Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizare tiparituri in cadrul proiectului "Dezvoltarea turismului tematic in Banatul Montan"


Anunt de participare numarul 84152/11.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CARAS-SEVERIN
Adresa postala: Str. 1 Decembrie 1918, nr.1, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Punct(e) de contact: Nicht Robert, Tel.0255224920, In atentia: Nicht Robert, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0255224920, Adresa internet (URL): www.cjcs.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizare tiparituri in cadrul proiectului "Dezvoltarea turismului tematic in Banatul Montan"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: Resita, P-ta 1 Decembrie 1918, Nr. 1, Caras-severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizare tiparituri (brosuri, fluturasi, carti postale, albume, dvd) in cadrul proiectului "Dezvoltarea turismului tematic in Banatul Montan"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79810000-5 - Servicii tipografice (Rev.2)
79822500-7-Servicii de proiectare grafica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Brosuri3000 bucati- Format: Nestandardizat, (suprafata / pagina 50.000 mm²)18 pag+coperta
- Material: Pag. Interioare: Hartie dublu cretata 135gCoperta: carton dublu cretat 200g
- Culori: Pag. Interioare: 4+4 culori+lac protectieCoperta: 4+4 culori+infoliatFluturasi, cu diferite zone de interes turistic1000 bucati- Format: A4, - Material: Hartie dublu cretata 135g
- Culori: 4+4 culori+lac protectie
- Carti postale1000 bucati
- Format: 95mm x 185mm- Material: Hartie dublu cretata 300g
- Culori: 4+4 culori+lac protectieAlbume700 bucati- Format: Nestandardizat, (suprafata / pagina 62.370mm²)
- Material: Pag. Interioare: Hartie dublu cretata 135gCoperta: carton mucavat, infoliat, 2, 5mm grosime
- Culori: Pag. Interioare: 4+4 culori+lac protectieCoperta: 4 culori+infoliatDVD uri2000 bucati
continand un film scurt ce promoveaza istoria, patrimoniul, monumente importante si specialitatilocale prin naratiune si ghidare virtuala spre destinatii turistice
Valoarea estimata fara TVA: 442, 218RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie in cuantum de 3000 lei prin scrisoare de garantie bancara sau OP in contul RO02TREZ1815006XXX000149 deschis la Trezoreria Resita, cod fiscal 3227890.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri PHARE si fonduri de la Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea si subcontractarea se va face conform art. 44 si art. 45 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: 1. Declaratie privind eligibilitatea Formular 12 A
Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 Formular nr. 12 B.
2. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident) in conformitate cu Codul fiscal.
Cerinta obligatorie: 1. Copie dupa Certificatul de Inregistrare
2. CertificatConstatator emis de Oficiul Registrului Comertului pentru ofertantul care participa, la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica - original.
Pentru persoane fizice romane:
Se solicita autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.
Cerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa dovedeasca faptul ca ofertantul are prevazut in obiectul de activitate servicii de tipul celor supuse ofertarii. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
V.3) Situatia economico-financiaraSe solicita:
- Informatii generale Formular nr. 1
- Bilantul contabil din anul 2008, vizat si inregistrat de organele competente- Pentru persoanele juridice straine, se solicita ultimul bilant contabil, inregistrat la organele competente in tara respectiva.
Nivelul cifrei de afaceri medie solicitata ca cerinta minima, pe ultimi 3 ani:
Valoarea minima impusa este de: 180.000, 00 EURO, respectiv 759.348, 00 LEICifra medie anuala se va calcula prin impartirea valorii cifrei de afaceri exprimata in lei la cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv. Se vor lua in calcul urmatoarele cursuri :
2006 :1 Euro = 3, 5245 lei
2007 :1 Euro = 3, 3373 lei
2008 :1 Euro = 3, 6827 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita completarea formularului 12E Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.
Completarea Formularului nr.3 Curriculum Vitae
Se solicita furnizarea CV-urilor persoanelor implicate in realizarea conceptiei grafice a materialelor.Se solicita completarea formularului 2 Experienta similara. Se solicita prezentarea a minim 3 contracte de referinta privind realizarea de materiale similare (tiparituri) a caror valoare per contract sa fie de minim 30.000 de euro, respectiv 126.558, 00 ron. De asemenea se solicita prezentarea a minim 2 seturi de mostre, fiecare set cuprinzand un exemplar de brosura, fluturas, carte postala, album si DVD)
Se solicita completarea formularului nr.4 Recomandare. Se solicita furnizarea a minim 3 recomandari de la clienti pentru lucrari similare precum si 3 recomandari pentru lucrarile de conceptie grafica realizate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul realizarii tipariturilor
60%
Descriere:
2.
Durata de realizare a tipariturilor
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
645CS/07.08.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.09.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.09.2009 10:15
Locul: Resita, P-ta 1 Decembrie 1918, Nr. 1, Caras-Severin, camera 9
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschiderea ofertelor prin reprezentant imputernicit avand o copie dupa actul de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Phare CBC, Programul de Vecinatate Romania-Serbia 2004-2006
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: P-ta Tepes Voda, Nr. 2 A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256/498092
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos, Nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3204642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Caras-Severin, Serviciul Juridic
Adresa postala: P-ta 1 Decembrie 1918, Nr. 1, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Tel.0255/211420, Fax: 0255/211127
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.08.2009 12:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer