Licitatie Publica - Realizare Statie de Epurare Noua in Buzias, Recas si Faget
Anunt de participare (utilitati) numarul 130965/26.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AQUATIM S.A. Timisoara
Adresa postala: Timisoara Str.GH. Lazar, Nr. 11/A, Jud. Timis, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300081, Romania, Punct(e) de contact: DIANA COTOP, Tel. 0256200262, Email: [email protected], Fax: 0256294753, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator regional al serviciilor de apa si de canalizare
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Realizare Statie de Epurare Noua in Buzias, Recas si Faget
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Orasele Buzias, Recas, Faget, in Judetul Timis
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizare Statie de Epurare Noua in Buzias, Recas si Faget ? conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizare Statie de Epurare Noua in Buzias, Recas si Faget ? conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 28, 057, 279RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: lot1?100000lei;lot2-85000lei;lot3-87000lei;garantie de buna executie?10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de Coeziune: 73.91%;Buget de stat: 11.3%;Buget local: 1.74%;Credit Operator Regional: 13.05%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea?Formular 1; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Formular 2, certificate de atestare pentru indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat si bugetele locale copie lizibila semn si stamp pt conf cu orig valab in ziua depunerii ofertelor; Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 3; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 4; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 5; Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in copie certificata pentru conformitatea cu originalul, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii; Certificat de inregistrare fiscala eliberat de Ministerul Finantelor Publice, in copie certificata pentru conformitatea cu originalul; in cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus; Pentru persoane juridice straine se vor depune inscrisuri probatorii, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, apte a dovedi atestarea/apartenenta din punct de vedere profesional, inregistrarea ca persoana juridica, eliberate cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea documentelor de calificare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2008, 2009, 2010), trebuie sa fie cel putin egala cu 15.600.000 lei pentru lotul 1, 13.100.000 lei pentru lotul 2 si 13.300.000 lei pentru lotul 3.Se va completa declaratia privind cifra de afaceri si profitulconform Formularului nr. 6. Documente justificative: copii ale situatiilor financiare anuale pe anii 2008, 2009 si 2010, vizate si inregistrate de organele competente, insotite de copii ale raportului de audit sau ale raportului cenzorilor, dupa caz. Documentele vor fi prezentate in copie certificata pentru conformitatea cu originalul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Of vor face dov ca au exper in contr care sa fi implic con sau reab unei st de epur a apei uzate cu treapta tertiara pt lot 1, lot 2 si resp pt lot 3, atest prin: copie dupa pv de recep la term lucr si pv de recep la pun in funct, semn de benef invest/AC sau copie dupa pv de recep fin semn de benef invest/AC sau pt lucr execut in afara Romaniei se prez un doc echiv din care sa rez ind oblig contr, semn sau contrasemn de benef invest/AC.Se vor lua in cons acele pv semn sau doc echiv semn sau contrasemn de benef invest/AC in ultimii 5 ani.Pv de recep la term lucr si pv de recep la puner in funct, pv de recep finala sau doc echiv se va prez pt fiecare ref ment.Of vor face dov ca au exper ca Proiectanti in contr care sa fi implic proiect unei noi st de epur a apei uzate cu treapta tertiara pentru lot1, lot2 si resp pt lot3, atest prin aprob proiect de catre benef invest/AC.Se vor lua in cons acele aprob emise in ultimii 3 ani.Decl priv lista princip lucr exec in ultimii 5ani-F7.1, F7.2, F7.3siF7.1.1, F7.2.1, F7.3.1, Decl priv lista princ lucr proiect in ultimii 3 ani-F8.1, F8.2, F8.3siF8.1.1, F8.2.1, F8.3.1.Decl priv nr med al person angajin ultimii 3ani-F9, in orig;Of va asig pers de spec care este consid strict nec pt indepl: 1Serv de proiect, prin intocm unei liste cuprinz pers carora li se va incred elab proiect.In ac lista se va nomin: Sef de proiect si proiect de spec(ing de proces, ing pt lucr civ, ing el, ing mec, ing pentru autom SCADA)prin complet F10.2Exec lucr, prin nomin Sef de santier, Resp Tehnic cu Exec atestat pe dom specif lucr ofert si repar pe meserii a unui nr min de muncit ce vor exec lucr(nr/calif)-F10.Niv specif min necesar: A.Pt urmat pers de specialit: Sef de Proiect-5 ani exp in dom con din care un an in proiect sim;Ing de proces-5 ani exper in pr/constr/reab a cel putin o st de ep a apelor uzate; Sef de santier-5 ani exp in dom con din care un an in proiect sim;Respons Tehnic cu Executia- atestat conform legislatiei nat in vig;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA 11046 accesibila in SEAP
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.11.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.11.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.11.2011 10:00
Locul: Timisoara, sediul central SC AQUATIM SA, str.Gh.Lazar nr.11A, et.4, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1-?Extindere si modernizare a sistemelor de apa si apa uzata?.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Fond de Coez: 73.91%;
-Buget de stat: 11.3%;
-Buget local: 1.74%;
-Credit Operator Regional: 13.05%; Of va prez: -Decl de excl si disp semn in orig de fiecare pers prop in of, F11;copii ale dipl si cert prof obt ment in CV-se va compl F12;
-certif sau ref emise de angajatori care sa probeze experienta indicata in CV(certif/docum emise sau contrasemnate de o autorit ori de catre clientul privat benef).B. Pt urm pers de spec: Ing lucr civ-5 ani exper in dom con civ si ind;Ing mec-5 ani exper in dom;Ing el-5 ani exper in dom;Ing autom SCADA-5 ani exper in dom;Resp pt asig calit;Resp Sanat si securit in mun-atestat conf leg nat in vig;Of va prez: -copii ale dipl si certif prof obt ment in CV-F12;
-certif sau ref emise de angaj care sa prob exper ind in CV(certif/doc emise sau contrasemn de o autorit ori de catre clientul privat benef). Of este oblig sa dem in spec ca detine sau ca are acces nelim la echipam si utilaj de mai jos pt fiecare lot in parte: Macarale>12.5t-1buc;Excav-1buc;Cam5-20t-2buc;Buldoz-1buc;Incarc frontal-1buc;Cil Compact-1buc;Placa compact-1buc;Trailer-1buc-F13; Se va comp: F14-Acord de asociere;F15-Decl priv part/partile din contr care sunt indepl de subantr si spec si datele de identif ale acestora, comp de of/liderul Asocierii.In cazul subcontr partiale sau integrale a proiect si/sau exec se vor prec sarc care revin fiec parti.Op ec sa dov faptul ca este certif in conf cu Stand ISO9001sau echiv(stand transp in leg tarii de orig a of) de catre un organism spec in dom;Copie certif pt conf cu orig: ? ISO9001sau echivalent;Se va comp F16-Sist de asig a calit;In cazul unei asoc doar liderul asoc trebuie sa dov faptul ca este certif in conf cu Stand ISO9001sau echiv;Op ec sa dov faptul ca este certif in conf cu Stand ISO14001sau echiv(stand transp in leg tarii de orig a of) de catre un org spec in dom;Copie certif pt conf cu orig: ISO14001sau echiv;In cazul unei asoc doar lid asoc trebuie sa dov faptul ca este certif in conf cu Stand ISO14001sau echiv.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 300055, Romania, Tel. 021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator a actului nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC AQUATIM SA - OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: Str. Gh.Lazar nr.11A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300081, Romania, Tel. 0256/200262, Fax: 0256/294753
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.09.2011 14:42