Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizare sistem de evacuare ape pluviale din statia 220/110 kV Iaz


Anunt de participare (utilitati) numarul 48074/28.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Sucursala de Transport Timisoara, P-ta Romanilor, nr. 11., Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300100, Romania, Punct(e) de contact: Dorel ONIN, Tel.0256 492313, In atentia: Aurel CICLOVAN, Email: [email protected], Fax: 0256 219963
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Realizare sistem de evacuare ape pluviale din statia 220/110 kV Iaz
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Statia electrica de transformare 220/110 kV Iaz, loc Iaz, jud. Caras Severin, DN Caransebes-Hateg.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de amenajari de colectare ape pluviale intr-un sistem de canalizare, camine colectare, reparare drum acces afectat de lucrari in perimetrul statiei electrice, conform documentatiei de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232130-2 - Canalizare de ape pluviale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de amenajari de colectare ape pluviale intr-un sistem de canalizare, camine colectare, reparare drum acces afectat de lucrari in perimetrul statiei electrice, conform documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 552, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie 10.000 lei, garantia de buna executie a contractului 7% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, plata se face prin virament cu OP.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii fara a se crea o noua personalitate juridica.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Doc. din care sa rezulte ca nu se gaseste in nici una din prevederile art 180 si 181 din OUG 34/2006 si nu a fost condamnat definitiv in ultimii 5 ani, Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv a celor locale, Certificat constatator emis de ORC, Autorizatie de functionare, conform documentatiei de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 30.06.2007 semnat si inregistrat de organele competente si/sau alte doc. legale diprin care poate dovedi capacitatea economoco-financiara, documente din care sa rezulte cifra medie de afaceri din ultimii trei ani, Certificat de inregistrare fiscal in scop de TVA emis de ANAF, lisa obligatiilor contractuale in desfasurare, conform documentatiei de atribuire.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Doc. de prez. generala, lista lucrari similare in ultimi 5 ani, lista subcontractanti, decl. cu nr. mediu de angajati in ultimile 12 luni, cert. ISO 9001/2000 sau echivalent, declaratie aceptare proiect contract, declaratie cu mij. tehnice necesare realizarii contreactului, angajament semnare conventie lucrari si acces in statii, lista personalului ce lucreaza in statii, conform documentatiei de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Valoare oferta
70%
Descriere:
2.
Durata lucrare
25%
Descriere:
3.
Programul calitatii
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.05.2008 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Reprezinta contravaloare documentatiei de atribuire si se plateste la caseria unitatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.05.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.05.2008 10:00
Locul: CNTEE Transelectrica Sucursala de Transport Timisoara, P-ta Romanilor, nr. 11.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantiilor si persoanele abilitate de legislatia in vigoare sa participe la sedinta de deschidere.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: P-ta Tepes Voda(Doicesti), nr. 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256 198054, Fax: 0256 198092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006 competata si modificata cu OU 94/2007, art 272(3)in termen de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta a operatorului economic despre un act sau o decizie a autoritatii contractante considerata nelegala;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNTEE Transelectrica Sucursala de Transport Timisoara-Oficiul juridic
Adresa postala: P-ta Romanilor, nr. 11., Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300100, Romania, Tel.0256 492313, Fax: 0256 219963
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.03.2008 08:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer