Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizare proiect tehnic, Detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, Asistenta din partea proiectantului pe perioada de executie si executie lucrari pentru obiectivele de investitii ALIMENTARE CU APA IN LOC. GRIVI


Anunt de participare numarul 95154/01.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GRIVITA (PRIMARIA GRIVITA VASLUI)
Adresa postala: COMUNA GRIVITA, SAT GRIVITA, JUDETUL VASLUI, Localitatea: Grivita, Cod postal: 737280, Romania, Punct(e) de contact: CRISTINA-ELENA GOGIU, Tel.0235424744, Email: [email protected], Fax: 0235424677, Adresa internet (URL): www.comunagrivita.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizare proiect tehnic, Detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, Asistenta din partea proiectantului pe perioada de executie si executie lucrari pentru obiectivele de investitii ALIMENTARE CU APA IN LOC. GRIVITA SI TRESTIANA; STATII DE EPURARE SI REALIZARE COLECTOARE CANALIZARE MENAJERA IN LOC. GRIVITA SI TRESTIANA; MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 75: DIN DJ 242 ODAIA BURSUCANI; GRADINITA CU TREI SALI DE GRUPA-PROGRAM NORMAL-IN LOCALITATEA GRIVITA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Grivita
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului este indeplinirea activitatilor de Proiectare si Executie pentru obiectivele ce fac parte din proiectul integrat : ALIMENTARE CU APA IN LOC. GRIVITA SI TRESTIANA; STATII DE EPURARE SI REALIZARE COLECTOARE CANALIZARE MENAJERA IN LOC. GRIVITA SI TRESTIANA; MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 75: DIN DJ 242 ODAIA BURSUCANI; GRADINITA CU TREI SALI DE GRUPA-PROGRAM NORMAL-IN LOCALITATEA GRIVITA, COM. GRIVITA, JUD. VASLUI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Se va realiza proiectarea si executia de lucrari privind ALIMENTARE CU APA IN LOC. GRIVITA SI TRESTIANA. Valoarea estimata ( fara TVA) pentru acest obiectiv este de 1.997.682 lei , din care valoarea serviciilor de proiectare nu trebuie sa depaseasca suma de 36.840 lei ; STATII DE EPURARE SI REALIZARE COLECTOARE CANALIZARE MENAJERA IN LOC. GRIVITA SI TRESTIANA Valoarea estimata ( fara TVA) pentru acest obiectiv este de 3.547.646 lei , din care valoarea serviciilor de proiectare nu trebuie sa depaseasca suma de 88.232 lei ; MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 75: DIN DJ 242 ODAIA BURSUCANI. Valoarea estimata ( fara TVA) pentru acest obiectiv este de 1.667.437 lei , din care valoarea serviciilor de proiectare nu trebuie sa depaseasca suma de 50.966 lei ; - GRADINITA CU TREI SALI DE GRUPA-PROGRAM NORMAL-IN LOCALITATEA GRIVITA. Valoarea estimata ( fara TVA) pentru acest obiectiv este de 785.365 lei , din care valoarea serviciilor de proiectare nu trebuie sa depaseasca suma de 26.681 lei. Valoarea estimata reprezinta suma maxima care poate fi alocata de autoritatea contractanta pentru realizarea si punerea in functie a fiecarui obiectiv.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 998, 130RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie de 50.000 lei. Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri F.E.A.D.R. prin programul P.N.D.R. Romania Masura 3.2.2.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate Declaratii privind eligibilitatea, neincadrarea in prev.art.181, calitatatea de participant la procedura, certificate de atestare a platii impozitelor si taxelor, certificate constatatoare privind capacitatea de executare a activitatii profesionale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare formular privind informatiile generale si cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, copii bilanturi contabile, asigurare de cash flow pentru sustinerea financiara a lucrarii in cuantum de 1.900.000 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani incheiati sa fie egala sau mai mare de 15.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea listei cu principalele prestari de servicii din ultimii 3 ani si principalele lucrari executate in ultimii 5 aniDovada experientei se va face , in toate cazurile , prin copii dupa contracte , procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si recomandari ale beneficiarilor;Se vor prezenta fise de informatii privind experienta similara pentru contractele similare, indeplinite si finalizate.Se vor prezenta copii dupa licente pentru programe specializate pentru realizarea proiectarii asistata de calculator; soft specializat . completarea Formularului privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic. Documente din care sa rezulte ca ofertantul detine statie de beton , daca nu detine contract de furnizare beton , prezentate in copie .Contract de furnizare beton pentru cantitatea prevazuta in oferta ( daca nu detine statie de beton) , prezentat in copie. Documente din care sa rezulte ca furnizorul cu care s-a incheiat contract detine statie de preparare beton , prezentat in copie .Fisa tehnica, certificarea ICECON sau echivalent, autorizatie de mediu pentru statia de betoane proprie sau cea a furnizorului de betoane . - C.V. pentru proiectantii de specialitate Se va face dovada asigurarii personalului de specialitate pentru executie .C.V. Responsabil tehnic cu executia , Contract de munca vizat ITM sau Contract de prestari servicii pentru persoanele prezentate ca Responsabil tehnic cu executia Copie dupa Atestat si Legitimatie vizata la zi a Responsabilului Tehnic cu Executia CV-urile persoanelor prezentate ca Responsabil cu controlul tehnic de calitate Contract de munca vizat ITM sau Contract de prestari servicii pentru persoanele prezentate ca Responsabil cu controlul tehnic de calitateDeclaratie de disponibilitate Declaratie privind angajatii de specialitate solicitati la punctul 3
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea in ultimii 3 ani a unui contract de servicii proiectare tehnica lucrari de alimentari cu apa in valoare de cel putin 36. 500 lei ( fara TVA ), a unui contract de servicii proiectare tehnica lucrari de CANALIZARE in valoare de cel putin 88.000 lei ( fara TVA ) - a unui contract de servicii proiectare tehnica lucrari de drumuri in valoare de cel putin 50.000 lei ( fara TVA ) - a unui contract de servicii proiectare tehnica lucrari de constructii de gradinite in valoare de cel putin 25.000 lei ( fara TVA)- Executarea si finalizarea in ultimii 5 ani a : -cel mult doua contracte similare de lucrari de alimentare cu apa sau canalizare in valoare cumulata de minim 4.300.000 lei fara TVA- a unui contract similar de lucrari de drumuri in valoare de minim 1.500.000 lei fara TVA -a unui contract similar de lucrari de constructii de gradinite in valoare de minim 600.000 lei fara TVA.Ofertantul trebuie sa dispuna de echipament specific activitatii de proiectare.Ofertantul trebuie sa dispuna de : -autobasculante- automacara-vibrator elemente de beton armat- laborator incercari materiale- autobasculante pentru transport materiale de constructii-repartizator de beton-vibrocompactor cucilindru lis de cel putin 12 t-vibrocompactor pe pneuri de cel putin 18 t-autogreder-buldoexcavator-buldozer-excavator-laborator de gradul II. Statia de betoane trebuie certificata ICECON sau echivalent, autorizata de mediu. Ofertantul trebuie sa dispuna de : personal cu experienta in domeniul proiectarii tehnice. Sefi santier: inginer constructii hidrotehnice sau constructii instalatii, inginer constructii rutiere drumuri si poduri, inginer constructii civile si industriale.Responsabili tehnici cu executia si Responsabili cu controlul tehnic de calitate in domeniile : lucrari edilitare, lucrari de drumuri, constructii civile si industriale , produse pentru constructii . Alti angajati necesari : minim doi sudori autorizati PE-HD, minim un sudor autorizat OL, personal specializat in managementul de mediu si sanatate si siguranta in munca.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.03.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.03.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.03.2010 12:00
Locul: Sediul BRM Terminalul Iasi - Strada Silvestru , nr.152, Iasi, jud. Iasi, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, observatori APDRP si UCVAP, alti invitati.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri FEADR prin Programul PNDR Romania , Masura 3.2.2
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL IASI
Adresa postala: str. Anastasie Panu nr. 25 bis, Localitatea: IASI, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232 260600, Email: [email protected], Fax: 0232 255907, Adresa internet (URL): portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile conform OUG 34/2006 art.256 si urmatoarele cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Grivita
Adresa postala: loc. Grivita com. Grivitajud. Vaslui, Localitatea: Grivita, Cod postal: 737280, Romania, Tel.0235 424744, Email: [email protected], Fax: 0235 424677
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.03.2010 13:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer