Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizarea Cadastrului general pe teritoriul Comunei Bolintin Deal, judetul Giurgiu


Anunt de participare numarul 113037/17.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BOLINTIN DEAL
Adresa postala:  com. Bolintin Deal, str. Muncii, nr.18, Localitatea:  Bolintin-Deal, Cod postal:  087015, Romania, Punct(e) de contact:  Compartiment achizitii publice, Tel. 0246273074, In atentia:  Manolache Rada, Email:  [email protected], Fax:  0246273074, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizarea Cadastrului general pe teritoriul Comunei Bolintin Deal, judetul Giurgiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Teritoriul Administrativ Boilintin Deal, judetul Giurgiu
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de cadastru pentru toate imobilele din comuna Bolintin Deal
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
3089hectare
Valoarea estimata fara TVA: 830, 370RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 10000RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, Certificatul de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre Bugetul Local eliberat de organele abilitate din localitatile unde se afla sediul social, Certificat constatator emis de Registrul Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2009, Cifra de afaceri medie pentru anii 2007, 2008, 2009 de peste 1000000RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii trei ani, Formularul 5a-Experienta similara, Declaratie privind principalele servicii similare prestate in ultimii trei ani (minim 3098hectare planuri parcelare sau minim o comuna pentru care s-a realizat cadastrul general), Standarde de asigurare a calitatii, sistemele de management al mediului, managementul securitatii si sanatatii ocupationale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 600000RON cumulati realizati din servicii similare in anii 2008, 2009, 2010.Minim 3098ha de planuri parcelare realizate anterior si receptionate de catre OCPI - se solicita procesele verbale de receptie OCPI, sau mimim o comuma in care s-a realizat lucrarea de introducere a Cadastrului General - se solicita procesul verbal de receptie OCPI.Minim un angajat autorizat ANCPI categoria D, Minim un angajat autorizat ANCPI categoria A, minim doi angajati autorizati ANCPI Categoria BC, Minim un angajat specializat in asistenta sociala sau echivalent pentru relatia cu persoanele defavorizate si cu minoritatile.Standard privind sistemele de management al calitatii pentru domeniul ce face obiectul contractului de achizitie publica. Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat din seria ISO 9001:2008 (copie cu mentiunea « conform cu originalul »)Standard privind sistemele de management al mediului pentru domeniul ce face obiectul contractului de achizitie publica. Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat din seria ISO 14001:2005 (copie cu mentiunea « conform cu originalul »)Standard privind managementul securitatii si sanatatii ocupationale pentru domeniul ce face obiectul contractului de achizitie publica. Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat din seria OHSAS 18001:2007 (copie cu mentiunea « conform cu originalul »)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.01.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.02.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.02.2011 12:00
Locul: Primaria Comunei Bolintin Deal, sat Bolintin Deal, jud. Girgiu.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr. 6, Sector III, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021- 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Giurgiu
Adresa postala:  Strada Episcopiei, nr. 13, Localitatea:  Giurgiu, Cod postal:  080015, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta desapre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Bolintin Deal, Judetul Giurgiu
Adresa postala:  Strada Muncii, nr. 18, Localitatea:  Bolintin Deal, Cod postal:  087015, Romania, Tel. 0246273074, Email:  [email protected], Fax:  0246273074
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.12.2010 09:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer