Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizarea Brandului Turistic al Romaniei


Anunt de participare numarul 75561/15.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL TURISMULUI
Adresa postala: Dinicu Golescu 36-38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: BOGDAN RAILEANU, Tel.0212070707, Email: [email protected], Adresa internet (URL): mturism.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizarea Brandului Turistic al Romaniei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: In Romania si pietele primare/prioritare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea Brandului Turistic al Romaniei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79342200-5 - Servicii de promovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Promovarea Romaniei ca Brand Turistic
Valoarea estimata fara TVA: 2, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 40.000 Euro, depusa sub forma de scrisoare bancaraGarantie de buna executie in valoare de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata in cazul declararii ofertei ca fiind castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006Formular A
Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Formular B
Pentru persoane juridice/fizice romane:
Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca:
-domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si anume consultanta
-nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, cu modificarile ulterioare, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
Pentru persoane juridice /fizice straine:
- documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea in limba romana)Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea la zi a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat consolidat si catre bugetul local, precum si a platii contributiei la asigurarile sociale de stat, in original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimi 3 ani, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.
Se va completa si depune, in original, Formularul D din Sectiunea Formulare.
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimi 3 ani rezultand din activitatea corespunzatoare obiectului procedurii trebuie sa fie egala sau mai mare de 2.000.000 Euro .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nota: ofertantul poate fi o societate sau un grup de societati comerciale asociate. In cazul grupului de societati se ia in calcul cifra de afaceri cumulata a societatilor din grup. In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri se va calcula corespunzator perioadei efective de activitate.Ultimul bilant contabil al candidatului, in copie legalizata/certificata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani, continandvalori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati si prezentarea unui contract de servicii anterior care reprezinta din punct de vedere valoric 30% din valoarea estimata a proiectului de 2 milioane euro sau prezentarea a trei contracte anterioare a caror suma cumulata sa fie 50% din valoarea estimata a proiectului de 2 milioane euro.Prestarile de servicii efectuate se confirma prin prezentarea de recomandari din partea autoritatii sau a clientului privat beneficiar.
Se va completa si depune, in original, Formularul F din Sectiunea Formulare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
O descriere a modului in care candidatul intentioneaza sa colaboreze in vederea prestarii corespunzatoare a serviciilor de realizare a brandului (se va prezenta in etapa a doua a procedurii pentru ofertantii calificati);Declaratie pe proprie raspundere a candidatului, confirmand inexistenta unui conflict de interese, in original;Atat candidatii cat si fiecare dintre membrii echipei, persoane fizice, propuse a realiza brandul, precum si sefii de proiect trebuie sa detina experienta semnificativa in domeniul activitatii de realizare a brandului. Cel putin unul din membrii echipei propusi trebuie sa cunoasca foarte bine limba romana.In cazul in care pe parcursul derularii contractului un membru al echipei trebuie sa fie inlocuit, noul membru trebuie sa indeplineasca cel putin conditiile mentionate mai sus.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Art. 83 alin.2 si art. 89 alin.6 din O.U.G 34./2006 cu modificarile si completarile ulterioare (timpul indelungat de finalizare al proiectului care poate duce la pierderea finantarii)
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 7
Evaluarea PRO-RATA a echipei de realizare a proiectului bazata pe criteriile de selectie din tabelul aflat in documentatia de atribuire la pozitia VI.2.a
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.05.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.05.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.05.2009 12:00
Locul: Ministerul Turismului, B-dul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si persoanele imputernicite de catre ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul operational regional. Axa prioritara 5 - dezvoltarea durabila si promovarea turismului. Domeniu; major de interventie 5.3 - Operatiunea: Crearea unei imagini pozitive a Romaniei prin dezvoltarea si promovarea Brandului Turistic National.
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se afla in format electronic pe site-ul www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel - Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040547, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Turismului - Directia Juridica, Resurse Umane si Achizitii Publice
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021.2070707
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.04.2009 14:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer