Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizare studii de inventariere si evaluare a starii de conservare a speciilor si habitatelor, realizare si gestionare baza date, cartare colectare date GIS, elaborare harti GIS, elaborare planuri de monitorizare si management si instruire pentru Parcul


Anunt de participare numarul 140098/01.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia Tasuleasa Social
Adresa postala: Str. Liviu Rebreanu, nr.46M, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420008, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Toniuc, Tel. +40 363/100445, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 363/100445, Adresa internet (URL): www.tasuleasasocial.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organizatie neguvernamentala
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizare studii de inventariere si evaluare a starii de conservare a speciilor si habitatelor, realizare si gestionare baza date, cartare colectare date GIS, elaborare harti GIS, elaborare planuri de monitorizare si management si instruire pentru Parcul National Calimani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Parcul National Calimani
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizare studii de inventariere si evaluare a starii de conservare a speciilor si habitatelor, realizare si gestionare baza date, cartare colectare date GIS, elaborare harti GIS, elaborare planuri de monitorizare si management si instruire pentru Parcul National Calimani
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72314000-9 - Servicii de colectare si de colationare de date (Rev.2)
71351810-4-Servicii de topografie (Rev.2)
71621000-7-Servicii de analiza sau consultanta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizare studii de inventarieresi evaluare a starii de conservare a speciilor ?i habitatelor ?i recomandari de management, realizare ?i gestionare baza date, cartare colectare date GIS, elaborare har?i GIS, elaborare planuri de monitorizare ?imanagement ?i instruire pentru Parcul Na?ional CalimaniContractele presupun realizarea urmatoarelor activitati:
Lot 1.
A.1.3. Inventarierea si evaluarea starii de conservarea specilor de importanta comunitara si/sau nationalapentru care care a fost declarat Parcul National Calimani, suprapus partial peste ROSCI0019 Calimani- Gurghiu.
A.1.4. Inventarierea si evaluarea starii de conservare a habitatelor de importanta comunitara si/sau nationalapentru care a fost declarata aria protejata, cu exceptia zonelor care fac obiectul proiectului SMIS CSNR 1265.
A.1.6. Identificarea amenintarilor actuale si potentiale si stabilirea masurilor de management in vederea mentinerii intr-o stare favorabila de conservare a speciilor si habitatelor de importanta comunitara si/sau nationalapentru care pentru care a fost declarata aria protejata, cu exceptia celor care fac obiectul proiectului SMIS CSNR 1265;
(cod CPV 79311100-8, Servicii de elaborare de studii)
Lot 2.
A.1.1. Colectarea datelor necesare realizarii hartii geologice ca anexa a planului de management
A.1.2. Actualizarea informatiilor referitoare laformele de proprietate asupra terenurilor, a regimului de administrare ?i a folosintei terenuluiA.1.5. Cartarea habitatelor si realizarea hartilor de distributie pentru habiatele si speciile de interes comunitar/national din aria protejata
A.2.1. Elaborarea unei baze de date electronice necesare planului de management al ariei protejate(cod CPV72314000-9 ? Servicii de colectare si de colationare de date ; 71351810-4 Servicii de topografie, 72322000-8 ? Servicii de gestionare a datelor)
Lot 3.
A.2.2. Stabilirea metodelor si protocoalelor de monitorizare in vederea evaluarii succesului masurilor de management propuse in mentinerea starii favorabile de conservare a speciilor si habitatelor de importanta comunitara si/sau nationala pentru care a fost declarata aria protejata, cu exceptia celor care fac obiectul proiectului SMIS CSNR 1265).
A.2.3. Revizuireaplanului de management pentru aria protejata
F.1. Instruirea personalului si achizitionarea echipamentelor necesare in vederea cresterii capacitatii institutionale de gestionare a Parcului National Calimani(cod CPV90712400-5 Servicii de planificare a strategiei de gestionare sau de conservare a resurselor naturale; 72314000-9 ? Servicii de colectare si de colationare de date ; 72322000-8 ? Servicii de gestionare a datelor ; 71621000-7 ? Servicii de analiza sau consultanta tehnica 90714100-6 ? Sisteme de informare in domeniul mediului)
NOTA:
Detalii amanuntite privind activitatile din cadrul contractului se regasesc in Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 648, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 10707.99 lei si este valabila pe toata durata de valabilitate a ofertelor, respectiv 90 de zile.Garantia de participare se contituie astfel: Virament bancar sau instrument de garantare emis de o societate bancara sau de asigurari, in original, in contul Asociatiei Tasuleasa Social- CUI: 13681966, cont nr. RO50 BTRL 0060 1205 2541 08XX deschis la Banca Transilvania, Agentia Coroana, Bistrita, str Petru Rares Nr.4.Scrisoare de garantie bancara, ordin de plata confirmat de banca, lichiditati la caseria Asociatiei Tasuleasa Social, sau orice alta forma prevazuta de HG 925/2006In cazul constituirii prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul model nr. 2 - anexat. Cuantumul gar. de buna executie exprimata procentual este de 5% din valoarea contractului fara TVA. Gar, de buna ex. se va const. conf. art. 90 din HG 925/2006. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene, POS Mediu, Axa 4
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Cerinta minima: completare formulare conform Formular 4 si Formular 5, privind neincadrarea in in situatiile prevazute in art. 180 si 181 din OUG 34;Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala sunt obligate sa dea declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 literele a, c indice 1 si d). Se va completa Formularul 5 si se vor elimina prin taiere articolele ce nu facobiectul declaratiei acestor terte persoane.Cerinta nr. 2
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
- Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele, in original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul ?- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele, in original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul ?.Din certificatele mentionate mai sus, trebuie sa reiasa ca la nivelul lunii anterioare celei in care se depune oferta, ofertantul nu are obligatii restante la bugetul localCerinta nr. 3
Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular nr. 6
Cerinta nr. 4
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69, indice 1 din OUG nr. 34/2006 Formular nr. 11
In vederea completarii acestei declaratii mentionam ca persoanele insarcinate cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Alin Uhlmann Useriu - Presedinte al Asociatiei Tasuleasa Social, Alexandru Marian Toniuc - manager proiect, Ana Szekely - asistent proiect, Gyongy Fazekas responsabil financiar, conducerea Asociatiei formata din Alin Uhlmann-Useriu - presedinte - singurul care aproba buget sau orice altceva, Willhelm Meyster ? vicepresedinte si Ana Szekely - director executiv
Cerinta nr. 5
Certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010 Formular nr. 12 Cerinta nr. 1
Ofertantul sa fi e inregistrat legal, sa prezinte dovada ca se afla in activitate si ca are in obiectul de activitate activitati compatibile cu obiectul contractuluiPersoane juridice romane:
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in oricare din formele original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si parafata de reprezentantul ofertantului, nu mai vechi de 30 de zile. Ofertantului situat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, documentul in original sau copie legalizata
Persoane juridice straine:
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Se va prezenta dovada depunerii bilantului contabil Se prezinta documente doveditoare pentru depunerea ultimului bilant contabil, 31.12.2011 sau pentru depunerea declaratiilor de venit pentru persoanele fizice autorizate.
Cerinta nr. 2
Se solicita completarea Formularuluimodel Nr. 9 ?Informatii generale? privind cifra medie de afaceri pentru ultimii trei ani fiscali
Cursul la care se va face echivalenta este cursul mediu anual al BNR, respectiv:
- pentru anul 2009 ? 1 EURO = 4, 2373 lei
- pentru anul 2010 ? 1 EURO = 4, 2099 lei
- pentru anul 2011 ? 1 EURO = 4, 2379 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Ofertantul a prestat servicii comparabile cu cele licitate in ultimii 3 ani
Se va completa obligatoriu: Lista de prestari similare livrate in ultimii 3 ani, cu valori, durata de executie, beneficiar? completarea Formularului model Nr.7.
Cerinta nr. 2
Ofertantul are experienta in prestarea de servicii similare-Prezentarea Formularului Nr.8 ?Experienta similara?.
Se stabileste ca limita minima impusarealizarea a cel putin un contractsimilar ca natura, in valoare de minim 350000 (treisutecincizecimii) leiContractele prezentate vor fi insotite de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar- conf art 188 alin 2 lit a din OUG34/2006
Cerinta nr. 3
Recomandari de la beneficiari
Se va prezenta o recomandare de la beneficiarul pentru care executantul a prestat servicii de tipul celor licitate in valoare de minim 350.000 (treisutecincizecimii) lei pentru servicii comprabile cu cele cuprinse in loturile 1 sau 2 si 50.000 lei pentru serviciile comparabile cu cele din lotul 3
Cerinta nr. 4 Ofertantul va prezenta Declaratia privind echip. tehniceCerinta obligatorie: asigurarea de catre ofertant a acelor echipamente, utilaje, mijloace de transp., alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indepl. contractului. Ofertantul trebuie sa detina urmatoarea dotare tehnica minima: min 2 buc echipament de transport (4x4 sau autoturism);min 4 buc. GPS; min 1 buc. echipament specializat de Server baze de date GIS;min 1buc echipament specializat pentru Server Aplicatii GIS;min 1buc Statie grafica GIS;min 1buc Statie desktop GIS;min 1buc licenta soft desktop specializat aplica?ii GIS; min. 1buc licenta soft client-server aplica?ii GIS;min.1buc licenta sistem de operare Windows sau alt sistem de operare compatibil, ce va servi ca platforma suport pentru aplicatii;min 1buc licenta aplicatie GIS Geoportal;Dotarea solicitata trebuie sa fie proprie sau inchiriata/comodat. Se va accepta si angajament de punere la dispozitie - art 188 OUG34/2006
Cerinta nr. 5 Se va prezenta o lista nominala cu echipa propusa. Lot 1: min.2 specialisti chiropterologi, 3 spec.mamalogi, 2 spec. herpetologi, 2 spec. ihtiologi, 2 spec. entomologi, 1 spec. botanist si habitate, 1 spec. in habitate de pajisti si botanica, 1 spec. in habitate forestiere si botanica si 4 spec. ornitologi Lot 2: Min. 2 specialisti GIS, 1 spec. silvic, 1 spec. in habitate, 2 spec. informaticeni/GIS. Lot 3 Min. 1 spec. in monitorizarea biodiversitatii, 1 spec. in management arii protejate, 1 spec. botanist si habitate, 1 spec. in habitate de pajisti si botanica , 1 spec. in habitate forestiere si botanica si 2 spec. zoologi. Toti expertii trebuie sa aiba studii superioare, in functie de calificarea impusa. Pentru fiecare din specialisti precizati mai sus se vor atasa: curriculum vitae + copii dupa diplome, atestate, adeverinte, autorizatii/certificate detinute, contracte de munca, de colaborare necesare pentru dovedirea cerintelor minime + declaratie de disponibilitate.
Standarde de asigurarea calitatii
Se va prezenta ISO 9001 sau echivalent, in termen de valabilitate, cu vizele periodice emise in urma supravegherilor pentru domeniul aferent contractului. Nu sunt acceptate firmele in curs de certificare. In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de asociere. In caz de inexistenta ISO 9001 se accepta certificate echivalente, vizate la zi, emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.12.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.12.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.12.2012 12:00
Locul: Sediul Asociatiei Tasuleasa Social , Str. Liviu Rebreanu, nr.46M, Bistrita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor, reprezentanti ai autoritatilor competente, abilitate prin lege sa supervizeze procedura
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ?Imbunatatirea starii de conservare a speciilor si habitatelor de importan?a comunitara din Parcul National Calimani. ? - Cod SMIS-CSNR 36094 - POSMediu Axa 4
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte se claseaza pe locul 1 cu acelasi pret, se va proceda la reofertarea pretului in plic inchis, de catre ofertantii clasati pe locul 1.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In baza art. 256 din OUG 34/2006, persoana vatamata poate sesiza Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Asociatia Tasuleasa Social
Adresa postala: Str. Liviu Rebreanu, nr.46M, Bistrita, Cod postal 420008, Localitatea: Bistraita, Cod postal: 420008, Romania, Tel. +40 363/100445, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 363/100445
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.10.2012 09:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer