Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizarea comunicarii, informarii si publicitatii pentru Proiectul ?Sistem integrat de management al deseurilor solide in judetul Calarasi?


Anunt de participare numarul 140996/07.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Calarasi
Adresa postala: Str 1Decembrie 1918, nr1, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910019, Romania, Punct(e) de contact: Gabriel Dima, Tel. +40 242311302, Email: [email protected], Fax: +40 242331609, Adresa internet (URL): www.calarasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizarea comunicarii, informarii si publicitatii pentru Proiectul ?Sistem integrat de management al deseurilor solide in judetul Calarasi?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: consiliul judetean calarasi
Codul NUTS: RO312 - Calarasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea comunicarii, informarii si publicitatii pentru Proiectul ?Sistem integrat de management al deseurilor solide in judetul Calarasi? conform caiet sarcini atasat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341400-0 - Servicii de campanii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 320, 941RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
28 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de: 15.000 lei.Echivalenta leu/alta valuta se va face la data - cu 5 zile inainte de depunerea ofetelor. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 120 de zile calendaristice de la de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare va fi constituita in favoarea Autoritatii Contractante conform prevederilor art. 86 din HG 925/2006 prin instrument de garantare, in original, emis in conditiile legii, de o banca sau de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta sau ordin de plata, in cont RO65TREZ2015006XXX000200 DESCHIS LA TREZORERIA MUNICIPIULUI CALARASI.Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura. Autoritatea contractanta solicita ca in instrumentul de garantare financiara sa fie cuprinse prevederile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, precum si prevederile art. 87 alin. 1, lit. a), b) si c) din HG 925/2005, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui: ordin de plata in contul autoritatii contractante;Consiliului Judetean Calarasi, CF: 4294030, cont: RO22TREZ7005005XXX000156, deschis la: TREZORERIA CALARASI, scrisoare de garantie bancara de buna executie, in original, instrument de garantare emis de o societate de asigurari Formularul 5, care va deveni anexa la contract (anexa VIB) ? original sau retinere succesiva din facturi.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de Stat 18%, Buget Local 2%, FEDR 80%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. priv. elig.?F. 1A. Decl. neincadrarea in prev. art. 181 din OUG 34/2006 ?F. 2A. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Certificat eliberat de ANAForiginal, copie legalizata sau copie lizibila?conform cu originalul?. b. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale original, copie legalizata sau copie lizibila?conform cu originalul?. Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Decl. priv. prev. art. 69^1 din O.U.G nr. 34/2006 -F. 16 A. Ofertantii care au drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a)In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste doc.Decl. priv. calit. de participant la procedura de achizitie: F. 9A. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Alaturi de F. 9A, op. ec. va completa si F. 10A - Declaratia privind informatii despre subcontractanti. Acest formular va fi prezentat doar de liderul asocierii insa va fi semnat de toti membrii asocierii. In cazul in care ofertantul se asociaza sau sa subcontracteze, se va completa F. 10A cu mentiunea ?Nu este cazul?. Informatii privind subcontractantii ? F. 12A.Decl. pe propria raspundere cu privire la participarea la licitatie cu oferta independenta ? F. 15A.In cazul unei asocieri, aceasta decl. va fi prezentata in numele asocierii de catre asociatul desemnat lider. a) Persoane juridice/fizice romane. Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa prezinte: Certificat constatator eliberat O.R.C. sau echivalent, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata. Documentele depuse de ofertanti vor fi valabile la data depunerii ofertelor. b) Persoane juridice /fizice straine Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridical conform prevederilor legale din tara rezidenta a ofertantului precum si un Certificat de rezidenta Fiscala (evidenta dublei impuneri) sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor. Ofertantii vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere Formularul 14A prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru: a. ? ca in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii punctului de lucru in Romania. b. ? inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu personae juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare. Documentele sa fie valabile la data depunerii ofertelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?si insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte Formularul 3A
? Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani.Cerinte minime obligatorii: Cifra de afaceri globala medie anuala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii impreuna) pe ultimii trei ani financiari incheiati (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie mai mare sau egala cu 500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
EXPERIENTA SIMILARA: Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a prestat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei: cel putin 1 (unul)contract similar cu cel al procedurii.
continuare: Informatii privind capacitatea tehnica si profesionala.
Formularul 4A ? Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani.In cazul unei asocieri, liderul asocierii va prezenta un tabel centralizator cuprinzand experienta tuturor membrilor asocierii. 2. Fisa de informatii privind experienta similara - Formularul 5A
pentru contractele ce se doresc a fi prezentate drept experienta similara. Formularul 5A va fi insotit de documente doveditoare din care sa rezulte indeplinirea tuturor elementelor solicitate ca
si cerinta minima obligatorie: copii dupa parti relevante dincontract, procese
verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau alte documente constatatoare, recomandari din partea beneficiarilor, toate
acestea prezentate in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, purtand stampila si
semnatura reprezentantului legal al operatorului economic care a realizat experienta similara solicitata.
Informatii privindresursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect, cerinte minime: 1) Lider de echipa?Coordonator de echipa-input minim solicitat: 220 zile lucratoare: Calificari si competente: Studii universitare de lunga durataabsolvite cu diploma de licenta, studii specifice de management de proiect: - Certificare profesionala/diploma de Manager de Proiect conform COR 241919 sau echivalent sau Studii postuniversitare in management de proiect sau echivalent. - Experienta profesionala generala: Minim 3 ani de experientaprofesionala generala. Experienta profesionala specifica: Experienta in cel putin 1 proiect (prestat)in care a detinut functia de Lider de echipa/Lider de echipa adjunct/Coordonator/Manager de proiect sau echivalent. Liderul de echipa va fi responsabil de gestionareaactivitatii de comunicare, informare si publicitate, de coordonarea intregii echipe de experti, cu alocarea sarcinilor pe fiecare membru al echipei.
continuare: Operatorul economic trebuie sa prezinte Formularul
6A ? Experti principali (cheie); CV-urile persoanelor propuse pentru indeplinirea contractului - Formularul 7A; Declaratie de
disponibilitate in original pentru fiecare expert de mai susconform Formularului 8A; Copii cu mentiunea ?conform cu
originalul? dupa documente relevante care sa ateste indeplinirea cerintelor impuse.
NB: In cazul unei asocieri, in vederea facilitarii procesului de verificare a documentelor de calificare, documentele mentionate mai sus (lista personalului si CV-urile) vor fi prezentate de liderul
asocierii pentru si in numele asocierii pe care o reprezinta.
2) Expertin relatii publice/comunicare - input minim solicitat: 360 zile lucratoare
Calificari si competente: STUDII SUPERIOARE DE LUNGA DURATA ABSOLVITE CU DIPLOMA DE LICENTA.
Experienta profesionala generala: Minim 3 ani de experienta profesionala generala
Experientaprofesionala specifica: Experienta in calitate de expert principal in relatii publice/comunicare in realizarea si implementarea a minim o campanie de constientizare / informare in domeniul protectiei mediului Expertul in relatii publice/comunicare va fi responsabil pentru organizarea si derularea campaniilor de informare si asigurarea publicitatii Proiectului. Expertul va asigura consultanta pentru raspunsurile la sesizarile populatiei pe perioada de implementare a proiectului, prin propunerea de raspunsuri punctuale si pertinente.
continuare: Operatorul economic trebuie sa prezinte Formularul
6A ? Experti principali (cheie); CV-urile persoanelor propuse pentru indeplinirea contractului - Formularul 7A; Declaratie de
disponibilitate in original pentru fiecare expert de mai susconform Formularului 8A; Copii cu mentiunea ?conform cu
originalul? dupa documente relevante care sa ateste indeplinirea cerintelor impuse.
NB: In cazul unei asocieri, in vederea facilitarii procesului de verificare a documentelor de calificare, documentele mentionate mai sus (lista personalului si CV-urile) vor fi prezentate de liderul
asocierii pentru si in numele asocierii pe care o reprezinta.
Standarde de asigurare a calitatii.
Certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertant in domeniul de activitate corespunzator obiectului procedurii, respectiv ISO
9001 sau echivalent. Nota : Nu se admit operatori economici in curs de
certificare. In cazul unei asocieri, fiecare dintre membrii asocierii trebuie sa
prezinte documentele solicitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.02.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.02.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.02.2013 10:00
Locul: consiliul judetean calarasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite ale ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS MEDIUTipul de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Daca se constata ca ofertele clasate pe primul l loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Datele de depunere ale ofertelor si a sedintei de deschidere ale acestora se vor comunica in solicitarea transmisa decatre comisia de evaluare.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: ing. Filipescu R.?Presedinte, ing.Stefan I.? vicepresedinte, ing.Georgescu B., Tudone D.?secretar, ing.Vasilescu S. ? director, ec. Muresanu P.? director, ing.Dima G.?comp. achizitii, consilieri - Alecu G., Ana T., Barbu V., Craiu J., Dinulescu M., Dragomir M., Dragu N., Dragan M., Enciu N., Ghiveciu C., Iliescu E., Manea I., Mihai I., Nutu M., Pascu V., Pavalasc C., Petcu V., Radulescu G., Rogoz N., Samoila I., Sbarcea M., Stoiciu M., Tomoiaga St., Virtejanu L., Vrajitoru S.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE INCEPAND CU ZIUA URMATOARE LUARII LA CUNOSTINTA DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTECONSIDERAT NELEGAL IN CONDITIILE ART.256^2 DIN OUG 34/2006 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTARIOARE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN CALARASI
Adresa postala: str. 1 decembrie 1918, nr.1, Localitatea: calarasi, Cod postal: 910019, Romania, Tel. +40 242311301, Fax: +40 331609
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.12.2012 13:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer