Licitatie Publica - Realizarea caii fara joante prin sudura electrica
Anunt de participare (utilitati) numarul 103316/03.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. 021/3192433, In atentia: Dorina Craciun, Email: [email protected], Fax: 021/3192433, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Realizarea caii fara joante prin sudura electrica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
18 - Servicii de transport feroviar
Locul principal de prestare: conform graficului de esalonare a lucrarilor de sudura electrica nr. 12/1/268/2010
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea caii fara joante prin sudura electrica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50225000-8 - Servicii de intretinere a liniilor de cai ferate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
total 63 Km
Valoarea estimata fara TVA: 2, 911, 765RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.09.2010 pana la 31.12.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 20000lei. garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat, plata se va face in maxim 30 zile calendaristice de la data primirii facturii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea (Formular A ? in original) ;
- Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din OUG 34 / 2006 (Formular B ? in original);
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Formular B6 ? in original);
- Certificatul de inregistrare de la Camera de Comert si Industrie a Oficiului Registrului Comertului, in copie;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata;
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale (Formular G ? in original);
- Bilanturi contabile 2007, 2008, 2009, in copie;
- Angajament, in original (daca este cazul), in original;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista prestarilor de servicii in ultimii 3 ani, in original (Formular E ? in original);
- Contractul/contracte ca experienta similara( in copie ) si recomandarile ( in original );
- Declaratie care contine informatii privind numarul mediu de angajati, in ultimii 3 ani, (Formularul I);
- declaratie privind partea/partile subcontractate
- Dotari specifice (Formularul L);
- Autorizatia de furnizor feroviar eliberata de AFER sau Agrementul Tehnic AFER, (sau ehivalentele), in copie;
- ISO 9001 ? cerinte privind managementul calitatii;
- OHSAS 18001 ? cerinte privind managementul sanatatii si securitatii muncii;
- ISO 14001 ? cerinte privind managementul de mediu;
- Asocierea (daca este cazul), in original;
- Angajament (daca este cazul), in original.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
nr. runde-2, durata unei runde -1 zi, interval intre runde - 1 zi.Daca in prima runda nu se introduc preturi noi, licitatia se va finaliza. In SEAP se introduc valorile in lei fara TVA.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9/3/1430/02.07.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.08.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.08.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.08.2010 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante B-dul Dinici Golescu nr.38, sector 1, Bucuresti, acces poarta A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor pe baza imputernicirii original + copie BI/CI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Sectorul 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213191649, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Sectorul 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213191649, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF"CFR"SA- Directia Asistenta Juridica
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr.38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. 021/3151117, Fax: 021/3151117
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2010 13:13