Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizare statie de sortare si transfer deseuri


Anunt de participare numarul 35385/10.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PREJMER
Adresa postala: str.Mare, nr.565, Localitatea: Prejmer, Cod postal: 507165, Romania, Punct(e) de contact: LUMINITA MURESIANU, Tel.0268/362003, Email: [email protected], Fax: 0268/362363
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizare statie de sortare si transfer deseuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Prejmer, jud.Brasov, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construire statie de sortare si transfer deseuri si dotarea cu echipamente si utilaje specifice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232470-7 - Statie de transfer de deseuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Imprejmuiri, poarta, cantar pod bascula, cabina poarta, hala sortare, rampe acces, statie transfer, gospodarie apa, bazin vidanjabil, platforma betonata, boxe depozitare, alei, drumuri acces, retele utilitati
Valoarea estimata fara TVA: intre 850, 000 si 900, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se cere garantie de participare in cuantum de 5.000 euro
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare prin Programul PHARE RO 2003/005-551.05.03.03.11, Ccofinantare de la bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare legalizata in fata Notarului public, inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii.Confirmare plata taxe si impozite. Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, Certificat constatator, Certificate, atestate, autorizatii profesionale pentru relealizarea lucrarilor de constructii civile-indistriale, instalatii aferente constructiilor, fie orice alte documente echiv.cu certificarea solicitata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile pe ultimii 3 ani (2004-2006);Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri: 300.000 euro.In cazul unei oferte comune cerinta minima poate fi indeplinita doar de catre unul dintre asociati sau prin cumul prin luarea in considerare a cifrei de afaceri a tuturor membrilor
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princip.lucrari similare executate in ultimii 5 ani.(Similar: orice constructie in domeniul civil-industrial).Declaratii ref.la utilaj.echip. tehn.Informatii ref.personal specialit.propus pentru asig.control.calitate lucrari, personal conduc.si persoane responsabile pt.exec.lucrarilor, efectivul mediu anual al personalului angajat in ultimii 3ani.Informatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel putin o lucrare similara de 300.000 euro. In cazul unei oferte comune, cerinta minima privind lucrarea similara poate fi indeplinita doar de catre unul dintre asociati sau prin cumul de catre 2 sau mai multi asociati, prin luarea in considerare a maxim 3 lucrari similare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S78-127945 din 02.06.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.11.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 EUR
Conditii si modalitate de plata: Echivalent ron curs BNR din ziua platii, prin virament in cont: RO69TREZ14021360250XXXXX, la Trezoreria Prejmer, Jud.Brasov, Romania, cu confirmare plata
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
nu
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2007 14:30
Locul: Primaria Prejmer, str.Mare , nr.565 , Jud.Brasov, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant prin reprezentantii sai imputernicitisa asiste la deschidere
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAM PHARE 2003 CES"SCHEMA DE INVESTITII PENTRU PROIECTE MICI DE GESTIONARE A DESEURILOR"
VI.3) Alte informatii
Nu este cazul
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleos nr.6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.40(021)3104641, Email: [email protected], Fax: 40(021)3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Brasov
Adresa postala: B.dul 15 Noiembrie nr.45, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500097, Romania, Tel.40(0268)419615, Fax: 04(0268)475146
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al Primariei Comunei Prejmer
Adresa postala: str.Mare nr.565, jud.Brasov, Localitatea: Prejmer, Cod postal: 507165, Romania, Tel.40(0268)362003, Email: [email protected], Fax: 40(0268)362363
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.10.2007 15:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer