Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizare servicii in domeniul topografiei si cadastrului


Anunt de participare numarul 104254/20.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala:  Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300030, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0256-408434/408367, In atentia:  Opra Petru, Cristina Scutariu, Email:  [email protected], Fax:  0256-408477/204177, Adresa internet (URL):  www.primariatm.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Municipiul Timisoara
Adresa postala:  bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300030, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Centrul de Consiliere pentru Cetateni, camera 12, ghiseul 9 sau 10, Tel. 0256-408300
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizare servicii in domeniul topografiei si cadastrului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: la sediul prestatorului si pe raza municipiului Timisoara
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 257, 500RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestare de servicii pentru realizarea unor documentatii topo-cadastrale pentru alipire parcele, dezlipire parcele, identificarti imobile, intabulari imobile (inscriere constructii, drumuri, sarcini, etc), radieri imobile, apartamentari (subapartamentari), relevee, ridicare topografica cu cote de nivel si identificarea parcelelor invecinate traseului (in cazul traseelor de drumuri), scoaterea unui teren din circuitul agricol in vederea inscrierii acestor operatii in cartea funciara cu respectarea standardelor de asigurare a calitatii, etc in conformitate cu prevederile caietului de sarcini.Exceptie terenurile forestiere.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71351810-4 - Servicii de topografie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestare de servicii pentru realizarea unor documentatii topo-cadastrale pentru alipire parcele, dezlipire parcele, identificarti imobile, intabulari imobile (inscriere constructii, drumuri, sarcini, etc), radieri imobile, apartamentari (subapartamentari), relevee, ridicare topografica cu cote de nivel si identificarea parcelelor invecinate traseului (in cazul traseelor de drumuri), scoaterea unui teren din circuitul agricol in vederea inscrierii acestor operatii in cartea funciara cu respectarea standardelor de asigurare a calitatii, conform documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 257, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare: 22600 lei;garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local; plata in perioada 24-31 a fiecarei luni in cond. contractuale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Oferta in comun: Nu se legaliz. asocierea. Sit.ec.-fin. si capac.teh.: se cumuleaza resursele membr.grup. Subcontr.: se poate subcontracta o parte din ctr.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie art.180 din OUG 34/2006-Form 12A;Decl art.181 din OUG 34/2006-Form 12B;Decl. art. 69^1 din OUG 34/2006 si art. 90 si 93 din Legea 161/2003- For. 12D;Incadrarea in art.180+181+ 69^1-OUG nr.34/2006 si art. 90, 93 din Legea 161/2003=excluderea din procedura;Certif. fiscal oblig.exigibile la plata, impozite si taxe-buget gen. consolid statului(original/copie leg.);Certif.Fiscal oblig. exigibile la plata impozite si taxe-buget local(original/copie leg.);Op.econ. cu oblig.restante, neachitate la data deschiderii ofertelor, vor fi exclusi din procedura;Daca in tara de origine/tara in care este stabilit ofertantul nu se emit doc. de natura celor de mai sus/doc. nu vizeaza toate sit.art.180+181 din O.U.G. nr. 34/2006, se prezinta decl.pe prop.raspundere/decl. autentif. in fata unui notar, a unei autoritati adm-tive/judiciare/a unei asoc.profes.cu competente in acest sens;Inf.Gen.-Form. B1;Certif.constatator ORC(original/copie leg., nu mai vechi de 30 de zile), in baza L 26/1990 din care sa rezulte ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea L. nr.85/2006 privind procedura insolventei/este in incapacitate de plata. Pt. pers fizice/juridice straine: Doc. care dovedesc forma de inregistr. legala in tara in care ofertantul este rezident. Certificat eliberat ANCPI, clasa A, B si D pt. pers. fizice si clasa I pentru pers. juridice.Docu. emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legaliz.in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Realizarea unei cifre medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani(2007, 2008, 2009:295.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Dotari tehnice
2. Resurse umane
3. Experienta similara
4. Declaratie
5. Subcontractantii/asociatii
6. Standare de de asigurarea a calitatii
7. Standarde de protectie a mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. declaratie utilaje-Form.12H+lista lor si mod de asigurare pe per. derularii acordului cadru(facturi/contracte/conventii etc): Minim 1 statie totala electronica cu precizie masurare unghiuri minim 5 sec si distante minim2mm+2ppm, 1 statie totala precizie ungh.de 3s, un aparat GPS dubla frecventa si GLONASS, 1 nivela digitala cu nivel trigonometric, 2 calculatoare performante, imprimanta ploter A0 color, 2 programe software licentiate; 2.Declaratia-formular 12I si lista nominala cu personalul folosit, minim: 4 persoane studii superioare lunga durata/scurta durata geodezie, topografie, cadastru;2 persoane autorizate ANCPI categoria A/B;1 persoana autorizata ANCPI categoria D. Se vor prezenta acte doveditoare ale competentelor(diplome specialitate, copii certificate atestare), CV, doc. justificative din care sa rezulte raportul juridic dintre ofertant si pers. nomin.Nominalizare sef/responsabil de proiect, se va anexa CV, diploma specialitate+doc. justificativ din care sa rezulte raportul juridic dintre acesta si ofertant; 3.lista servicii prestate in ult.3 ani-Form.12E;2 contracte servicii cum ar fi cartografie, topografie si cadastru pe suprafete de teren cumulat de 68 ha a caror valoare cumulata sa fie de 147.000 lei fara T.V.A.Se vor anexa: contractele, recomandare/certif. de buna executie din partea beneficiarului/clientului respectiv;contractul si recomandarea in original/copie leg.; 4.Decl. protectia muncii;5.Declaratia si Lista subcontractanti(daca este cazul)-Form.12G, acordurile de subcontractare-Form 15;Acorduri de asociere (in cazul ofertei depuse in comun)-Form.14; 6. ISO 9001/2001-copie certificat/certificat echivalent emis de organism din state UE.; 7.ISO 14001-copie certificat/certificat echivalent emis de organism din state UE.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Faza fin.LE particip. in conf.cu art.42, 44 alin(2)-HG 1660/2006 si art.165 alin(2)-OUG 34/2006;Ofertare pretul ofertei conform doc.atribuire.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.09.2010 18:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.09.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2010 10:00
Locul: sediul Primariei Municipiului Timisoara, camera 229
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si membrii comisiei de evaluare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta a avut in vedere prevederile art. 163 din OUG nr. 34/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Adresa postala: str.Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara-sectia contencios amdinistrativ si fiscal
Adresa postala:  Piata Tepes Voda nr.2, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300055, Romania, Tel. 0256-494650, Fax:  0256-498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator a act invocat ca nelegal, la AC si la CNSC;in just conf. Legii 554/2004, OUG 34/2006;10 zile de la comunic.Deciziei CNSC la Curtea de Apel Timisoara
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala:  Bv. C.D. Loga nr. 1, cam. 229, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300030, Romania, Tel. 0256-408367/408453, Email:  [email protected], Fax:  0256-408477/204177
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.07.2010 10:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer