Licitatie Publica - Realizarea, actualizarea si intretinerea cadastrului aeroportuar si a hartilor aeronautice, executarea de lucrari topografice si geodezice finalizate prin intocmirea de documentatii tehnice necesare desfasurarii activitatii aeroportuare
Anunt de participare (utilitati) numarul 90975/18.11.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, loc.Otopeni, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: Victoria Mihut, Tel.2013534, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 2041976, Adresa internet (URL): www.otp-airport.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Realizarea, actualizarea si intretinereacadastrului aeroportuar si a hartilor aeronautice, executarea de lucrari topografice si geodezice finalizate prin intocmirea de documentatii tehnice necesare desfasurarii activitatii aeroportuare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: la sediul CN AIHCB SA si la sediul prestatorului, astfel cum este prevazut in documentatia de atribuire
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
71351810-4-Servicii de topografie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-servicii de cadastru si servicii de topografie (realizarea, actualizarea si intretinerea cadastrului aeroportuar si a hartilor aeronautice, executarea de lucrari topografice si geodezice finalizate prin intocmirea de documentatii tehnice necesare desfasurarii activitatii aeroportuare).
Valoarea estimata fara TVA: 500, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantie participare=20000 lei;garantie de buna executie=5%din valoarea totala a contractului, fara TVA, conform Documentatiei de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-contract de asociere legalizat inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Conf.paragraf H1 din documentatia de atribuire-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 si art.181 din OUG nr.34/2006, certificat de atestare fiscala emis de AFP, Certificat privind impozitele si taxele locale emis de DITL din cadrul Primariei iar pt.persoane juridice straine documente similare celor solicitate persoanelor juridice romane.Conf.paragraf H2 din documentatia de atribuire: pt.persoane juridice romane-Certificat constatator detaliat si certificat de inmatriculare emise de ORC iar pentru persoane juridice straine documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Pt.persoanele juridice romane si straine: Certificat de autorizare pentru executare de lucrari de geodezie, topografice, cadastru si cartografie destinate infrastructurilor aeroportuare si serviciilor de trafic aerian, inclusiv pentru efectuarea de masuratori in sistem WGS 84 pentru aviatia civila, emis de AACR, pe numele ofertantului si o fotocopie dupa raportul de audit, in vederea acordarii/prelungirii certificatului si Autorizatie pt.executarea si verificarea lucrarilor tehnice de specialitate in domeniile cadastrului, geodeziei si cartografiei pt.lucrari de clasa I, emisa de Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara: Se solicita ca ofertantul sa fi indeplinit in ultimii 3 ani cel putin un contract cu obiect lucrari de cadastru si masuratori in sistem WGS 84.Se vor prezenta obligatoriu informatii cu privire la acest contract.Se pot prezenta si 2 contracte distincte, unul-obiect lucrari de cadastru si unul-obiect masuratori in sistem WGS 84.Orice fisa trebuie insotita de recomandarea din partea beneficiarului/clientului.
2.Resurse tehnice: Se solicita ca ofertantul sa detina un spatiu de lucru corespunzator, cu dotari specifice pt.prestarea serviciilor.Echipamentele minime, de specialitate, pe care trebuie sa le detina ofertantul pt.indeplinirea contractului de servicii sunt: -GPS (set complet+software de prelucrare)=4 buc.cu masuratori in timp real;
-Statii totale cu precizia de masurare de 5cc pentru unghiuri si 2mm pentru distante=5 buc;
-PC Pentium IV=4 buc.;
-Imprimante=2 buc;
-Copiatoare=2 buc;
-Mijloace de transport=2 buc.Se depune declaratie referitoare la spatiu de lucru si echipamentele de specialitate detinute de catre ofertant pentru indeplinirea corespunzatoare a Contractului de servicii.
3.Resurse umane: Se solicita ca ofertantul sa detina urmatorul personal minim, angajat cu contract si carte de munca, pt.indeplinirea contractului: -personal autorizat de ANCPI pentru lucrari de categoria A=1 pers;
-personal autorizat de ANCPI pentru lucrari de categoria B= 1 pers;
-personal autorizat de ANCPI pentru lucrari de categoria C= 1 pers si pentru lucrari de categoria D = 2 pers.Se vor depune documentele doveditoare ale autorizarii de catre ANCPI a personalului minim solicitat.
4.Se solicita prezentarea listei cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora precum si partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre acestia, insotita si de acordurile de subcontractare.Subcontractantii trebuie sa fie autorizatii de catre AACR si ANCPI in conditiile prevazute la paragraful H.2.2.cap.I, pct.3 si 4 din Fisa de Date.Daca nu exista subcontractanti se va depune o declaratie in acest sens.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.01.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.01.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.01.2010 10:00
Locul: - la sediul Companiei Nationale AeroportuI International Henri Coanda Bucuresti SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-comisia de evaluare din cadrul CN AIHCB SA si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Oferta depusa va cuprinde in mod obligatoriu toate serviciile prevazute in Caietul de Sarcini. Nu se accepta oferte partiale pentru gama de servicii solicitate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
-Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
-Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021/3195180, Email: [email protected], Fax: 021/3191649
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
-Compania Nationala Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA, Serviciul Juridic
Adresa postala: Calea Bucurestilor, Nr. 224E, Localitatea: Otopeni, Cod postal: : 075150, Romania, Tel.021/2013517, Fax: 021/2014990
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.11.2009 12:03