Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizarea controlului oficial al perfomantelor de productie la specia bovine, activitate publica de interes national.


Anunt de participare numarul 65914/08.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA PENTRU AGRICULTURA SI DEZVOLTARE RURALA SUCEAVA
Adresa postala: BDUL 1 DECEMBRIE 1918 NR.3, SUCEAVA, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720262, Romania, Punct(e) de contact: NICULINA PANDURU, Tel.0230 511039, Email: [email protected], Fax: 0230 511040
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Agricultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizarea controluluioficial al perfomantelor de productie la specia bovine, activitate publica de interes national.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: pe teritoriul judetului Suceava.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului de achizitie de servicii il reprezinta atribuirea activitatii decontrol oficial al perfomantelor de productie la specia bovine.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77500000-5 - Servicii de zootehnie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea serviciilor ce urmeaza sa fie prestate o reprezinta efectivul de 3.352 capete de vaci in controlul oficial din judet, efectivul poatecreste lasolicitarea crescatorilor, pe baza cererii scrise cu respectarea prevederilor OM nr. 19/2006.
Valoarea estimata fara TVA: intre 270, 500 si 290, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare de 1.000 lei, conform Fisei de date a achizitieicap. VI.3.Garantie de buna executie a contractului in cuantum de 2% din valoarea contractului fara TVA, cap.VIII.2.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare ale contractului vor fi suportate de la bugetul de stat aprobate prinMADR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform OUG nr. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sunt prevazute in Fisa dedate a achizitiei la Cap.V.1 si V.2
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2007 si balanta de verificare la 30.09.2008(pentru persoanel juridice)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sunt prevazute in Fisa de date a achizitie la Cap.V.3.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Serviciile pot fi efectuate de persoane cu studii de specialitate(medii sau superioare) autorizate de ANARZ, avind calitatea de angajat sau contract de colaborare conform Codului Muncii.
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
nr.6027/07.10.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.11.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: caietul de sarcini si anexele se vor procura de la OARZ Suceava, Str. Slatioarei nr. 31 cu achitareasumei de la 20 lei.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.12.2008 12:00
Locul: Sediul DADR Suceava, B-dul1 Decembrie 1918, nr.3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare , reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national pentru Solutionarea contestatiilor
Adresa postala: str. Stravolopeus nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: str. Stefan cel Marenr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720262, Romania, Tel.0230216321, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in conformitatecu prevederile art.272 din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DADR Suceava, compartimentul juridic
Adresa postala: b-dul 1 Decembrie, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720262, Romania, Tel.0230511039, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.10.2008 14:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer