Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizare proiect tehnic, Detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie lucrari si Executie Lucrari pentru obiectivele : ?Modernizare drumuri comunale


Anunt de participare numarul 113024/16.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA HARTOP (PRIMARIA COMUNEI HARTOP)
Adresa postala:  COMUNAHARTOP, Localitatea:  Hartop, Cod postal:  727449, Romania, Punct(e) de contact:  ION HRESCANU, Tel. 0230/545111, Email:  [email protected], Fax:  0230/545111, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizare proiect tehnic, Detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executielucrari si Executie Lucrari pentru obiectivele : ?Modernizare drumuri comunalesi construire centru after school in comuna Hartop, judetul Suceava?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Hartop, judetul Suceava.
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizare proiect tehnic, Detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executielucrari si Executie Lucrari pentru obiectivele : ?Modernizare drumuri comunalesi construire centru after school in comuna Hartop, judetul Suceava?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru obtinerea autorizatiei de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivele: ?Modernizare drumuri comunalesi construire centru after school in comuna Hartop, judetul Suceava?
Valoarea estimata fara TVA: 9, 655, 246RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 175.000 lei si garantia de buna executie de 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul PNDR - FEADR, Masura 322 ? ?Renovarea, dezvoltarea satelor, conservarea si imbunatatirea mostenirii rurale?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratii privind eligibilitatea
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
3.a)Cazier fiscal (original) al societatii in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor
b)Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele localec)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale
4. Declaratia privind calitatea de participant la procedura
5. Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.69 1, din OUG 34/2006 actualizata
6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordonantei 134/2010
7. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
8. Persoane juridice/fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii generale privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani2. Copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009), vizate si inregistrate de catre organele competente. Rezultatul ultimului exercitiu financiar trebuie sa fie pozitiv conform bilantului contabil. (cerinta valabila pentru fiecare membru al asociatiei)
3. Documente pentru a demonstra capacitatea ofetantului/asocierii de a derula contractul de proiectare si lucrari de executie.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani este minim 17.500.000 lei.2. Se va demonstra detinerea de resurse financiare pentru aceasta lucrare, in valoare de minim 1.800.000, 00 lei, realizata prin scrisoare angajanta din partea unei banci sau alte institutii finantatoare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.
2. Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.
3. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic.
4. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere - pentru servicii proiectare.
5. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere - pentru lucrarile de executie.
6. Declaratie privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca.
7. Certificat ISO 9001 sau echivalent.
8. Certificat ISO 14001 sau echivalent.
9. Certificat OHSAS 18001 sau echivalent.
10. Declaratieprivind sursa de materiale pentru beton de ciment, agregate, mixturi asfaltice.
11. Declaratie privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.a)1 proiect tehnic sau mai multesimilare d.p.d.v. al domeniului, dificultatiisi conditiilor tehnice (drum asfalt sau beton) cu cel care face obiectul actiunii I ?Moderinzare drumuri comunale in comuna Hartop, judetul Suceava?, cu o valoare deminim 220.000 lei fara TVA;b)1 proiect tehnic sau mai multe similare d.p.d.v. al domeniului, dificultatiisi conditiilor tehnice (construire cladire noua) cucel care face obiectul actiuni II ?Construire centru after school in comuna Hartop, judetul Suceava? cu o valoare de minim 55.000 lei fara TVA.2.a)1 contract de lucrari similare cu cel care face obiectul actiunii I ?Moderinzare drumuri comunale in comuna Hartop, judetul Suceava?, finalizat si receptionat, cu o valoare de cel putin 8.000.000, 00 lei.b)1 contract de lucrari de constructii similare (construire cladire noua) cu cel care faceobiectul actiunii II ?Construire centru after school in comuna Hartop, judetul Suceava?, cu o valoare de cel putin 1.000.000 lei.3.a) Pentru serviciile de proiectare - Ofertantul trebuie sa dispuna de echipament specific activitatii de proiectare. Se vor prezentadotarile specifice, copii dupa licente pentru, program calcul drumuri, soft specializat pentrurealizarea si intocmirea cantitatilor de lucrari, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentruindeplinirea contractului .b)Pentru lucrarile de executie - Ofertantul trebuie sa dispuna de utilaje, mijloace de transport, instalatii, echipamente tehnice strict necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se califica ofertantii a caror echipamente din dotare destinate indeplinirii contractului este considerat suficient si satisfacator pentru a asigura executarea contractului conform graficului de executie propus, in corelatie cu personalul de executie alocat.4. A SE CITI PCT.VI.3 ALTE INFORMATII5. A SE CITI PCT.VI.3 ALTE INFORMATII
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
52%
Descriere: Componenta financiara
2.
Punctaj tehnic
48%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.01.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.01.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.01.2011 13:00
Locul: Primaria Comunei Hartop, judetul Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantului, observatori UCVAP si reprezentantii CPDRP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
4. Pentru servicii proiectare: 1 sef proiect specializarea drumuri si poduri ? inginer proiectant CFDP, cu experienta in proiectare de minim 5 ani; 1 inginer proiectant specializarea CFDP; 1 arhitect, cu drept de semnatura membru al Ordinului Arhitectilor din Romania, cu experienta de minim 5 ani in domeniu; 1 inginer proiectant CCIA (Constructii Civile, Inginerie, Arhitectura), cu experienta profesionala in activitatea de proiectare CCIA de minim 3 ani in domeniu; 1 topometrist autorizat ANCPI-categoria D; 1 inginer specializarea geologie.5. Pentru executie lucrari: Se va face dovada asigurarii personalului de specialitate: 1 sef santier specialitatea constructii rutiere, drumuri si poduri cu experienta in domeniu de minim 5 ani; 1 responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii rutiere, drumuri si poduri cu experienta de minim 3 ani in domeniu; 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate in domeniul constructii rutiere drumuri si poduri cu experienta de minim 3 ani in domeniu; 1 sef santier specialitatea constructii civile si industriale cu experienta de minim 5 ani in domeniu; 1 responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii civile si industriale cu experienta de minim 3 ani in domeniu; 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate in domeniul constructii civile si industriale cu experienta de minim 3 ani in domeniu; 1 responsabil cu protectia muncii si PSI cu experienta de minim 2 ani in domeniu.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.4641, Fax:  021/310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare, nr. 62, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720062, Romania, Tel. 230/215383, Fax:  230/215383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Hartop, judetul Suceava
Adresa postala:  sat Hartop, comuna Hartop, judetul Suceava, Localitatea:  Hartop, Cod postal:  727449, Romania, Tel. 0230 545111 sau 0215277741, Fax:  0230 545111 sau 0215277741
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.12.2010 17:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer