Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizarea Cadastrului pe teritoriul Comunei Ilva Mica, Judetul Bistrita-Nasaud


Anunt de participare numarul 133654/03.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ILVA MICA
Adresa postala: ILVA MICA, STR PRINCIPALA, NR 200, Localitatea: Ilva Mica, Cod postal: 427095, Romania, Punct(e) de contact: AUREL HOREA, Tel. +40 263373683, Email: [email protected], Fax: +40 263373683, Adresa internet (URL): WWW.PRIMARIAILVAMICA.LX.RO, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
autoritate publica locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizarea Cadastrului pe teritoriul Comunei Ilva Mica, JudetulBistrita-Nasaud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Sediul achizitorului si sediul prestatorului.
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-realizarea documentelor tehnice ale cadastrului (registrul cadastral al imobilelor si al detinatorilor, indexul alfabetic al detinatorilor, planul cadastral);
-deschiderea cartilor funciare ca urmare a identificarii detinatorilor de imobile si intabularea drepturilor reale imobiliare corelative.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Principalele obiective urmarite sunt:
- realizarea documentelor tehnice ale cadastrului (registrul cadastral al imobilelor si al detinatorilor, indexul alfabetic al detinatorilor, planul cadastral);
- deschiderea cartilor funciare ca urmare a identificarii detinatorilor de imobile si intabularea drepturilor reale imobiliare corelative.Identificarea imobilelor si a detinatorilor se va realiza prin prelucrarea datelor preluate de la OCPI Bistrita-Nasaud, primaria Ilva Mica, alte institutii si integrarea acestora cu datele obtinute in urma realizarii lucrarilor de teren.
Principalele documente tehnice ale cadastrului la nivelul UAT sunt:
- registrul cadastral al imobilelor si al detinatorilor (anexa nr.2)
- indexul alfabetic al detinatorilor (anexa nr.3)
- planul cadastral (anexa nr.7)Executarea contractului presupune : - Organizarea si desfasurarea campaniei publicitare la nivellocal;
- Realizarea lucrarilor premergatoare cadastrului general;
- Derularea lucrarilor de specialitate;
- Receptia documentelor tehnice ale cadastrului general;
- Publicarea documentelor tehnice ale cadastrului general;
- Primirea si solutionarea contestatiilor;
- Actualizarea documentelor tehnice ale cadastrului general;
- Deschiderea cartilor funciare;
- Incheierea lucrarilor tehnice de cadastru general.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 370, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia pentru participare pentru suma de: 40 000 LEI fara TVA se va constitui sub forma unui instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, sau prin virament in contul nr. RO64TREZ1035006XXX000086, trezoreria Nasaud, Separat de coletul ce contine oferta, se vor prezenta urmatoarele documente: Scrisoarea de inaintare; Dovada constituirii garantiei de participare; Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM; Imputernicire a unui reprezentant al ofertantului de a participa la sedinta de deschidere; Perioada de valabilitatea a garantiei de participare va fi de minimum 90 de zile de la data limita pentru depunerea ofertelor.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.In cazul in care un operator economic ofertant depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 6149, 99 lei, conform art. 278^1, lit.b din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA si se constituie in termen de maxim 10 zile de la semnarea contractului si, oricum, pana la intrarea in efectivitate a contractului. Garantia de buna executie se constituie sub forma de scrisoare de garantie bancara de buna executie sau o polita de asigurare eliberata de o societate de asigurari, in conditiile legii, sau prin retineri succesive din facturile emise, conform HG 1045/2011. Contul de garantie trebuie sa aiba la deschiderea sa suma de minim 0, 5% din valoarea fara TVA a contractului de achizitie publica. Termenul de valabilitate a acestui instrument de garantare trebuie sa fie cel putin egal cu termenul de garantie de buna executie consemnat in formularul de oferta
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul asocierii a doi sau mai multi operatori economici, documentele solicitate in aceasta sectiune vor fi prezentate de catre fiecare operator economic in parte.Toate documentele intocmite/emise de ofertanti in vederea participarii la aceasta licitatie vor fi prezentate in original. Documentele emise de alte institutii vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul cu stampila si semnatura operatorului economicsi vor fi valabile la data depunerii ofertelor.Neprezentarea unui singur document din cele solicitate la acest subcapitol duce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila, in baza Art. 36. - (1) literab) din HG 925/2006.
Documentele redactate/emise in alta limba decat limba romana vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Persoanele juridice straine, in a caror tara de origine nu se emit documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni, vor depune documente justificative echivalente celor solicitate, din care sa reiasa indeplinirea cerintelor, sau o declaratie notariala prin care confirma indeplinirea acestora.
Completarea formularului nr. 1 ?Declaratie privind situatia personala a operatorului economic? referitor la neincadrarea in dispozitiile art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006
2. Prezentarea cazierului judiciar al operatorului economic, eliberat de organele competente.
3. Prezentarea cazierului fiscal al operatorului economic, eliberat de organele competente.
4. Prezentarea certificatelor de atestare fiscala din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, fondului asigurarilor sociale de sanatate si ajutorul de somaj - formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara de origine, pentru obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.
Certificatele vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Prezentarea formularului nr. 2, ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice.Prezentarea formularului nr. 3, ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1? din care sa rezulte ca operatorul economic nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Horea Aurel - Primar, Musina Ilie - Viceprimar, Matei Ana -Responsabil achizitii publice, Pantene Valerica - Secretar
Se va prezenta de toti participantii la procedura (ofertanti/asociati/subcontractanti/terti sustinatori)
Prezentarea formularului nr. 4, ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?. In cazul asocierii a doi sau mai multi operatori economici, documentele solicitate in aceasta sectiune vor fi prezentate de catre fiecare operator economic in parte.Toate documentele intocmite/emise de ofertanti in vederea participarii la aceasta licitatie vor fi prezentate in original. Documentele emise de alte institutii vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul cu stampila si semnatura operatorului economicsi vor fi valabile la data depunerii ofertelor.Neprezentarea unui singur document din cele solicitate la acest subcapitol duce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila, in baza Art. 36. - (1) literab) din HG 925/2006.
Documentele redactate/emise in alta limba decat limba romana vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Persoanele juridice straine, in a caror tara de origine nu se emit documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni, vor depune documente justificative echivalente celor solicitate, din care sa reiasa indeplinirea cerintelor, sau o declaratie notariala prin care confirma indeplinirea acestora.
Prezentarea Certificatuluiconstatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte faptul ca domeniul de activitate a ofertantului corespunde cu obiectul procedurii.Certificatul poate fi prezentat in original, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, cu semnatura si stampila operatorului economic.
Nota: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Prezentarea Certificatului de autorizare pentru lucrari de specialitate in domeniul cadastru, geodezie, cartografie, clasa I, emis de ANCPI.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale despre ofertant
Informatii privind situatia economico-financiara. Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) in domeniul de activitate aferent obiectului contractului4 000 000 lei.In situatia in care un operator economicsi-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati (2009, 2010, 2011)
Informatii privind situatia financiara: Bilant Contabil, vizat si inregistrat de organele competente si anexele la acestea
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1.Experienta generala a ofertantului
Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani?, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Cerinta 2.
Experienta specifica a ofertantului
Prezentarea a maxim 3 contracte de prestari servicii similare, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 1.900.000 lei, finalizat/finalizate in ultimii trei ani (raportat la data depunerii ofertei),
Cerinta 3.
Dotarea tehnica a ofertantului
Echipamentele considerate necesare pentru executia contractului sunt:
-statii totale, -echipamente GPS, -statii grafice cu licente de operare, -servere de fisiere, -scannere cartografice, -copiatoare, imprimante, -mijloace de transport.
Dotarea tehnica propusa de ofertant pentru executia contractului trebuie sa asigure buna derulare a acestuia, si va tine cont de valoarea si complexitatea contractului.
Cerinta 4.
Informatii privind personalul ofertantului
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani
Cerinta 5.
Informatii referitoare la personalul de specialitate ce va fi responsabil cu derularea contractului.Din echipa nominalizata pentru executia contractului vor face parte:
-personal specializat in managementul de proiect
-ingineri geodezi autorizati ANCPI, pentru executia si verificarea de lucrari de specialitate, -personal specializat in efectuarea de masuratori terestre, -personal specializat in prelucrarea datelor obtinute prin masuratori terestre, -personal specializat pentru operare in mediul GIS/CAD, -personal specializat in domeniul bazelor de date, -personal specializat inderularea campaniilor de constientizare in randul populatiei,
-personal specializat in domeniul juridic.
Echipa de specialisti va fi dimensionata prin raportare la valoarea si complexitatea contractului.
Informatii privind standardele de management al calitatii. Certificatul ISO 9001, sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor si in domeniul de activitate supus procedurii de achizitie.
Informatii privind standardele de management al management de mediu.Certificatul ISO 14001, sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor si in domeniul de activitate supus procedurii de achizitie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
DURATA DE PRESTARE A SERVICIILOR (in luni)
10%
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Durata de realizare? se acorda astfel: Pentru durata cea mai mica de realizare a proiectului se acorda punctaj maxim; Pentru o durata mai mare decat cea prevazuta anterior, se acorda punctajul astfel: P2n = (durata cm mica/durata n) x 10 Unde, P2npunctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?durata de prestare a serviciilor? durata cm micadurata cea mai mica ofertata durata nNota: Unitatea de timp folosita pentru exprimarea duratei va fi luna calendaristica Durata maxima de prestare acceptata (peste care oferta va fi declarata neconforma) 36 luni Durata minima sub care oferta nu va fii punctata suplimentar 6 luni
3.
Descrierea modului de organizare a echipei de lucru, componenta grupului de lucru, planul de actiune
10%
Descriere: Se va acorda punctaj maxim ofertei care prezinta detaliat planificarea, succesiunea si durata activitatilor, corelarea cu utilizarea resurselor umane si materiale pentru fiecare activitate, corelarea cu durata prevazuta pentru fiecare activitatea si stabileste jaloane proprii de monitorizare a progresului in ceea ce priveste atingerea obiectivelor contractului (scor NPM). Pentru ofertele care nu vor prezenta detaliat planificarea, succesiunea si durata activitatilor, corelat cu utilizarea resurselor pentru fiecare activitate si cu duratele de executie (scor NPX), punctajul se calculeaza procentual astfel: P3n = (scor NPX/scor NPM) x 10
4.
Descrierea modului de organizare si etapizare a diferitelor faze
10%
Descriere: Se va acorda punctaj maxim pentru definirea atributiilor si responsabilitatilor tuturor specialistilor propusi de fiecare ofertant, in scopul ducerii la indeplinire, in bune conditii, a activitatilor si obtinerea rezultatelor asteptate. Oferta care va defini detaliat atributiile si responsabilitatile tuturor specialistilor propusi (scor NAM) va obtine maximul de puncte. Pentru ofertele care nu vor defini detaliat atributiile si responsabilitatile pentru toti specialistii (scor NAX) punctajul se calculeaza procentual astfel: P4n = (scor NAX/scor NAM) x 10
5.
Metodologia de lucru pentru analiza situatiei existente
4%
Descriere: Se evalueaza masura in care ofertantul face dovada unei analize corecte a situatiei existente, modul in care stabileste structura si fluxul datelor. Se va acorda punctaj maxim ofertei care va descrie detaliat situatia existenta, identificand cele mai multe riscuri si ipoteze de lucru si va propune cele mai multe masuri de prevenire a riscurilor (scor NSM).Pentru ofertele care nu vor prezenta detaliat aceasta analiza (scor NSX), punctajul se calculeaza procentual astfel: P5n= (scor NSX / scor NSM) x 4
6.
Metodologia de lucru pentru realizarea lucrarilor premergatoare cadastrului general
5%
Descriere: Se evalueaza modul in care ofertantul descrie activitatea de organizare, pregatire si efectuare a masuratorilor pentru determinarea punctelor de sprijin si pentru reprezentarea datelor geografice.Se va acorda punctaj maxim ofertei care va descrie detaliat organizarea, planificarea si pregatirea acestei etape in subactivitati, respectiv: identificarea si descrierea performantelor echipamentelor ce vor fi utilizate, elaborarea instructiunilor de lucru, descrierea procesului de efectuare a masuratorilor, descrierea procesului de preluare a documentelor/actelor de la proprietari si corelarea acestora cu resursele materiale si umane si cu duratele prevazute pentru executie (scor NLM). Pentru ofertele care nu vor prezenta detaliat organizarea, planificarea si pregatirea etapei, corelat cu resursele materiale si umane si cu duratele prevazute pentru executie (scor NLX), punctajul se calculeaza procentual astfel: P6n = (scor NLX / scor NLM) x 5
7.
Metodologia de lucru pentru derularea lucrarilor de specialitate
6%
Descriere: Se evalueaza modul in care ofertantul descrie metodologia de realizare a documentatiilor cadastrale si receptia documentelor tehnice.Se va acorda punctaj maxim ofertei care va prezenta detaliat organizarea activitatii in subactivitati, respectiv: elaborarea instructiunilor de lucru, procesarea datelor, clasificarea datelor textuale, controlul calitatii datelor, corelarea acestora cu resursele materiale si umane si cu duratele prevazute pentru executie (scor NCM). Pentru ofertele care nu vor detalia metodologia realizarii acestei etape, corelat cu resursele materiale si umane si cu duratele prevazute pentru executie (scor NCX), punctajul se calculeaza procentual astfel: P7n = (scor NCX / scor NCM) x 6
8.
Metodologia de lucru pentru deschiderea cartilor funciare
5%
Descriere: Se evalueaza modul in care ofertantul descrie procesul de inregistrare a imobilelor in Cartea Funciara. Se va acorda punctaj maxim ofertei care va prezenta detaliat organizarea activitatii in subactivitati, respectiv: elaborarea instructiunilor de lucru, controlul calitatii datelor, corelarea acestora cu resursele materiale si umane si cu duratele prevazute pentru executie (scor NFM). Pentru ofertele care nu vor detalia metodologia realizarii acestei etape corelat cu resursele materiale si umane si cu duratele prevazute pentru executie, (scor NFX), punctajul se calculeaza procentual astfel: P8n = (scor NFX / scor NFM) x 5
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2012 11:00
Locul: Localitatea ILVA MICA, STR PRINCIPALA, NR 200, Jud. Bistrita Nasaud
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje egale, modalitatea de departajare va fi pretul cel mai mic. Daca si preturile ofertate sunt egale, atunci Autoritatea Contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conf Art.256^2/OUG34. 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.03.2012 10:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer