Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizare proiect tehnic, detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, Asistenta din partea proiectantului pe perioada de executie si Executie lucrari pentru obiectivele de investitii "Modernizare cu imbracaminte asfalt


Anunt de participare numarul 78229/25.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Stefan cel Mare (Primaria comunei Stefan cel Mare)
Adresa postala: com. Stefan cel Mare, loc. Stefan cel Mare, jud Neamt, Localitatea: Stefan cel Mare, Cod postal: 617435, Romania, Punct(e) de contact: Stan Elena, Tel.0233/292.001, In atentia: Responsabil achizitii publice, Email: [email protected], Fax: 0233/292.001, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizare proiect tehnic, detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, Asistenta din partea proiectantului pe perioada de executie si Executie lucrari pentru obiectivele de investitii "Modernizare cu imbracaminte asfaltica usoara drumuri de interes local - 9, 22 km, Renovare si modernizare camin cultural Stefan cel Mare, comuna Stefan cel Mare, judetul Neamt"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: comuna Stefan cel Mare, judetul Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOTUL I: Realizare proiect tehnic, detalii de executie, elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, asistenta din partea proiectantului pe perioada de executie si Executie lucrari pentru obiectivul de investitie "Modernizare cu imbracaminte asfaltica usoara drumuri de interes local - 9, 22 km"LOTUL II: Realizare proiect tehnic, detalii de executie, elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, asistenta din partea proiectantului pe perioada de executie si Executie lucrari pentru obiectivul de investitie "Renovare si modernizare camin cultural Stefan cel Mare, comuna Stefan cel Mare, judetul Neamt"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
45212300-9-Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor artistice si culturale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL I: "Modernizare cu imbracaminte asfaltica usoara drumuri de interes local - 9, 22 km"
Valoarea estimata: 4.927.733 lei, din care proiectarea nu poate depasi 130.236 lei.LOTUL II: "Renovare si modernizare camin cultural Stefan cel Mare, comuna Stefan cel Mare, judetul Neamt"
Valoarea estimata: 1.747.630 lei, din care proiectarea nu poate depasi 61.490 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 675, 363RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: LOTUL I: 50.000 leiLOTUL II: 17.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEADR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au dreptul de a se asocia in vederea depunerii unei oferte comune, potrivit prevederilor art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea - Formularul nr. 12A;
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 12B;
3. Certificatele de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat, inclusiv taxele locale - formulare tip eliberate de autoritatile competente (original sau copie legalizate);
4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr. 12C;
5. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie legalizate);
6. Certificatul de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului (copie);
7. Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara din care candidatul/ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale privind cifra de afaceri anuala pe ultimii 3 (trei) ani - Formularul B1;
2. Copii ale bilantului contabil la 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008;
3. Fisa de identificare financiara - Anexa la Formularul B1.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-LOTUL I: o cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani egala sau mai mare de 14.000.000 lei;
- LOTUL II: o cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani egala sau mai mare de 5.000.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista cu principalele prestari de servicii din ultimii 3 ani - Formularul nr. 12E;
2. Lista dotarilor specifice - Formularul nr. 12H;
3. Informatii privind personalul de specialitate - Formularul nr. 12I;
4. Certificat de calitate ISO 9001 sau echivalent;
5. Certificat de calitate ISO 14001 sau echivalent;
6. Certificat de calitate ISO 18001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
LOTUL I: -indeplinirea in ultimii 3 ani a minim 3 (trei) contracte de servicii de proiectare, de aceeasi natura si complexitate;
- indeplinirea in ultimii 5 ani a minim 3 (trei) contracte de executie lucrari, de aceeasi natura si complexitate, care sa aiba o valoare cumulata de cel putin 2.400.000 lei;LOTUL II: - indeplinirea in ultimii 3 ani a minim 3 (trei) contracte de servicii de proiectare, denatura si complexitatesimilara ;
- indeplinirea in ultimii 5 ani a minim 3 (trei) contracte de executie lucrari, de aceeasi natura si complexitate, care sa aiba o valoare cumulata de cel putin 870.000 lei.LOTUL I: - 1 persoana specializata in proiectare ;
- 1 persoana specializata in elaborarea, analiza si calculul documentatiei tehnico-economice de executie a obiectivelor de constructie;
- 1 inginer constructor de drumuri;
- 1 responsabil tehnic cu executia (RTE);
- 1 responsabil control calitate (CQ).LOTUL II- 1 persoana specializata in proiectare;
- 1 persoana specializata in elaborarea, analiza si calculul documentatiei tehnico-economice de executie a obiectivelor de constructie;
- 1inginer constructor de constructii civile;
- 1 responsabil tehnic cu executia (RTE);
- 1 responsabil control calitate (CQ).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Punctaj financiar
51%
Descriere:
2.
Punctaj tehnic
49%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.06.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.06.2009 11:00
Locul: Consiliul Local Stefan cel Mare, comuna Stefan cel Mare, sat Stefan cel Mare, judetul Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economic care au depus oferte.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR, Masura 322
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos, nr.6 , Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600356, Romania, Tel.(+4) 0234/513296, Email: [email protected], Fax: (+4)0234/514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- pentru contestatiile depuse la CNSC - 5 zile de la luarea la cunostinta a unui act al autoritatii contractante considerat nelegal;
- pentru plangerile in instanta formulate impotriva deciziei CNSC - 10 zile de la comunicarea deciziei.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA STEFAN CEL MARE
Adresa postala: comuna Stefan cel Mare, sat Stefan cel Mare, judetul Neamt, Localitatea: Stefan cel Mare, Cod postal: 617435, Romania, Tel.0232292001, Email: [email protected], Fax: 0232292001
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.05.2009 19:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer