Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizarea bilantului de ape in perspectiva realizarii instalatiilor de transport zgura si cenusa in fluid dens si a instalatiilor de desulfurare a gazelor de ardere la SE Craiova II


Anunt de participare (utilitati) numarul 81673/06.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA
Adresa postala: CALEA UNIRII NR. 147, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Punct(e) de contact: Verona Dalri, Tel.0351403462, In atentia: Serviciului Achizitii - cod 5.2.1., Email: [email protected], Fax: 0251/418466;0251594837, Adresa internet (URL): www.cencraiova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Realizarea bilantului de ape in perspectiva realizarii instalatiilor de transport zgura si cenusa in fluid dens si a instalatiilor de desulfurare a gazelor de ardere la SE Craiova II
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: S.E. Craiova II, str. Bariera Valcii nr. 195, jud. Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciul consta in studiu de solutii pentru optimizarea bilantului de ape in scopul asigurarii unei urmariri sistematice, centralizate si continui a gospodaririi apelor in SE Craiova II pentru conducerea/deservirea corespunzatoare a proceselor tehnologice ale termocentralei prin stabilirea corecta a bilanturilor de debite din circuitele tehnologice ale centralei si din necesitatea de a dispune la nivel central de datele cantitative si calitative de gospodarire a apelor necesare in relatiile cu organele de gospodarire a apelor, atat pentru situatia existenta cat si pentru situatia imdiata, cand vor fi dezvoltate noi investitii .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71323000-8 - Servicii de proiectare tehnica pentru procese si productie industriale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile sunt cele mentionate in caietul de sarcini si devizul de cheltuieli aferent caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 199, 915.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
180 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita garantie de participare Garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii ale SC CEN SA Craiova
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata a grupului de operatori carora li s-a atribuit contractul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind neincadr. in una din situatiileprevazute la art. 181 din OUG 34/2006 ; Declaratie privind eligibilitatea, Certi.de inregistrare emis de Of. Reg. Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, Declaratieprivind calitatea de participant la procedura; Documente care dovededesc o forma de inreg. / atestare ori apartenenta d.p.d.v. profesional;Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentruasig. soc. de stat; Nota: Autorit.contr. isi rezerva dreptul de a exclude op.econ.care nu si-au indepl. oblig. exig. de plata a impoz. si taxelor catre stat, prec.si a contrib. pt. asig. soc. de stat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale conform formularului 8
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare efectuate in ultimii 3 ani continand valori , perioade de prestare a serviciului, beneficiari, insotita de certificari de buna executie (recomandari din partea altor beneficiari)Cerinta minima : Cel putin doua recomandari din partea altor beneficiari privind executia de servicii similare .Serviciile similare sunt cele de realizare a bilanturilor de ape; Autorizatie eliberata de catre autoritatea de mediu; Documente emise de organisme acreditate, care confirmacertificarea sistemului calitatii de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, standardul de calitate aplicat fiind SR EN ISO 9001:2001sau echivalent;Formularul 10 cu subcontractantii si specializarea acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.07.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.07.2009 13:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.07.2009 14:00
Locul: Sediul SC CEN Craiova SA, Sala de Licitatii, etaj 3, str. Unirii, nr. 147, Craiova, Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL SECTIUNEA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: STR. SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR. 5, SECTOR 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al SC CEN SA Craiova
Adresa postala: Str. Unirii, nr. 147, Localitatea Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Tel: 0351/403315, 0251/594837, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Tel.0351/403315, Fax: 0251/418466
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.07.2009 09:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer