Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizarea ,,Sistemului informational geografic al fondului imobiliar-edilitar si din orasul Slanic Moldova (cadastru imobiliar edilitar), a cadastrului general si a bazei de date cadastrale reale, inclusiv deschiderea cartilor funciare bazate pe dat


Anunt de participare numarul 74958/08.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL SLANIC MOLDOVA
Adresa postala: STR.V.ALECSANDRI NR.2, Localitatea: Slanic-Moldova, Cod postal: 605500, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA LENUTA BUTAN, Tel.0234/348119, Email: [email protected], Fax: 0234/348829, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizarea, ,Sistemului informational geografic al fonduluiimobiliar-edilitar si din orasul Slanic Moldova (cadastru imobiliar edilitar), a cadastrului general si a bazei de date cadastrale reale, inclusiv deschiderea cartilor funciare bazate pe datele acestui cadastru.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Localitatea ..Slanic Moldova, Jud. Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
, ,Sistemului informational geografic al fonduluiimobiliar-edilitar si din orasul Slanic Moldova (cadastru imobiliar edilitar), a cadastrului general si a bazei de date cadastrale reale, inclusiv deschiderea cartilor funciare bazate pe datele acestui cadastru".
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Suprafata totala a orasului Slanic Moldova, jud. Bacau, conform caietuli de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare50.000 lei in CONT RO12TREZ0685006XXX000088- CUI 4278442 deschis la Trezoreria Slanic Moldovasau scrisoarede garantie bancara sau la casieria unitatii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform H.G nr.521/1997, cu modificarile si completarile ulterioareBugetul local cap.51.02.71Si alte fonduri atrase
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori au dreptul de a se asocia dar cu respectarea cerintelor din caietul de sarcini
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Documente care dovedesc eligibilitatea Formular nr.12 A Formular nr. 12B Formular nr.12CSe solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.CERTIFICAT FISCAL DE LA ANAF si
CERTIFICAT FISCAL privind situatia taxelor si impozitelor datoratebugetului local, valabil la data deschiderii ofertei in original sau copie legalizata.
IMPORTANT: Sunt eliminati ofertantii care au datorii la bugetul de stat sau la bugetul local din localitatea de inregistrare a sediului societatii, inclusiv esalonari la plata.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertei.
Certificatul de inregistrare la ORC trebuie sa contina codul din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate serviciile care fac obiectul procedurii de achizitie publica si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr.64/1995 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment), sau ca societatea se afla in incapacitate de plata
-Cod Unic de Inregistrare-in copie, Prezentarea documentelor de autorizare A.N.C.P.I pentru firmaCerinta obligatorie : Certificat A.N.C.P.I clasa I
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturi contabile la 31 decembrie 2006, 31 decembrie 2007, 31 decembrie 2008, si contul de profit si pierdere, inregistrat la organele competente in copie, din care sa reiasa ca ofertantul a obtinut profit
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita completareaFormularului 12 E din Ordinul nr. 155/2006 (Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani), cu anexaCerinta minima;
2 contracte sau subcontracte de cadastru imobiliar edilitar executat
1 contract sau subcontract de planuri parcelare extravilan executat
2recomandariprivind executarea de cadastru imobiliar edilitar1 recomandare privind executarea de planuri parcelare
Formularului 12H din Ordinul nr. 155/2006 (Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului), cu anexa.
Cerinta minima :
Statii totale pentru masuratori topografice minim 5 buc;
GPS cu dubla frecventa 1 buc;
GPS cu simpla frecventa 4 buc;
Nivela electronica1buc;
PC minim 10 buc;
Licente software (PC si prelucrare masuratori statii totale) 3 buc;
Plotter Ao 1 buc;
Copiatoare A3-A4 -3 buc;
Autovehicole 5 buc;
Program cu licenta in domeniul prelucrarii masuratorilor topografice.
Se vor atasa copii ale actelor de proprietate, se poate accepta inchirierea sau colaborarea
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.05.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.05.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.05.2009 11:00
Locul: CONSILIL ORASULUI SLANIC MOLDOVAJudetul BACAU, in Sala de sedinta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Vor participa membrii comisiei de selectie nominalizati prin dispozitia primarului sau membrii consultanti, reprezentantul imputernicit al operatorului economic
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Sector 3, Str.Stavropoleos, Nr.6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in toate fazele proceduri de atribuire si impotriva oricarui act al autoritatii contractante cu 10 zile de la data luari la cunostinta despre aceasta pe care il considera ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.04.2009 16:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer