Licitatie Publica - Realizarea COMPLEXULUI WELLNES - TERMAL- NYMPHAEA
Anunt de participare numarul 79033/02.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Doina Romocea, Tel.0259.437000, 0259.436276, Email: [email protected], Fax: 0259.437000, 0259.436276, Adresa internet (URL): www.oradea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria Municipiului Oradea
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Directia Dezvoltare Durabila, In atentia: Marcel Bolos
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Municipiul Oradea
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Cam.224, Tel.0259437000, In atentia: Doina Romocea, Fax: 0259440734
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Municipiul Oradea
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: int.230, cam.224, Tel.0259437000, In atentia: Doina Romocea, Email: [email protected], Fax: 0259440734
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizarea COMPLEXULUI WELLNES - TERMAL- NYMPHAEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Strandul Municipal Oradea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
elaborarea documentatiei tehnico-economice pentru realizarea Complexului Wellnes Termal-NUMPAHEA din Municipiul Oradea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1- elaborare SF si studii aferente
2- PT, PAC, CS, DE
Valoarea estimata fara TVA: 350, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
105 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantia de participare: 3500 lei- garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-bugetu local+fondxuri nerambursabile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-Certificat DGFP [bugetul de stat]
-Certificattaxe si impozite locale-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
-Certificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale conform Formular anexat din care sa rezulte cifra medie anuala de afaceri exclusiv din prestarea serviciilor de proiectare pe ultimii 3 ani(2006, 2007, 2008) sa fie mai mare sau egala cu 700.000 RON;
- bilantul contabil pe anul 2006, 2007, 2008 vizat si inregistrat de organele competente in domeniu;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008)
-Declaratie cu personalul specializat-Prezentarea raportului de inspectie in teren al amplasamentului, incheiat intre beneficiar si ofertant, prealabil depunerii ofertei;
-Declaratie privind echipamentele tehnice;
- Informatii privind subcontractantii;
-Certificatelor ISO 9001:2001, ISO 14001:2005 si ISO 18001:1999.
-Acord de asociere
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Prestarea si finalizarea a unui contract de servicii de proiectare, la nivel de SF si PT intocmit pentru realizarea de baze de agrement sau parti din baza de agrement cum sunt: stranduri, bazine olimpice, sali de sport, stadioane municipale, etc, a carui valoare sa fie de cel putin 105.000 lei, insotita de copia xerox a contractului, procesul verbal de receptie si recomandarea din partea beneficiarului privind calitatea serviciilor prestate ;
- Prestarea si finalizarea a unui contract de servicii de proiectare, la nivel de SF si PT intocmit pentru realizarea de infrastructura de utilitati publice racord la apa, canalizare, energie termica, etc., a carui valoare sa fie de cel putin 105.000 lei, insotita de copia xerox a contractului, procesul verbal de receptie si recomandarea din partea beneficiaului privind calitatea serviciilor prestate ;
-Existenta ca si personal angajat pe baza de contract de munca sau orice alt contract incheiat in conditiile legii , avizat de ITM, a minim un arhitect, cu experienta de minim trei ani in domeniul urbanismului si cu drept de semnatura, membru al ordinului arhitectilor din Romania, dovedita cu CV-uri in original si semnate de titular, copie xerox dupa cartea de munca, certificata pentru conformitate cu originalul, copie xerox legalizata dupa diploma de studii si o copie legalizata dupa legitimatia sau carnetul de membru al ordinuluiarhitectilor din Romania; Existenta ca si personal angajat pe baza de contract de munca sau orice alt contract incheiat in conditiile legii , avizat de ITM, a minim cinci proiectanti cu experienta de cel putin trei ani, dovedita cu CV-uri in original si semnate de titular, copie xerox certificata pentru conformitate cu originalul dupa cartea de munca, copie xeroxlegalizata dupa diploma de studii si o adeverinta de la locul de munca prin care se confirma ca cei cinci proiectanti au fost implicati in elaborarea de studii de fezabilitate si/sau proiecte decomplexitate similara, cu cele pentru care se solicita elaborarea studiului de fezbilitate si a proiectului tehnic de executie(baza de agrement).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.06.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.06.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.06.2009 10:00
Locul: primaria Municipiului Oradea, P-ta Unirii, nr.1, sala mica la ora 10
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
documantatia de atribuire este pestata pe SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4(021)3104641, Email: [email protected], Fax: 4(021)3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Oradea- serviciul Juridic
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel.0259437000, Email: [email protected], Fax: 0259440746, Adresa internet (URL): www.oradea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.06.2009 09:06