Licitatie Publica - REALIZARE TERMOIZOLATIE EXTERIOARA SI FINISAJE INTERIOARE LA BISERICA, CASA PAROHIALA SI ANEXE IN LOC. BEREGSAU MIC, NR. 101.,COM SACALAZ, JUDETUL TIMIS
Anunt de participare numarul 97737/09.04.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Sacalaz (Primaria)
Adresa postala: str.a IV-a, 368, sacalaz, judetul timis, Localitatea: Sacalaz, Cod postal: 307370, Romania, Punct(e) de contact: Georgeta Craia, Tel.0731330136, Email: [email protected], Fax: 0256367491, Adresa internet (URL): www.sacalaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
BURSA ROMANA DE MARFURI TERMINAL TIMISOARA
Adresa postala: STR GARII NR 1 INCINTA SC ELBA SA POARTA2, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300166, Romania, Tel.0256490502, Email: [email protected], Fax: 0256274724
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
BURSA ROMANA DE MARFURI TERMINAL TIMISOARA
Adresa postala: STR GARII NR 1 INCINTA SC ELBA SA POARTA2, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300166, Romania, Tel.0256490502, Email: [email protected], Fax: 0256274724
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
BURSA ROMANA DE MARFURI TERMINAL TIMISOARA
Adresa postala: STR GARII NR 1 INCINTA SC ELBA SA POARTA2, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300166, Romania, Tel.0256490502, Email: [email protected], Fax: 0256274724
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REALIZARE TERMOIZOLATIE EXTERIOARA SI FINISAJE INTERIOARE LA BISERICA, CASA PAROHIALA SI ANEXE IN LOC. BEREGSAU MIC, NR. 101., COM SACALAZ, JUDETUL TIMIS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: loc.Beregsau Mic, jud.Timis
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE FINISARE, CF CAIET DE SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45400000-1 - Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cf caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 199, 162RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare-2000 lei, cf fisei de date-garantie de buna executie-5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Decl. priv. eligibilitatea -in original;
-Decl. priv. neincadrarea in situatiile prev la art. 181 in original;
-Decl.pe propria rasp. ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la Art.5 alin. 1 din legea nr.21/1996 privind concurenta completata in original;
-Certif. de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de DGFPCFS in orig sau copie legalizata.
-Certif. privind plata taxelor si impozitelor locale eliberat de Primaria locala in orig sau copie legalizata.
-Certif. de cazier fiscal- in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-scrisoare de bonitate emisa cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor-original;
-bilantul contabil la 31.12.2008;
- cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2007, 2006)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2007, 2006) min. 400000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani;
-minim 2 (doua) recomandari in original sau copie legalizata;
-decl. pe pr rasp. ref. la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pt. asigurarea controlului calitatii in original;
-decl. pe pr. rasp. ref. la studiile, pregatirea profesionala si calificarea pers. de conducere si ale pers responsabile pentru executia lucrarilor in original;
-decl. pe pr. rasp. ref. la efectivele medii anuale ale pers.angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani in original;
-decl. pe pr. rasp priv. masurile de protectie a mediului in original;
-decl pe pr. rasp. ref. la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice in original;
-decl pe pr. rasp. priv. proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora in original;
-decl pe pr. rasp. refla respectarea conditiilor de munca si protectia muncii in original;
NOTA: ofertantii care au avut contracte cu autoritatea contractanta si au avut intarzieri de termene si au executat lucrari de proasta calitate vor fi descalificati
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
termen de executie
5%
Descriere:
3.
perioada de garantie
5%
Descriere:
4.
termen acceptat pt asumarea executiei si finalizarii lucrarii pe cont propriu cu plata ulterioara
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.04.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.04.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.07.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2010 11:00
Locul: BURSA ROMANA DE MARFURI TERMINAL TIMISOARA, STR GARII NR.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE, REPREZENTANTII IMPUTERNICITI, EXPERTI COOPTATI, REPREZENTATI UCVAP, DUPA CAZ
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: PTA TEPES VODA NR 2, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0265-263.694, Fax: 0256.492.125
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNA SACALAZ-COMP.JURIDIC
Adresa postala: STR A IV-A NR 368, Localitatea: SACALAZ, Cod postal: 307370, Romania, Tel.0256367101, Fax: 0256367101
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.04.2010 12:02