Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizarea de lucrari pentru proiectul : Modernizare DJ 582 Valiug - Slatina Timis, din Judetul Caras - Severin


Anunt de participare numarul 85731/04.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CARAS-SEVERIN
Adresa postala: Str. 1 Decembrie 1918, nr.1, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Punct(e) de contact: Naidan Victor, Tel.0255/224920, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0255/224920, Adresa internet (URL): www.cjcs.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizarea de lucrari pentru proiectul : Modernizare DJ 582 Valiug - Slatina Timis, din Judetul Caras - Severin
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: - Judetul Caras-Severin DJ 582 Valiug - Slatina Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea de lucrari pentru proiectul : Modernizare DJ 582 Valiug - Slatina Timis, din Judetul Caras - Severin
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectul contractului consta in realizarea de lucrari pentru obiectivul de investitii:
Modernizare DJ 582 Valiug - Slatina Timis, din Judetul Caras - Severin- conform caietelor de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 78, 603, 656.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare este : -790.000, 0 leiCuantumul garantiei de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Programul Operational Regional 2007-2013-Axa prioritara 2- bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea si subcontractarea se va face conform art. 44 si art. 45 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
Persoane jurid./fiz. romane : Decl. elig.Formular12 A;Decl. pt neincadrarea in prev. art. 181 - Formular 12 B;Cert. constat.pt. indepl. oblig. de plata a impoz. si taxelor catre bug. de stat si cele locale - original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii;Imputernicire de semnatura pentru pers. autorizate sa semneze oferta si contractul
Persoane jurid. /fiz. straine : Doc.care atestalipsa datoriilor catre bug. de stat in tara de origine. -original sau copie legalizata, insotite de trad. legalizata in lb. romana facuta de o persoana autorizata, valabile la data deschiderii ofertelor
Inregistrare: : Cerinta obligatorie: Persoane jurid./fiz. Romane: Copie CUI; Cert.Constat. emis de ORC- original ;Statutul soc. si actele aditionale la zi.
Pentru persoane fizice romane: Autoriz. de funct si orice alt doc.pt. dovedirea apartenentei la categ. Profes. impusa de indeplinirea contractului
Persoane juridice /fizice straine: Cerinta obligatorie: Doc. Edif.sa dovedeasca o forma de inreg. ca pers. Jurid. sau de inregist dpdv profesional, in conf. cu prev. legale din tara in care este rezident. Doc.se prez. in original sau copie legalizata, insotite detrad. autoriz. si legalizata in lb. romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorie: Inf. generale - Formular 1;Bilantul contabil din anul , 2006, 2007, 2008 vizat-copie. Scris. de bonitate bancara din care sa rezulte-lichiditatea generala sa fiede 100%;Ofertantul va avea pentru lucrare asigurat un cash- flow de minim 25% din val. Contract. de lucrari, se va prezenta o scrisoare din partea Bancii, prin care se certifica accesulofertantului la o linie de credit , pe care o poate utiliza pentru aceasta investitie ; Identificare financiara - ANEXA 1
Nivelul cifrei de afaceri medie, pe ultimi 3 ani: Val. minima: 117.947.200, 0 lei respectiv 28.000.000, 0 euro. Se vor lua in calcul urmatoarele cursuri :2006:1 Euro =3, 5245 lei ;2007:1 Euro = 3, 3373lei;2008:1 Euro = 3, 6827 lei.Pt.sustinerea acordata de catreo alta pers. , acesta are obligatia de aprezenta un angajament ferm (instrument juridic) al persoanei respective, princare acestaconfirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului/candidatului resursele financiare invocate si va trebui sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.Persoanacare asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire si va prezenta declaratiile solicitateofertantului , certificate de atestare fiscala privind lipsa datoriilor la bugetul de stat si local si certificat constatator ORC
Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta din contractul de achizitie publica
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Decl. cu lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani-Formular 12 F;Obligativitatea prezentarii dovezii indeplinirii si finalizarii, in ultimii 5 ani, a max. 3 contracte (Formular Experienta similara Formular 2) care au avut ca obiect executarea unor lucrarisimilare si care insumate auvaloarea egala sau mai mare decat valoarea minima impusa de 26.000.000, 0 lei(fara TVA) , respectiv 6.172.253, 34 euro. Se vor prezenta : max. 3 contracte incheiate, similare)-copie; PV de receptie la terminarea lucrarilor- copie; Recomandari, pentru cele trei contracte-Formular3B;
Acreditari Cerinte obligatorii:
documente emise de organisme acreditate: Dosar de prezentare a sistemului de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilor, al societatii.;ISO 9001sau echivalent , pentru lucrari de drumuri; ISO 14001 sau echivalent ; OHS AS 18001 sau echivalentInformatii privind personalul Personal ce va fi angajat in proiect - Formular nr. 4; Curriculum Vitae - Formular nr.5.Personal ce va fi angajat in proiect va fi conf. Fisei de date.
Informatii privind dotarea cu utilaje pentru lucrare- Formularul 12H; Cerinta obligatorie: Pentru a putea demonstra capacitatea ofertantului de a finaliza lucrarile in timpul necesar, se solicita asigurarea minima (din dotare proprie sau inchiriere)cu utilajele precizate in fisa de date.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Durata de realizare
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.10.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.10.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2009 10:00
Locul: Consiliul Judetean Caras Severin, Resita, Piata 1 Decembrie 1918, Nr. 1, Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele desemnate sa participe la activitatea de deschidere a ofertelor prezinta imputernicirea scrisa din partea ofertantului si o copie a actului de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): -Programul Operational Regional 2007-2013-Axa prioritara 2- bugetul local.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL TIMISOARA
Adresa postala: P-ta Tepes Voda, Nr. 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256/498092
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Sector 3, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Caras-Severin, Serviciul Juridic
Adresa postala: P-ta 1 Decembrie 1918, Nr. 1, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Tel.0255/211420, Fax: 0255/211127
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2009 12:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer