Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REALIZAREA, ACTUALIZAREA SI INTRETINEREA CADASTRULUI AEROPORTUAR SI FURNIZAREA INFORMATIILOR PENTRU REACTUALIZAREA HARTILOR AERONAUTICE, EXECUTAREA DE LUCRARI TOPOGRAFICE SI GEODEZICE CURENTE FINALIZATE PRIN INTOCMIREA DE DOCUMENTATII TEHNICE NECESARE DE


Anunt de participare (utilitati) numarul 115034/08.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroporturi Bucuresti SA
Adresa postala:  Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Localitatea:  Otopeni, Cod postal:  075150, Romania, Punct(e) de contact:  Oana Cornila, Tel. 0212041408, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0212041976, Adresa internet (URL):  www.otp-airport.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala sub autoritatea MTI
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
REALIZAREA, ACTUALIZAREA SI INTRETINEREA CADASTRULUI AEROPORTUAR SI FURNIZAREA INFORMATIILOR PENTRU REACTUALIZAREAHARTILOR AERONAUTICE, EXECUTAREA DE LUCRARI TOPOGRAFICE SI GEODEZICE CURENTE FINALIZATE PRIN INTOCMIREA DE DOCUMENTATII TEHNICE NECESARE DESFASURARII ACTIVITATII AEROPORTUARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: la sediul C.N. AB S.A ? punct de lucru AIHCB si punct de lucru AIBB - AV
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
realizarea, actualizarea si intretinereacadastrului aeroportuar si furnizarea informatiilor pentru reactualizarea hartilor aeronautice, executarea de lucrari topografice si geodezice curente finalizate prin intocmirea de documentatii tehnice necesare desfasurarii activitatii aeroportuare, conform cerintelor din Caietul de Sarcini ? Sectiunea II a documentatiei de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
71351810-4-Servicii de topografie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
realizarea, actualizarea si intretinereacadastrului aeroportuar si furnizarea informatiilor pentru reactualizarea hartilor aeronautice, executarea de lucrari topografice si geodezice curente finalizate prin intocmirea de documentatii tehnice necesare desfasurarii activitatii aeroportuare, conform cerintelor din Caietul de Sarcini ? Sectiunea II a documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 500, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Durata contractului este de 2 ani sau pana la consumarea sumei de 500.000 euro.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garant de part 21.300 Lei; garantia de buna executie: 5% din valoarea toatala a contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat inainte de semnarea contractului de achizitie publica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform paragrafului H.1 din DA: a)pentru persoane juridice romane: decl pe propria rasp privind neincadrarea in prev art.69 indice 1, art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006, Certif de atest fiscala emis de A.F.P, Certif privind impozitele si taxele locale emis de DITL din cadrul Primariei;b)pt pers jur straine: doc similare celor solicitate la lit.a, emise de catre o autorit competenta din tara unde isi are sediul.3.Certif de part la lic cu oferta independenta completat in conf Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010.Conform paragraf H.2 din DA: -pt pers jur rom-Certif const emis de ONRC, Certif de inmatriculare de la ONRC, iar pt pers jur straine: doc edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca pers jur, in conf cu preved legale din tara in care of este rezident.3.Certif de autoriz pt efect de masuratori in sistem WGS 84 pt aviatia civila, emis de AACR.In acest sens, se va depune in fotocopie certif de autoriz emis de AACR pe numele of.La solic comisiei de eval of va prezenta si o fotocopie dupa rap de audit, in vederea acordarii/prelungirii Certif.4.Autoriz pt exec si verif lucr tehnice de spec in domeniile cadastrului, geodeziei si cartografiei pt lucrari de clasa I, emisa de ANCPI-fotocopie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara: Se solic ca of sa fi indepl in ultimii 3 ani: a)cel putin un contr ce a avut ca obiect realiz, actualiz si intret cadastrului aerop.Cond este indeplinita si in cazul in care of a prestat toate activ mai sus ment in baza unor contr distincte.b)cel putin un contr ce a avut ca obiect masuratori in sistem WGS 84.Orice fisa ref la un contr incheiat cu un benef/client tb sa fie insotita de recom din partea benef/clientului(partenerului contractual).2.Resurse tehnice: Se solic ca of sa detina un spatiu de lucru coresp, cu dotari specif pt prest serv.Echip min, de spec, pe care tb sa le detina of pt indeplinirea contr de serv sunt: a.GPS(set complet+software de prelucrare)=4buc.cu masuratori in timp real(2 buc.L1 si 2buc.L2);b.Statii totale cu precizia de masurare de 5cc pt unghiuri si 2mm pt distante=5 buc;c.PC=4buc;d.Imprimante=3buc;e.Copiatoare=2buc;f.Ploter A0=1buc;g.Mijl de transp=2buc;h.Licenta soft de prelucrare masuratori=1.In dov indepl ac cond se va depune o decl ref la spatiul si echip de spec detinute de catre of pt indepl coresp a contr de serv.3.Resurse umane: Se solic ca of sa detina urm pers minim, angajat cu contr si carte de munca, pt indepl contr: a.pers autoriz de ANCPI pt lucrari de categA=1 pers;b.pers autoriz de ANCPI pt lucrari de categB=1pers;c.pers autoriz de ANCPI pt lucrari de categC=1pers;d.pers autoriz de ANCPI pt lucrari de categD=2pers.In dov indepl ac cond se vor depune doc dov ale relatiilor contr cu pers min solic si dovada autoriz de catre ANCPI.4.Inf privind partea/partile din contr ce urmeaza sa fie indepl de catre subcontr si specializ ac.H.4.Se solic ca of sa faca dovadacertif sist de Manag al calit serv, conf SR EN ISO 9001 sau echivalent.In acest sens se va prezenta certif prin care se atesta certif sist de Manag al calit serv, conf SR EN ISO 9001 sau echivalent pe numele of, care va fi depus in copie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.03.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.04.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.04.2011 10:00
Locul: sediul CNAB SA - Administratie Aeroport
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Nu se accepta oferte partiale pentru gama de servicii solicitate.Nu se accepta oferte alternative.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Stavropoleus, nr 6, sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310464, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti SA - Serviciul Juridic
Adresa postala:  Calea Bucurestilor, nr. 224 E, judetul Ilfov, ,Localitatea:  Otopeni, Cod postal:  075150, Romania, Tel. 021/2013523, Fax:  021/2014990
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.02.2011 09:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer