Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizare proiectare si executie pentru proiectul integrat : "Infiintarea sistemului de canalizare (retea de canalizare si statie de epurare) ape uzate al satelor Tifu si Miclesti, com. Banca; Infiintarea sistemului de alimentare cu apa al satelor Tifu si


Anunt de participare numarul 107396/08.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Banca
Adresa postala:  Satul Gara Banca, Localitatea:  Banca, Cod postal:  737027, Romania, Punct(e) de contact:  BRM Terminal Iasi, Tel. 0235437010, In atentia:  Tel/ Fax 0332-402539, Email:  [email protected], Fax:  0235437088, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizare proiectare si executie pentru proiectul integrat : "Infiintarea sistemului de canalizare (retea de canalizare si statie de epurare) ape uzate al satelor Tifu si Miclesti, com. Banca; Infiintarea sistemului de alimentare cu apa al satelor Tifu si Miclesti, com. Banca; Modernizare drum comunal DC 58 sat Banca com. Banca; Construire centru de ingrijire copii Gara Banca, com. Banca; Achizitionare de vitrine pentru expunerea si protectia patrimoniului cultural, com. Banca, jud. Vaslui?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: comuna Banca, jud. Vaslui
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
consultanta, proiectare si executie pentru proiectul integrat : "Infiintarea sistemului de canalizare (retea de canalizare si statie de epurare) ape uzate al satelor Tifu si Miclesti, com. Banca; Infiintarea sistemului de alimentare cu apa al satelor Tifu si Miclesti, com. Banca; Modernizare drum comunal DC 58 sat Banca com. Banca; Construire centru de ingrijire copii Gara Banca, com. Banca; Achizitionare de vitrine pentru expunerea si protectia patrimoniului cultural, com. Banca, jud. Vaslui?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45215221-2-Lucrari de constructii de centre de asistenta de zi (Rev.2)
71221000-3-Servicii de arhitectura pentru constructii (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT I: proiectare si executie
LOT II: consultantapentru proiectul integrat : "Infiintarea sistemului de canalizare (retea de canalizare si statie de epurare) ape uzate al satelor Tifu si Miclesti, com. Banca; Infiintarea sistemului de alimentare cu apa al satelor Tifu si Miclesti, com. Banca; Modernizare drum comunal DC 58 sat Banca com. Banca; Construire centru de ingrijire copii Gara Banca, com. Banca; Achizitionare de vitrine pentru expunerea si protectia patrimoniului cultural, com. Banca, jud. Vaslui?
Valoarea estimata fara TVA: 9, 672, 974RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lotul I - 190.000 lei, Lotul II ? 2.800lei;Garantia de buna executie = 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri F.E.A.D.R. prin programul P.N.D.R. Romania Masura 3.2.2.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea ? in original;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 ? in original;
- Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original sau copie legalizata
- Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala ? in original sau copie legalizata.
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular C1) ? in original;
Pentru persoane juridice romane:
- Certificat constatator, - Certificatul de inregistrare si codul unic, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, in copie.Pentru persoane fizice romane:
- autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. (in copie)
Pentru persoane fizice/juridice straine:
- documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate- Bilantul contabil.
- Nivelul cifrei medii anuale de afaceri pe ultimii trei ani.
- Cash-Flow pentru sustinerea financiara a lucrarii.-pentru |Lotul I
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)- Ofertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil la 31.12.2007, 31.12.2008 si bilantul contabil la 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente - in copie.
Se va prezenta copie dupa Bilantul contabil al ofertantilor principali, precum si al asociatilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lotul I- Cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani minima 18.000.000 lei.Pentru Lotul II - Cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani minima solicitata330.000 lei.- Se solicita prezentarea asigurarii de cash-flow pentru sustinerea financiara a lucrarii in cuantum de minim 1.500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Lista cu principalele prestari de servicii din ultimii 3 ani si lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani.b) Informatii referitoare la persoanele responsabile de indeplinirea contractului.
c) Informatii privind dotarile specifice.
d) Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de servicii/lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.
e) Declaratie privind insusirea modelului de contract.
f) Declaratie privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca.
g) Declaratie privind vizitarea amplasamentului.
h) Standarde de asigurare a calitatii.
i) Alte documente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Servicii de proiectare , prin- Indeplinirea in ultimii 3 ani a cel mult 2(doua) contracte de servicii proiectare tehnica lucrari de Retele de canalizare cuStatie de epurare in valoare cumulata de cel putin 110.000lei ( fara TVA ) ;
- Indeplinirea in ultimii 3 ani a cel mult 2(doua) contracte de servicii proiectare tehnica lucrari de alimentari cu apain valoare cumulata de cel putin 80.000 lei ( fara TVA ) ;
- Indeplinirea in ultimii 3 ani a cel mult 2(doua) contracte de servicii proiectare tehnica lucrari dedrumuriin valoare cumulata de cel putin 60.000lei( fara TVA ) ;
- Indeplinirea in ultimii 3 ani a cel mult 2(doua) contracte de servicii proiectare tehnica lucrari de constructii de cladiriin valoare cumulata de cel putin 30.000lei ( fara TVA).Executie lucrari , prin- Executarea si finalizarea in ultimii 5 ani a cel mult doua contracte similarede lucrari dealimentare cu apa sau canalizarein valoare cumulata de minim 3.600.000 lei fara TVA.- Executarea si finalizarea in ultimii 5 ani a unui contract similar de lucrari de drumuriin valoare de minim 2.100.000 lei fara TVA.- Executarea si finalizarea in ultimii 5 ani a unui contract similarde lucrari de constructii de cladiriin valoare de minim 800.000lei fara TVA.Lotul IIServicii de consultanta , prin- Prezentarea a minim un contract de prestari servicii ce au avut ca obiect managementul in implementarea unor proiecte finantate din fonduri europene, din care cel putin unul finalizat, avand ca beneficiar o institutie publica sau o autoritate publica locala.Valoarea totala, fara TVA, a proiectului pentru implementarea caruia s-a incheiat contractul de consultanta mentionat , ca fiind finalizat la experienta similara, trebuie sa fie de cel putin80% din valoarea totala a proiectului integratpentru care se solicita serviciile de consultanta, respectiv de minim 8.644.047 lei.Valoarea cumulata a celor 3 contracte de prestari servicii de consultanta trebuie sa fie de minim 160.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.09.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.09.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.09.2010 10:00
Locul: BRM Terminal Iasi, Calea Chisinaului , nr.27, Judetul Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane juridice/fizice imputernicite de ofertanti precum si alte persoane juridice/fizice ce indeplinesc calitatea de invitati sau observatori din partea APDRP , Ministerul de Finante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National de Dezvoltare Rurala Romania = Masura 3.2.2.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala:  Adresa postala: str. Anastasie Panu nr. 25 bis, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700024, Romania, Tel. 0232 260600, Fax:  0232 255907
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Adresa postala: str. Stavropoleus nr. 6 Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BRM TERMINAL IASI
Adresa postala:  Calaea Chisinaului 27, Localitatea:  IASI, Cod postal:  700177, Romania, Tel. 0332/402539, Email:  [email protected], Fax:  0332/402539
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2010 16:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer