Licitatie Publica - Realizare Statie de Epurare Noua in Jimbolia
Anunt de participare (utilitati) numarul 129309/30.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AQUATIM S.A. Timisoara
Adresa postala: Timisoara Str.GH. Lazar, Nr. 11/A, Jud. Timis, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300081, Romania, Punct(e) de contact: DIANA COTOP, Tel. 0256200262, Email: [email protected], Fax: 0256294753, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
operator regional al serviciilor de apa si canalizare
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Realizare Statie de Epurare Noua in Jimbolia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Oras Jimbolia, Judetul Timis
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizare Statie de Epurare Noua in Jimbolia ? conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizare Statie de Epurare Noua in Jimbolia ? conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 17, 878, 654RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare ? 180.000 lei; garantie de buna executie ? 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de Coeziune: 73.91%;Buget de stat: 11.3%;Buget local: 1.74%;Credit Operator Regional: 13.05%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea ? Formular 1; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Formular 2, certificate de atestare pentru indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat si bugetele locale copie lizibila semn si stamp pt conf cu orig valab in ziua depunerii ofertelor; Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 3; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 4; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 5; Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in copie certificata pentru conformitatea cu originalul, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii; Certificat de inregistrare fiscala eliberat de Ministerul Finantelor Publice, in copie certificata pentru conformitatea cu originalul; in cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus; Pentru persoane juridice straine se vor depune inscrisuri probatorii, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, apte a dovedi atestarea/apartenenta din punct de vedere profesional, inregistrarea ca persoana juridica, eliberate cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea documentelor de calificare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2008, 2009, 2010), trebuie sa fie cel putin egala cu 26.000.000 lei;Se va completa declaratia privind cifra de afaceri si profitul conform Formularului 6;Documente justificative: copii ale situatiilor financiare anuale pe anii 2008, 2009 si 2010, vizate si inregistrate de organele competente, insotite de copii ale raportului de audit sau ale raportului cenzorilor, dupa caz. Documentele vor fi prezentate in copie certificata pentru conformitatea cu originalul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Of va face dov ca are exper ca Antreprenor intr-un contr care sa fi implic constr sau reabilit unei st de epur a apei uzate cu o capac de min10.000LE atest prin: -copie dupa pv de recep la termin lucr si pv de recep la puner in funct, semnat de benef invest/AC sau-copie dupa pv de recep fin semnat de benef invest/AC sau-un docum echiv din care sa rez indepl oblig contract, semnat sau contrasemnat de benef invest/AC.Se vor lua in consid acele pv semnate sau docum echiv semnate sau contrasemnate de benef invest/AC in ultimii 5 ani.Pv de recep la termin lucrar si pv de recep la puner in funct, pv de recep finala sau docum echiv. Ofert va face dov ca are exper ca Proiectant intr-un contr care sa fi implic proiect unei noi st de epur a apei uzate cu o capac de min10.000LE atestata prin aprob proiect de catre benef invest/AC. Se vor lua in consid acele aprob emise in ultimii 3 ani.Lista princip lucrar exec in ultimii 5 ani-F7 si F7.1;Lista prin lucr proiect in ultimii 3 ani-F8 si F8.1;Decl priv nr mediu al person angajat in ultimii 3 ani(2008, 2009, 2010)-F9, in orig;ofert va asig pers de spec care este consid strict nec pentru indepl: 1Serv de proiect, prin intocm unei liste cuprinz pers carora li se va incredinta elab proiect. In ac lista se va nomin: Sef de proiect si proiect de special(ing de proces, ing pentru lucr civ, ing el, ing mec, ing pt autom SCADA) prin complet F10.2Exec lucrar, prin nomin Sef de santier, Respons Tehn cu Exec atestat pe dom specif lucrar ofert si repartiz pe meserii a unui nr min de muncit ce vor executa lucr(nr/calif)-F10.Niv specif min necesar: A.Pt urmat pers de specialit: Sef de Proiect-5 ani exp in dom con din care un an in pr sim;Ing de proces-5 ani exper in pr/constr/reab a cel putin o st de epur a apelor uzate;Sef de santier-5 ani exp in dom con din care un an in pr sim.;Respons Tehnic cu Executia-atestat conf legislatiei nation in vig;Of va prez: - Decl de excl si disp semn in orig de fiecare pers prop in of, F11;
-copii ale dipl si cert prof obt ment in CV-se va completa F12;
-certif sau ref emise de angajatori care sa probeze experienta indicata in CV(certif/docum emise sau contrasemnate de o autorit ori de catre clientul privat benef).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA 11045 accesibila in SEAP
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.10.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.11.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.11.2011 10:00
Locul: Timisoara, sediul central SC AQUATIM SA, str.Gh.Lazar nr.11A, et.4, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1- ?Extindere si modernizare a sistemelor de apa si apa uzata?.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Fond de Coez: 73.91%;
-Buget de stat: 11.3%;
-Buget local: 1.74%;
-Credit Operator Regional: 13.05% B.Pt urm pers de spec: Ing lucr civ?5 ani exper in dom construc civ si ind;Ing mec-5 ani expe in dom;Ing elec-5 ani exper in dom;Ing autom SCADA-5 ani exper in dom;Resp pt asig calit?atest conf legisl nat;Resp Sanat si secur in munca?atestat conf legisl nat;Of va prez: -copii ale diplom si certif prof obt ment in CV-F12;
-certif sau ref emise de angaj care sa prob exper indic in CV (certif/docum emise sau contrasemnate de o autorit ori de catre clientul priv benef).Of este oblig sa dem ca detine sau ca are acces nelim la echipam si utilaj: -Macarale >12.5 t?1buc;
- Excav?2 buc;
- Cam5-20t-2buc;
- Buldoz-1 buc;
-Incarc frontal?1 buc;
-Cil Compact?1 buc;
-Placa compact?1 buc;
-Trailer?1 buc-F13;Se va completa-F14-Acord de asoc;F15-Decl priv subcontractarea, complet de of/liderul Asoc.Op econ sa dov faptul ca este certif in conform cu Stand ISO 9001 sau echiv(stand transpuse in legisl tarii de orig a of) de catre un organ spec.Copie certif pt conf cu orig: ?ISO 9001 sau echiv.Se va completa F16;Op econ sa doved faptul ca este certif in conform cu Stand ISO 14001 sau echiv(stand trans in legisl tarii de orig a ofert) de catre un organism specializ in dom.Copie certif pt conform cu orig: ?ISO 14001 sau echiv.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 300055, Romania, Tel. 021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator a actului nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC AQUATIM SA - OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: Str. Gh.Lazar nr.11A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300081, Romania, Tel. 0256/200262, Fax: 0256/294753
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.08.2011 16:11