Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizare sistem de canalizare in loc. Dridif si Voila, Alimentare cu apa a loc. Dridif


Anunt de participare numarul 35291/09.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VOILA (PRIMARIA COMUNEI VOILA)
Adresa postala: VOILA 124, Localitatea: Voila, Cod postal: 507620, Romania, Punct(e) de contact: OVIDIU GHEORGHE SERBAN, Tel.0268517615, Email: [email protected], Fax: 0268517620, Adresa internet (URL): www primariavoila.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizare sistem de canalizare in loc. Dridif si Voila, Alimentare cu apa a loc. Dridif
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Voila, loc. Voila si Dridif
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului consta in realizarea unui sistem de canalizare si statii de epurare a apelor uzate in loc. Voila si Dridif. Realizarea unui sistem de alimentare cu apa in loc. Dridif.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
12 Km de retea, 2 statii de epurare
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 500, 000 si 3, 586, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 10.12.2007 pana la 10.06.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia este de 2% din valoarea estimata a contractului, respectiv de 71720 Ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa este asigurata prin HG nr. 1599/2006- privind instituirea programului de dezvoltare ainfrastucturii din spatiul rural, si din bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, certificat constatator emis de Oficiul registrului Comertului, Certificat emis de catre D.G.F.P. privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul statului, Certificat emis de catre Primaria Locala privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local, la zi.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia financiara, bilantul contabil pe ultimii 2 ani. Pentru a calificat ofertantul va trebui sa demonstreze ca a inregistrat profit in ultimii 2 ani. Ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri pe ultimii 2 ani de cel putin 10000000 Ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu lucrari executate in ultimii 2 ani+certicat de buna executie;dovada personal de conducere si personal calificat pentru executia acestei lucrari; declaratie de echipamente tehnice; certficat de atestare EN ISO 9001/2000(sau echivalent) si EN ISO 14001/2004(sau echivalent)Ofertantul trebuie sa aiba executate minim 2 lucrari similare a caror valoare insumata sa fie de cel putin 7000000 Ron
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.11.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: Primaria Voila, str. Principala nr. 124, jud. Brasov, Compartiment casierie, orele 8-15
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 29.01.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.11.2007 10:00
Locul: Primaria Voila, str. Principala, nr. 124, jud. Brasov, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali sau imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleus, nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov - sectia contencios administrativ fiscal
Adresa postala: b-dul Eroilor, nr. 5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 516723, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Deciziile Consiliului pot fi atacate cu plangere la Curtea de Apel Brasov , sectia contencios administrativ in 10 zile de la comunicare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Voila
Adresa postala: str. principala, nr. 124, Localitatea: Voila, Cod postal: 507260, Romania, Tel.0268517615, Fax: 0268517620
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.10.2007 14:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer