarele obiective:
- Modernizare drumurisatesti in loc Madarjac, judetul Iasi, - Reabilitare sediu primarie Madarjac, - Reabilitare modernizare camin cultural Madarjac
- Construire cresa in localitatea Madarjac, comuna Madarjac, judetul IasiActiune 2 Executie Lucrari de constructii pentru urmatoarele obiective- Modernizare drumurisatesti in loc Madarjac, judetul Iasi, - Reabilitare sediu primarie Madarjac, - Reabilitare modernizare camin cultural Madarjac
- Construire cresa in localitatea Madarjac, comuna Madarjac, judetul Iasi
Valoarea estimata fara TVA: 7, 507, 434RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 80000 lei. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 5% din valoarea de atribuire a contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri F.E.A.D.R. prin programul P.N.D.R. Romania Masura 3.2.2.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea;
-Neincadrarea la art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 indice 1 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006;
-Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" ;
-Declaratii privind calitatea de participant;
Persoanele juridice romanetrebuie sa prezinte
-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si pentru toate sediile secundare;
-Certificate constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidatPersoanelejuridicestrainevor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Cifra de afaceri anuala, media pe ultimii 3 ani incheiati-Bilantul contabil
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani minima solicitata 14.000.000 lei.Pentru operatorii care nu au 3 ani de activitate se va calcula cifra medie de afaceri pentru perioada de la data infiintarii.-Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani incheiati (2007, 2008, 2009), vizate si inregistrate de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Informatii privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani si lucrari executate si finalizate in ultimii 5 anib)Informatii privind dotarile specificec)Informatii referitoare la persoanele responsabile de indeplinirea contractuluid)Informatii privind subcontractantiie)Standarde de asigurare a calitatiif)Standarde de protectie a mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii (semnarii) in ultimii 3 ani, in calitate de contractant, asociat sau subcontractant, a cel putinunui contract de proiectare lucrari de modernizare drumuri, a carui valoare sa fiede minim190.000lei fara TVA.Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii (semnarii) in ultimii 3 ani, in calitate de contractant, asociat sau subcontractant, a cel putin un contract de proiectare lucrari de constructiisi instalatii pentru cladiri si lucrari din categoria interventiilor la constructii - consolidare, a caror valoare sa fieminim de 55.000 lei, fara TVA, Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii (semnarii) si indeplinirii in ultimii 5 ani, in calitate de contractant, asociat sau subcontractant, a cel putin unui contract de lucrari de natura si complexitate similara lucrarilor ce fac obiectul procedurii (executie lucrari de modernizare drumuri) a carui valoare sa fieminim de5.000.000 lei fara TVA.Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii (semnarii) si indeplinirii in ultimii 5 ani, in calitate de contractant, asociat sau subcontractant, a unui contract de lucrari de natura si complexitate similara lucrarilor ce fac obiectul procedurii (lucrari de constructiisi instalatii pentru cladiri) a carui valoare sa fieminim de800.000 lei, fara TVA.-Ofertantul trebuie sa aiba in proprietate sau sa aiba la dispozitia sa (printr-un contract de inchiriere, de leasing, etc) utilaje si echipamente tehnice, care sa functioneze la intreaga capacitate si care sa fie folosite in cadrul contractului.-Certificat de atestare privind obligatiile la fondul de mediu pentru executantii de lucrari.-Ofertantultrebuie sa aiba in proprietate sau sa aiba la dispozitia sa (printr-un contract de prestari servicii, de inchiriere) laboratorde incercari autorizat de grad II, autorizat ISC.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.12.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.12.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.12.2010 10:00
Locul: Sediul Bursei Romane de Marfuri, Calea Chisnaului nr 27
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de atribuire, persoane juridice/fizice imputernicite de ofertanti precum si alte persoane juridice/fizice ce indeplinesc calitatea de invitati sau observatori.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri F.E.A.D.R. prin programul P.N.D.R. Romania Masura 3.2.2.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se ridica gratuit din SEAP www.e-licitatie.ro .Plansele se pot ridica gratuit de la sediul autoritatii contractante .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala:  Str. Anastasie Panu nr. 25 bis, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700024, Romania, Tel. 0232-217.808, Email:  [email protected], Fax:  0232-255.907, Adresa internet (URL):  portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleus nr. 6 Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BRM TERMINAL IASI - Oficiul juridic
Adresa postala:  Calea Chisnaului nr 27, Localitatea:  IASI, Cod postal:  700177, Romania, Tel. 0332/408304, Email:  [email protected], Fax:  0332/402539, Adresa internet (URL):  www.brm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.12.2010 12:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer