Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizarea cadastrului pentru suprafata de aproximativ 10 000 ha de terenuri agricole si neagricole situate in extravilanul Municipiului Arad


Anunt de participare numarul 125555/09.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ARAD
Adresa postala:  B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310130, Romania, Punct(e) de contact:  LUCIAN HATEGAN, Tel. 0257281850 int 289, In atentia:  Florica Gherman, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0257281850 int 285, 0257284744, Adresa internet (URL):  www.primariaarad.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala:  B-dul Revolutiei nr. 75, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310130, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Agricol, Tel. +40257/281850, int. 123, 153, In atentia:  Gherman Florica, Fax:  0257-253007, Adresa internet (URL):  www.primariaarad.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala:  B-dul Revolutiei nr. 75, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310130, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Agricol, Tel. +40257/281850, int. 123, 153, In atentia:  Gherman Florica, Fax:  0257-253007, Adresa internet (URL):  www.primariaarad.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala:  B-dul Revolutiei nr. 75, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310130, Romania, Punct(e) de contact:  camera 5 Registratura generala, Tel. +40257/281850, int.316, In atentia:  Gherman Florica, Fax:  0257-284744, Adresa internet (URL):  www.primariaarad.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizarea cadastrului pentru suprafata de aproximativ 10 000 ha de terenuri agricole si neagricole situate in extravilanul Municipiului Arad
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: municipiul Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea cadastruluipentru suprafata de aproximativ 10 000 ha de terenuri agricole si neagricole situate in extravilanul Municipiului Arad
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizarea cadastrului general pentru terenuri agricole si neagricole situate in extravilanul Municipiului Arad, in suprafata totala de 10.000 ha.
Valoarea estimata fara TVA: 766, 129RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este 15.000 leiGarantia de buna executie :10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul general al Municipiului Arad
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie privind eligibilitatea, conform art. 180 din OUG 34/2006;2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;3) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, sau un documentechivalent pentru persoane juridice straine;4) Certificat de inregistrare fiscala, 5) Certificat de autorizare eliberat de Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara / Oficiul National de Cadastru, Geodezie si Cartografie.6) Pentru persoane juridice straine se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare din punct de vedere profesional precumsi un certificat de rezidenta fiscala valabil pentru anul calendaristic in curs.7) Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta8) Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul local si catre bugetul general consolidat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Fisa de informatii generale ? formular 2B (inclusiv cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: 2008, 2009 si 2010. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 1.500.000 lei.)2) Bilanturi contabile la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010, inregistrate si vizate de catre organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor servicii prestate in ultimi 3 ani.
- Lista dotarilor de care dispune in vederea indeplinirii contractului
- Contract de servicii similare, cu o valoare minima de 760000 lei
- Recomandare
- Fisa de experienta similara B3
- CV-uri, declaratii de disponibilitate, copii diplome studii, copii contracte de munca
- Informatii privind asociatii/subcontractantii.
- Documente privind implementarea unui sistem de management al calitatii ISO 9001, valabil cel putin la data deschiderii ofertelor.- Declaratie privind respectarea conditiilor de munca, mediu si sanatate pentru locul de munca
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
86
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.08.2011 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.08.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.08.2011 10:00
Locul: Primaria Municipiului Arad, B-dul Revolutiei, nr.75, cam.6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS NR. 6 SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MUNICIPIULUI ARAD SERVICIUL JURUDUC CONTENCIOS
Adresa postala:  B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Localitatea:  ARAD, Cod postal:  310130, Romania, Tel. 0257/281850 INT 234, Fax:  0257/284744, Adresa internet (URL):  WWW.PRIMARIAARAD.RO
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.07.2011 09:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer