Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REALIZARE STUDII DE INVENTARIERE PENTRU HABITATE FORESTIERE


Anunt de participare numarul 121420/19.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia WWF Programul Dunare Carpati Romania
Adresa postala:  Str. Lunga nr. 175, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500051, Romania, Punct(e) de contact:  Florentina Florescu, Tel. 0730098103, 0771057058, In atentia:  Florentina Florescu, Email:  [email protected], Fax:  0368.462564, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organizatie neguvernamentala
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REALIZARE STUDII DE INVENTARIERE PENTRU HABITATE FORESTIERE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Brasov, Mures, Sibiu.
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizare studii de inventariere pentru habitate forestiere, conform documentatiei de atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77231400-2 - Servicii de inventariere a padurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul achizitionarii serviciilor il constituie prestarea de servicii de elaborare studii de inventariere, masuri de management si evaluarea starii favorabile de conservare pentru habitatele forestiere in cadrul proiectului ? Pentru Natura si Comunitati Locale - Bazele unui management integrat Natura 2000 in zona Hartibaciu - Tarnava Mare ?Olt?, proiect finantat prin POS Mediu ? Axa 4.Zona de aplicare a proiectului: Regiunea: CentruJudetele: Brasov, Mures, Sibiu.
Valoarea estimata fara TVA: 831, 475.53RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
26 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 6300 lei, Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene - POS MEDIU 2007-2013, Axa prioritara 4
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economicCertificat privind impozitele si taxele localeCertificat de atestare fiscala eliberat de D.G.F ;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Certificat constatator eliberat de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentarea bilantului la 31.12.2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor servicii executate in ultimii 3 aniDeclaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducereDeclaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehniceCertificat ISO 9001 sau echivalent , certificat ISO 14001 sau echivalent, certificat ISO 18001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
experienta similara- prezentarea de 1 sau mai multe contracte cu obiect similar de o valoare cel putin egala cu valoarea estimata a contractului, respectiv 831.475, 53 lei fara TVA; personal minim de specialitate: 1 Expert principal in Inventariere si Cartare Habitate forestiere, experienta ca participant in derularea altorproiecte; 1 Expert asociatii vegetale, experienta in derularea altor proiecte de cartare vegetatie; 1 Expert asistent in Inventariere si Cartare Habitate forestiere, experienta in derularea altor proiecte cu tematica SIG si teledetectie; 1 Expert in analiza GIS a ariilor protejate si a ecosistemelor, experienta in derularea altor proiecte cu tematica SIG/teledetectie;dotari minime: echipamente de teren ( 2 autovehicule si GPS-uri) siechipamente de birou si software necesare pentru prelucrarea datelor colectate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
MODUL IN CARE OFERTANTUL INTELEGE OBIECTIVELE PROIECTULUI SI REZULTATELE ASTEPTATE
20%
Descriere:
3.
METODOLOGIA DE PRESTARE ASERVICIILOR
30%
Descriere:
4.
ORGANIZAREA SI PLANIFICAREA IN TIMP A ACTIVITATILOR, PE DURATA CONTRACTULUI
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.06.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.06.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.06.2011 14:00
Locul: WWF DCP Romania, str. Lunga nr. 175, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatori UCVAP(daca este cazul)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Achizitia face parte din PROIECTUL ?Pentru Natura si Comunitati Locale ? Bazele unui management integrat Natura 2000 in zona Hartibaciu- Tarnava Mare ? Olt, proiect finantat prin POS Mediu 2007-2013, Axa Prioritara 4
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  300846, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
WWF DCP Romania
Adresa postala:  Str. Lunga nr. 175, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500051, Romania, Tel. 0368.462564, Email:  [email protected], Fax:  0368.462564
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.05.2011 13:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer