Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizare proiect tehnic, Detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, Asistenta din partea proiectantului pe perioada de executie si executie lucrari pentru obiectivele investitionale:


Anunt de participare numarul 113702/03.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VATRA MOLDOVITEI
Adresa postala:  localitatea Vatra Moldovitei, comuna Vatra Moldovitei, judetul Suceava, Localitatea:  Vatra Moldovitei, Cod postal:  727595, Romania, Punct(e) de contact:  Primaria Vatra Moldovitei, Tel. 0230-336.150, In atentia:  ing. Lucian Chichifoi, Email:  [email protected], Fax:  0230-336.251, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizare proiect tehnic, Detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, Asistenta din partea proiectantului pe perioada de executie si executie lucrari pentru obiectivele investitionale:
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Vatra Moldovitei
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii privind Elaborare PT+DE+CS+Planse + Liste cantitati pentru lucrari si Liste de utilaje/echipamente cu montaj +PAC, Fise tehnice dotari, documentatii ptr obtinere avize si asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul derularii investitiilor la obiectivele: 1. Modernizare drumuri comunale si de interes local in comuna Vatra Moldovitei, Judetul Suceava2. Construire Centru Social de zi pentru copii in comuna Vatra Moldovitei, Judetul Suceava
Executie Lucrari de constructii ? obiective investitionale:
1. Modernizare drumuri comunale si de interes local in comuna Vatra Moldovitei, Judetul Suceava2. Construire Centru Social de zi pentru copii in comuna Vatra Moldovitei, Judetul Suceava Coduri CPV proiectare si asistenta tehnica proiectant
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45215221-2-Lucrari de constructii de centre de asistenta de zi (Rev.2)
71221000-3-Servicii de arhitectura pentru constructii (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Actiune: Modernizare drumuri comunale si de interes local in comuna Vatra Moldovitei, Judetul Suceava PT + DE + CS + Planse + Documentatii tehnice avize + Asistenta tehnica proiectant = 560.619Lei
Executie lucrari =7.966.013 Lei2. Actiune: Construire Centru Social de zi pentru copii in comuna Vatra Moldovitei, Judetul Suceava
PT + DE + CS + Planse + Documentatii tehnice (DTAC +Documentatii avize + Fise tehnice dotari) + Asistenta tehnica proiectant = 24.154Lei
Executie lucrari = 699.639 Lei
Valoarea estimata fara TVA: 9, 250, 425RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantum de 180.000 lei, valabila 90 zile de la data deschiderii ofertelor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Foduri alocate de laBugetul de stat si Fonduri europene ? FEADR ? M3.2.2 ? Renovarea si dezvoltarea satelor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.
1 Declaratie privind eligibilitatea completata? in original;
2 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 1813 Declaratie privind calitatea de participant la procedura? in original;4. Declaratie privind privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 -in original5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? in original6. Acord de asociere - in original7 Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original sau copie legalizata
8.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale pentru sediul social si toate punctele de lucru ale operatorului- eliberat de Primaria locala? in original sau copie legalizata.Nota: Pentru a fi valabile, certificatele constatatoare trebuie sa fie emise cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
) bilantul contabil, declaratie privind cifra medie de afaceri, identificarea financiara, e) prezentare unei Scrisori de confort din partea unei banci cu care lucreazaofertantul, valabila la data deschideriiofertei cu prezentarea unui cash flow de 1.800.000 lei, valabil 90 de zile de la data semnarii contractului.f) Istoricul incidentelor majore de plati inregistrate la CIP, eliberat de CENTRALA INCIDENTELOR DE PLATI cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a oferteiConditie minima obligatorie: Ofertantul nu figureaza cu incidente majore de plati, cu cecuri si bilete la ordin in ultimele 24 de luni in baza de date a Centralei Incidentelor de Plati.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
nu
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) - lista a principalelor servicii similare proiectate in ultimii 3 ani (Elaborare Proiect tehnic pentru investitii de aceeasi natura, respectiv: Modernizare drumuri, Construire cladiri civile) incepute si finalizate, continand valori, perioade de prestare, beneficiarilista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani pentru investitii de aceeasi natura, respectiv: Modernizare drumuri, Construire cladiri civile, prestate si executate, continand valori, perioade de prestare, beneficiariDeclaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii ? in original
Declaratie pe propria raspundere referitoare la echipamentele, resursele tehnice pe care operatorul economic le va disponibiliza pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii ? in original
Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de servicii/lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora ? in original;
Declaratie pe propria raspundere privind insusirea conditiilor contractuale
Declaratie pe propria raspundere privindrespectarea conditiilor de munca si protectia muncii pe parcursul indeplinirii contractului ? in original.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
nu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
65%
Descriere: Componenta financiara
2.
Duratade realizare a proiectului tehnic
10%
Descriere: Duratade realizare a proiectului tehnic
3.
Durata de executie a lucrarilor
10%
Descriere: Durata de executie a lucrarilor ? 10 puncte
4.
Garantia lucrarii
15%
Descriere: Garantia lucrarii
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.01.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.01.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.01.2011 12:00
Locul: Sediul primariei Vatra Moldovitei
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare ofertant are dreptul de a fi reprezentat oficial in fata comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat de Uniunea Europeana prinFONDUL EUROPEAN AGRICOL PENTRU DEZVOLTARE RURALA (FEADR) implementat prin Programul National de Dezvoltare Rurala (PNDR)Masura 322: Renovarea, dezvoltarea satelor, conservarea si imbunatatirea mostenirii rurale
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire poate fi accesata direct si nerestrictionatprin mijloace electronice (prin sistemul electronic de achizitii publice S.E.A.P. la adresa www.e-licitatie.ro ).Prin exceptie, de la dispozitiile alin.1in situatia in care atasarea documentatiei de atribuire in S.E.A.P. nu este posibila in totalitate din motive tehnice (planse , desene, tabele), autoritatea contractanta va pune la dispozitiaoricarui operator economic care a inaintat o solicitare in acest sens, gratuit, un exemplar dinpartea in cauza din documentatia de atribuire, pe suportde hartie.Documentatia va fi disponibila la sediul autoritatii contractante de de luni pana vineri inclusiv, intre orele 900 si 1500In cazul in care se solicita cadocumentatia sa se transmisa prin posta, operatorii economici care vor sa beneficieze de aceasta facilitate vor achita contravaloarea taxelor de curierat privind transmiterea documentatiei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.3104641, Email:  [email protected], Fax:  021.3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea:  SUCEAVA, Cod postal:  720062, Romania, Tel. 0230.215.383, Email:  [email protected], Fax:  0230.215.383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juritic al autoritatii contractante
Adresa postala:  Primaria Vatra Moldovitei, jud. Suceava, Localitatea:  Vatra Moldovitei, Cod postal:  727595, Romania, Tel. 0230336150, Email:  [email protected], Fax:  0230336251, Adresa internet (URL):  www.primariavatramoldovitei.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.12.2010 16:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer