Licitatie Publica - Realizarea Cadastrului pe teritoriul Comunei Ilva Mare, Judetul Bistrita-Nasaud.
Anunt de participare numarul 113000/18.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Ilva Mare (Primaria Ilva Mare- jud Bistrita Nasaud)
Adresa postala: Ilva Mare, nr.243, Bistrita Nasaud, Localitatea: Ilva Mare, Cod postal: 427090, Romania, Punct(e) de contact: Anca Alexandru, Tel. 0263/376026, Email: [email protected], Fax: 0263/376026, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizarea Cadastrului pe teritoriul Comunei Ilva Mare, Judetul Bistrita-Nasaud.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Comuna Ilva Mare
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
realizarea documentelor tehnice ale cadastrului(registrul cadastral al imobilelor si al detinatorilor, indexul alfabetic al detinatorilor, planul cadastral);
-deschiderea cartilor funciare ca urmare a identificarii detinatorilor de imobile si intabularea drepturilor reale imobiliare corelative.-identificarea imobilelor si a detinatorilor se va realiza prin prelucrarea datelor preluate de la OCPI Bistrita-Nasaud, primaria Ilva Mare, alte institutii si integrarea acestora cu datele obtinute in urma realizarii lucrarilor de teren.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-Organizarea si desfasurarea campaniei publicitare la nivel local-Realizarea lucrarilor premergatoare cadastrului-Derularea lucrarilor de specialitate-Receptia documentelor tehnice ale cadastrului-Pubicarea documentelor tehnice ale cadastrului-Primirea si solutionarea contestatiilor-Actualizarea documentelor tehnice ale cadastrului-Deschiderea cartilor funciare-Incheierea lucrarilor de cadastru
Valoarea estimata fara TVA: 2, 185, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie pentru participare la licitatie 40 000 lei ; Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului exclusiv TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1.Formularului 12A privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006Declaratie privind neincadrarea in art.181 din OUG nr.34/20062. Ofertantul va prezenta ca document privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, certificatul de atestare fiscala emis de DGFP pentru persoanele juridice din Romania valabil.Persoanele juridice fizice straine vor prezenta un document similar.3. Ofertantul va prezenta certificatul fiscal pentru persoabnele juridice din Romania valabil la deschiderea ofertei.Persoanele juridice fizice straine vor prezenta un document dat in fata organelor competente.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69(1) din OUG 34/2006.
4. Ofertantul va prezenta o imputernicire de semnatura pentru persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul.5. Certificat constatator emis de ORC de pe langa tribunalul teritorial - in original din care sa rezulte : obiectul de activitate , executarea lucrarilor si serviciilor de cadastru.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 4 - Fisa de informatii generale?, insotit de dovada acoperirii riscului profesional. (polita de asigurare de la o societate bancara/asigurari privind asigurarea riscului profesional pentru tipul de servicii al contractului in cauza.Persoanele juridice romane vor atasa copii dupa situatiile financiare anuale ( bilant anual , cont de profit si pierderi , anexe ) pe anii 2007, 2008, 2009 inregistrate la Administratia Financiara in copie din care sa reiasa ca ofertantul a obtinut profit.Scrisoare de bonitate bancara care cuprinde urmatorii indicatori : rata serviciului datoriei , solvabilitate si lichiditate curenta valabila la data deschiderii ofertelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe anii 2007, 2008, 2009 sa fie de cel putin: 4 100 000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
.Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii trei ani.2. "Experienta similara" Declaratie privind utilajele , instalatiile , echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.- Statie totala (10 buc)- GPS RTK ( L1, L2 , Rompos ) 10 buc- Receptor GPS portabil (10 buc)- Nivela (2 buc)- Statii grafice (52 Buc)- Server fisiere (4 buc)- Scaner cartografic A0 (1 buc)- Scaner High volume A4, A3 (4 buc)- Imprimanta A4, A3 (6 buc)- Copiator A4, A3 ( 6 buc)- Ploter cartografic (3 buc)- Licenta CAD (50 buc)- Mijloc de transport (16 buc)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii vor face dovada finalizarii (procesul-verbal de predare-primire a documentatiei tehnico-economice) in ultimii 3 ani a minim un contract care au avut ca obiect servicii similare de prestari servicii si a carui valoare sa fie de cel putin: 1 600 000 lei fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.01.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.02.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.02.2011 12:00
Locul: Primaria comunei Ilva Mare, strada Principala, nr 243
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Ofertantul nu are dreptul de a depune doua sau mai multe oferte in cadrul aceleeasi proceduri.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: strada STAVROPOLEOS, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03004, Romania, Tel. 021-3104641, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL BISTRITA NASAUD
Adresa postala: strada ALBA IULIA, nr.1, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420171, Romania, Tel. 0263-213528
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI ILVA MARE
Adresa postala: strada Principala, nr.243, Localitatea: Ilva Mare, Cod postal: 427090, Romania, Tel. 0263-376026, Email: [email protected], Fax: 0263-376026
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.12.2010 13:06