Licitatie Publica - Realizarea alimentarii cu apa potabila a localitatilor Sansimion si Cetatuia, comuna Sansimion, judetul Harghita
Anunt de participare numarul 33919/26.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SANSIMION
Adresa postala: SANSIMION NR 210, Localitatea: Sansimion, Cod postal: 537285, Romania, Punct(e) de contact: GABOR CSATO, Tel.0266334603, Email: [email protected], Fax: 0266310388, Adresa internet (URL): www.primariasinsimion.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizarea alimentarii cu apa potabila a localitatilor Sansimion si Cetatuia, comuna Sansimion, judetul Harghita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Sansimion, judetul Harghita, satele Cetatuia si Sansimion
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructii retea de apa potabila cuprinzand urmatoarele obiecte de lucrari : Captare (prin pompe submersibile;Retea de aductiune;Rezervor (bazin) de acumulare semiingropata de 100 mc;Statie de pompare;Statie de dezinfectare;Retea de distributie stradala
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listei cantitatilor de lucrari si echipamentelor precizate in proiectul tehnic
Valoarea estimata fara TVA: 2, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 5000 RON, Garantie de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul de dezvoltare a infrastructurii in spatiul rural, instituit prin Ordonanta Guvernului nr.7/2006;Bugetul local al Comunei Sansimion;plata conform dispozitiilor programului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181/OUG nr.34/2006;Pentru persoane juridice romane si din tarile UE: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului / atestare ori apartenenaa din punct de vedere professionala in original;Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare in tara de origine/ apartenenta la o asociere professionala;Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor fata de bugetul de stat si bugetul local
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri;Lichiditate generala(Active circulante/datorii curente x 100)Solvabilitate patrimoniala(capital propriu/total pasiv x 100)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilant contabil anul de referinta, anul 2006 vizat de catre DFP. Nivel minim impus: cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani :5.000.000 RON; Cerinta minima: nivelul minim impus: 100% Cerinta minima: nivelul maxim impus: 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani;Lista de experienta similara;Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii;Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se stabileste ca limita impusa realizarea, in ultimii 5 ani a cel putin unui contract similar in valoare minima de 300.000 Euro sau echivalent. realizarea, in ultimii cinci ani a cel putin unui contract cu volum fizic a retelei de aductiune de minimum 5000 m o lucrare de referinta pentru construirea unei statii de dezinfectare cu capacitatea de 500 m3/zi; Prezentarea de CV-uri pentru cel putin doua persoane cheie in indeplinirea contractului, calificari ale personalului , Efectivele medii anuale ale personalului pe ultimele 12 luni. Este recomandat ca orice ofertant sa faca dovada ca are in structurile sale macar un inginer constructor, un inginer specialist in domeniul constuctiilor edilitare, cu atributii de serviciu pentru perioada de derulare a lucrarilor la punctul de lucru in cauza . Lista cu subcontractanti insotita cu acordurile de subcontractare.Cerintele privind eligibilitatea, inregistrarea si indeplinirea obligatiilor sunt obligatorii si in cazul subcontractantilor. Experientele similare si capacitatea tehnica poate fi indeplinit prin cumul de grupul de asociati. In acest caz liderul trebuie sa se indeplineasca minim 70% din cerintele minime de calificare pentru cifra de afaceri, experienta similara si capacitatea tehnica. Se desemneaza liderul asociatiei. Acesta trebuie sa indeplineasca prin forte proprii minim 51% din valoarea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Asigurarea calitatii lucrarii
20%
Descriere:
3.
Durata de executie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.10.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar pe baza chitantei primite de la autoritatea contractanta
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.10.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.10.2007 16:00
Locul: La sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza unei imputerniciri emise de ofertant
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de solutionarea contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+40) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Harghita
Adresa postala: str. Gheorghe Doja nr.6, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530132, Romania, Tel.0266/310145, Fax: 0266/310145
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante (vezi art.255 alin 4 din OUG 34/2006)pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Sansimion
Adresa postala: str. Principala nr. 210, Localitatea: Sansimion, Cod postal: 537285, Romania, Tel.0266 334603, Email: [email protected], Fax: 0266 - 310388
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.09.2007 23:17