Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizarea Cadastrului General pe teritoriul Comunei Lunca Ilvei, Judetul Bistrita-Nasaud.


Anunt de participare numarul 106453/25.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comunei Lunca Ilvei (Primaria Lunca Ilvei)
Adresa postala:  Lunca Ilvei, strada Principala, nr. 914, Localitatea:  Lunca, Cod postal:  427125, Romania, Punct(e) de contact:  Claudia Pilug, Tel. 0263378151, In atentia:  Lupsan Flaviu, Email:  [email protected], Fax:  0263378008, Adresa internet (URL):  [email protected], Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizarea Cadastrului General pe teritoriul Comunei Lunca Ilvei, JudetulBistrita-Nasaud.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Comuna Lunca Ilvei.
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-realizarea documentelor tehnice ale cadastrului general (registrul cadastral al imobilelor si al detinatorilor, indexul alfabetic al detinatorilor, planul cadastral);
-deschiderea cartilor funciare ca urmare a identificarii detinatorilor de imobile si intabularea drepturilor reale imobiliare corelative.Identificarea imobilelor si a detinatorilor se va realiza prin prelucrarea datelor preluate de la OCPI Bistrita-Nasaud, primaria Lunca Ilvei, alte institutii si integrarea acestora cu datele obtinute in urma realizarii lucrarilor de teren.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Incheierea unui contract de servicii de cadastru pentru indeplinirea tuturor cerintelor solicitate.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 092, 000 si 2, 184, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie pentru participare la licitatie 40 000 lei ; Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului exclusiv TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Completarea si prezentarea formularului 12A privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006Declaratie privind neincadrarea in art.181 din OUG nr.34/2006
2. Ofertantul va prezenta ca document privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, certificatul de atestare fiscala emis de DGFP pentru persoanele juridice din Romania valabil.
Persoanele juridice fizice straine vor prezenta un document similar.
3. Ofertantul va prezenta certificatul fiscal pentru persoabnele juridice din Romania valabil la deschiderea ofertei.
Persoanele juridice fizice straine vor prezenta un document dat in fata organelor competente.
4. Ofertantul va prezenta o imputernicire de semnatura pentru persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul.
7. Certificat constatator omis de ORC de pe langa tribunalul teritorial - in original din care sa rezulte : obiectul de activitate , executarea lucrarilor si serviciilor de cadastru.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 4 - Fisa de informatii generale?, insotit de dovada acoperirii riscului profesional. (polita de asigurare de la o societate bancara/asigurari privind asigurarea riscului profesional pentru tipul de servicii al contractului in cauza.
Persoanele juridice romane vor atasa copii dupa situatiile financiare anuale ( bilant anual , cont de profit si pierderi , anexe ) pe anii 2007, 2008, 2009 inregistrate la Administratia Financiara in copie din care sa reiasa ca ofertantul a obtinut profit.
Scrisoare de bonitate bancara care cuprinde urmatorii indicatori : rata serviciului datoriei , solvabilitate si lichiditate curenta valabila la data deschiderii ofertelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe anii 2007, 2008, 2009 sa fie de cel putin: 4 100 000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii trei ani.
2. "Experienta similara" Declaratie privind utilajele , instalatiile , echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.
- Statie totala (10 buc)
- GPS RTK ( L1, L2 , Rompos ) 10 buc
- Receptor GPS portabil (10 buc)
- Nivela (2 buc)
- Statii grafice (50 Buc)
- Server fisiere (5 buc)
-Scaner cartografic A0 (1 buc)
- Scaner High volume A4, A3 (4 buc)
- Imprimanta A4, A3 (4 buc)
- Copiator A4, A3 ( 5buc)
- Ploter cartografic (3 buc)
- Licenta CAD (50 buc)
- Mijloc de transport (15 buc)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii vor face dovada finalizarii (procesul-verbal de predare-primire a documentatiei tehnico-economice) in ultimii 3 ani a minim un contract care au avut ca obiect servicii similare de prestari servicii si a caruivaloare sa fie de cel putin: 1 600 000 lei fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
60%
150
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunerea tehnica
35%
87.5
Descriere:
3.
Durata proiectului
5%
12.5
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 100
Pondere componenta tehnica: 40 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.10.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 03.01.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.10.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL BISTRITA NASAUD
Adresa postala:  STR ALBA IULIA NR 1, Localitatea:  BISTRITA, Cod postal:  420178, Romania, Tel. 0263/213528
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI LUNCA ILVEI
Adresa postala:  Str. Principala, nr. 914, Localitatea:  Comuna Lunca Ilvei, Cod postal:  427125, Romania, Tel. 0263 378 151 ; 378 094 ;378 008, Email:  [email protected], Fax:  0263 378 008, Adresa internet (URL):  http: //luncailvei.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.08.2010 14:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer