Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizarea de lucrari pentru proiectul integrat privind realizarea infrastructurii de baza in comuna Pojejena


Anunt de participare numarul 90836/16.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Pojejena (Primaria Pojejena)
Adresa postala: comuna Pojejena str. Principala nr.277 jud. Caras Severin, Localitatea: Pojejena, Cod postal: 327300, Romania, Punct(e) de contact: Ata Despotovici, Tel.0255544344, Email: [email protected], Fax: 0255544344, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizarea de lucrari pentru proiectul integrat privind realizarea infrastructurii de baza in comuna Pojejena
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Pojejena
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea de lucrari pentru proiectul Proiect integrat privind realizarea infrastructurii de baza in comuna Pojejena, localitatile Pojejena si Belobresca, judetul Caras-Severin - Realizarea infrastructurii de apa uzata
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizarea infrastructurii de apa uzata Lucrari de constructie de canalizari de ape reziduale - 5.127.931, 00 RON
Valoarea estimata fara TVA: 5, 127, 931RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantiei de buna executie 10% din valoarea contractului, fara TVA - informa mentionata in fisa de date a achizitiei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PNDR Masura 322 - Renovarea si dezvoltarea satelor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conform OUG 34 DIN 2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Decl. priv. eligi.F.12 A;2. Decl. priv. neincadrarea in prev. art. 181 - F.12 B;3.Certif. de atest. fisc. priv. indeplinirea oblig. exigibile de plata a imp. si taxelor la bugetul de stat emise de DGFP pt.pers.juridice din Rom.si cele locale, ofert. sa prezinte certif. fiscal priv. imp. si taxele locale - original sau copie legalizata, cu valab. cf. legislatiei in vigoare;4. Imputernicire de semnatura pt pers. autorizate sa semneze oferta, doc.ofertei si contractul;5. Doc. care atesta lipsa datoriilor catre bugetul de stat in tara de origine.Doc.vor fi prez.in trad.leg. in lb.rom;6.Certif. de inreg. in copie;7. Certif. Constatator emis de O.R.C. pt. ofert. care participa, la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica- original;8. Statutul societatii si actele aditionale la zi.9. autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului10. Doc. edificatoare care sa dovedeasca o forma de inreg. ca pers. juridica sau de inregistrare/atestare ori apart. din punct de vedere prof., in conf. cu prev. leg. din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa dovedeasca faptul ca ofertantul are prevazut in obiectul de activ. lucrari de tipul celor supuse ofertarii.Doc. vor fi prez. in trad. legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale - Formular 20- Bilantul contabil -2006, 2007, 2008 vizat si inregistrat de organele competente-copie.- Scrisoare de bonitate bancara;
- Bonitate financiara- Asig. cash- flow de minim 25% din val. contractului.- Se va prezenta o scrisoare din partea Bancii, prin care se certifica accesul ofertantului la o linie de credit , pe care o poate utiliza pentru aceasta investitie pentru acoperirea cash-flow-ului impus- Identificare financiara. Daca ofertantul are conturi la mai multe banci va prezenta documentul de identificare financiara pentru fiecare banca- ANEXA 21Pentru persoanele juridice straine, se solicita ultimul bilant contabil, iregistrat la org. competente in tara respectiva.In cazul in care candidatul / ofertantul isi demonstreaza capacitatea economico financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana , atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza , prin prezentarea unui angajament ferm (instrument juridic) al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului /candidatului resursele financiare invocate si va trebui sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Nivelul cifrei de afaceri medie solicitata ca cerinta minima, pe ultimi 3 ani: Valoarea minima impusa este de: 5.127.931 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Decl. Priv. lista princip. luc. exec. in ult. 5 ani - Formular nr. 12 FSe solicita documente emise de organisme acreditate in termenul de valabilitate mentionat de emitent- se vor prezenta contractele in copie legalizata- procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor (pentru dovedirea incheierii cu succes a lucrarilor ) copie legalizataAsigurarea calitatii standardelor de mediu si standardelor de MPSM.-Dosar de prezentare a sistemului de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilor-Certificat ISO 9001 sau echivalent-Certificat ISO 14001 sau echivalent-Certificat OHS AS 18001 sau echivalent- Informatii privind Personal ce va fi angajat in proiect - trebuie completat de ofertant -conform model anexat in sectiunea III - Formular nr. 4.- Curriculum Vitae personalului ce trebuie angajat in contract, - trebuie completat de catre ofertant - conform model anexat in sectiunea III - Formular nr.5Pentru expertii cheie se va prezenta: -curriculum vitae-diploma studii- copie-atestate-copie-carte de munca -copie(primele pagini si paginele relevante pentru conditiile impuse) sau contract de munca vizat de ITMSe completeaza Formularul 12H cu utilajele de care dispune operatorul economic , acesta trebuie sa faca dovada ca are capacitatea de a efectua lucrarea respectiva.Pentru utilajele solicitate inchiriate se va prezenta : acordul ferm al proprietarului-ORIGINAL
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Oblig. prez. dovezii indeplinirii si finalizarii, in ultimii 5 ani, a minim doua contracte finalizate (Experienta similara - Formular nr.2B) care a avut ca obiect executarea unor lucrari similare Se vor prezenta min 2 Recomandari - vizate de ISC - Formular nr.3B; Experienta similara : Se solicita lista de lucrari executate in ultimii 5 ani- Formular nr. 12 F , intre care sa se regaseasca: - minim 2 lucrari executate , incheiate, similare(lucrari hidroedilitare) - min 2 Recomandari - conform model anexat in sectiunea III - Formular nr.3B.Personal ce va fi angajat in proiect va fi format din: - 1 inginer, absolvent al Facultatii de Constructii, specializare CH cu minim 5 ani vechime in executie in relatie de munca legala, cu antreprenorul coordonator de lucrare - 1 inginer, absolvent al Facultatii de Constructii cu vechime minim 3 ani - 1 inginer RTE cu documente de atestare valide pe domeniul hidroedilitar, si relatie de munca legala, cu antreprenorul - 1 inginer responsabil CQ in domeniul lucrari - retele de alimentari cu apa si canalizare cu documente de atestare valide si relatie de munca legala, cu antreprenorul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.11.2009 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.11.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.11.2009 12:00
Locul: Consiliul Local Pojejena - Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantul trebuie sa prezinte dovada constituirii garantiei de participare si imputernicirea scrisa din partea ofertantului, pentru persoanele desemnate sa participe la sedinta de deschidere.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PNDR Masura 322 - Renovarea si dezvoltarea satelor Titlu proiect: Proiect integrat privind realizarea infrastructurii de baza in comuna Pojejena, localitatile Pojejena si Belobresca, judetul Caras-Severin
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 / 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 / 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timis, Tribunalul Resita
Adresa postala: Str.Piata Tepes Voda, nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256/498.054, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Pojejena
Adresa postala: Consiliul Local Pojejena nr.277, jud Caras Severin, Localitatea: Pojejena, Cod postal: 327300, Romania, Tel.0255/544355, Email: [email protected], Fax: 0255/544355
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.11.2009 15:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer