Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizarea Cadastrului General pe teritoriul Comunei ADUNATII COPACENI, Judetul GIURGIU


Anunt de participare numarul 114660/28.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Adunatii Copaceni (Consiliul Local al Comunei Comuna Adunatii Copaceni)
Adresa postala:  COMUNA ADUNATII COPACENI, Localitatea:  Adunatii-Copaceni, Cod postal:  087005, Romania, Punct(e) de contact:  COMPARTIMENT ACHIZITII, Tel. 0246282176, In atentia:  CIUCA CONSTANTIN, Email:  [email protected], Fax:  0246282176, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizarea Cadastrului General pe teritoriul Comunei ADUNATII COPACENI, JudetulGIURGIU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Comuna Adunatii Copaceni, judetul Giurgiu
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de cadastru pentru toate imobilele din comuna Adunatii Copaceni.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
7800 HA
Valoarea estimata fara TVA: 434, 041EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARAMTIE DE PARTICIPARE: 20000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea- neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 in OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 in OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, Certificatul de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre Bugetul Local eliberat de organele abilitate din localitatile unde se afla sediul social.
Persoanele juridice straine vor depune Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, Certificat Constatator emis de catre Registrul Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2009, cifra de afaceri in medie pentru anii 2007, 2008 si 2009 sa fie minim 1000000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul nr. 5 ? , ,Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani?, Experienta similara: - Ofertantii vor face dovada finalizarii in ultimii 3 ani a minim un contract sau a maxim 8 contracte care au avut ca obiect servicii similare si a carorvaloare singulara sau insumata sa fie de cel putin: 1000000 lei fara TVA. Formular 5a - ?Experienta similara? -Prin experienta similara se inteleg servicii de cadastru, GIS, geodezie, cartografie, fotogrammetrie si topografie.
Experienta specifica: minim un contract care are ca obiect servicii de cadastru general pentru o Unitate Administrativ Teritoriala, SAU mai multe contracte de executare a planurilor parcelare pentru tarlale conform ordinelor Directorului General al ANCPI 634/2006 si 415/2009 pentru minim 7800ha.Se vor atasa completate: Formular 5a - ?Experienta similara? si fisa de prezentare insotita de copii ale proceselor verbale de acceptanta semnate de catre OCPI.
Minim un angajat cu studii superioare in domeniul asistenta sociala, psihologie, sociologie, minim un angajat autorizat ANCPI categoria D, Minim trei angajati autorizati ANCPI categoria BCStandard privind sistemele de management al calitatii pentru domeniul ce face obiectul contractului de achizitie publica.Certificat din seria ISO 9001:2008, Certificat din seria ISO 14001:2005, Standard privind managementul securitatii si sanatatii ocupationale pentru domeniul ce face obiectul contractului de achizitie publica. Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat din seria OHSAS 18001:2007
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunerea tehnica
70%
Descriere: Conform fisei de date a achizitiei
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.03.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.03.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.03.2011 11:00
Locul: Sediul Primariei din comuna Adunatii Copaceni, Judetul Giurgiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Adunatii Copaceni, Judetul Giurgiu
Adresa postala:  comuna Adunatii Copaceni, Localitatea:  Adunatii Copaceni, Cod postal:  087005, Romania, Tel. 0246282176, Email:  [email protected], Fax:  0246282176
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.01.2011 15:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer