Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REALIZAREA DE MATERIALE PROMOTIONALE (BROSURI) CU ROL IN PROMOVAREA TURISTICA A ROMANIEI


Anunt de participare numarul 139618/13.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Simona Scarlat, Tel. +40 372111426, Email: [email protected], Fax: +40 372111483, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REALIZAREA DE MATERIALE PROMOTIONALE (BROSURI) CU ROL IN PROMOVAREA TURISTICA A ROMANIEI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: Teritoriul Romaniei
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REALIZAREA DE MATERIALE PROMOTIONALE (BROSURI) CU ROL IN PROMOVAREA TURISTICA A ROMANIEI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Lotul A: Brosura Muntenia si Oltenia
2. Lotul B: Brosura Transilvania
3. Lotul C: Brosura Moldova si Bucovina
4. Lotul D: Brosura Dobrogea5. Lotul E: Brosura Banat si Crisana
6. Lotul F: Brosura Maramures
7. Lotul G: Brosura Dunarea si Delta Dunarii
8. Lotul H: Brosura Arii protejate (rezervatii ale biosferei, parcuri nationale, parcuri naturale, monumente ale naturii etc), Turism Activ,
Aventura, Pesteri (cicloturism, trasee montane, trasee de alpinism, mountain bike, sport extrem etc), Vanatoare si Pescuit
9.Lotul I: Brosura schi (partii de schi)
10. Lotul J: Brosura Bucuresti
11. Lotul K: Brosura muzee din Romania-muzee in aer liber din Romania
12. Lotul L: Brosura rural, traditii si gastronomie
13. Lotul M: Brosura circuite turistice in Romania
Valoarea estimata fara TVA: 4, 299, 900RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu H.G. nr. 925/2006, art86 si 87.In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, carese va prezenta in original, in cuantumul si perioada prevazuta in Fisa de date a achizitiei, acesta trebuie sa contina si prevederile art 87 dinHG 925/2006. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu HG 925/2006 art. 88. Date pentru constituirea garantiei departicipare: Trezoreria Municipiului Bucuresti RO03TREZ7005005XXX004475, CUI 26369185.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 10% din valoarea contractului fara TVA, in conformitate cu contractul deprestari de servicii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEN, FEDR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratia privind
neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Certificat de participare la
licitatie cu oferta independenta.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile
ulterioare.Lista personalului de conducere, din cadrul M.D.R.T., care detine functii de decizie se poate consulta prin accesarea site-ului
www.mdrt.ro, sectiunea Ministerul ?Conducere
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de
atribuire sunt urmatoarele: -Eduard Hellvig? Ministru-Valentin Florin Trifan? Secretar General Adjunct-Mihai Calota ? Director general (Directia Generala Juridica)-Alina Dinca ? Director general (Directia Generala Economica)-Carmen Moraru ? Director general (Directia Generala Turistica)-Daniela Prelipcean? Director (Directia Management Brand)-Gabriel -Florin Puscau? Director general (Directia Generala Achizitii Publice si Administrativ)-Andreea Grigore - Sef Serviciu(Directia Generala Achizitii Publice si Administrativ)-Simona Scarlat ? consilier ev-ex (Directia Generala Achizitii Publice si Administrativ)Toti asociatii, subcontractantii si tertii sustinatori vor prezenta aceasta declaratie- Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara in care se depun ofertele din care sa rezulte ca nu exista datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor;
f) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care se evidentiaza situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele din care decurge ca nu exista datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor
Certificatele se vor prezenta in original sau copie conform cu originalul.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de
autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si
completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba
romana. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca
domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul.
Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau
ca societatea se afla in incapacitate de plata.
In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul,
autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in
original sau in copie legalizata.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani: 2009, 2010, 2011
Cerinta minima: cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani
(2009, 2010, 2011) trebuie sa fie de:
LOTUL A ? minim 815.000 LEI,
LOTUL B ? minim 840.000 LEI;
LOTUL C ? minim 840.000 LEI
LOTUL D ? minim 840.000 LEI
LOTUL E ? minim 840.000 LEI
LOTUL F ? minim 840.000 LEI
LOTUL G ? minim 840.000 LEI
LOTUL H ? minim 400.000 LEI
LOTUL I ? minim 440.000 LEI
LOTUL J ? minim 840.000 LEI
LOTUL K ? minim 290.000 LEI
LOTUL L ? minim 360.000 LEI
LOTUL M ? minim 360.000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima: Prezentarea a maxim 3 contracte similare prestate in ultimii
3 ani, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu:
LOTUL A ? minim 200.000 LEI
LOTUL B ? minim 210.000 LEI;
LOTUL C ? minim 210.000 LEI
LOTUL D ? minim 210.000 LEI
LOTUL E ? minim 210.000 LEI
LOTUL F ? minim 210.000 LEI
LOTUL G ? minim 210.000 LEI
LOTUL H ? minim 100.000 LEI
LOTUL I ? minim 110.000 LEI
LOTUL J ? minim 210.000 LEI
LOTUL K ? minim 74.000 LEI
LOTUL L ? minim 90.000 LEI
LOTUL M ? minim 90.000 LEI
Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat Lei sau
Euro au obligatia de a efectua conversia in moneda Euro si Lei, la ratele de
schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in
care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.
Conform art. 69?1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile
ulterioare, subcontractantii vor completa declaratie pe proprie raspundere (a
se vedea Formular 1C)? Nu se accepta subcontractarea in integralitate a serviciilor
Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul
aferent obiectului prezentului contract(In cazul unei asocierii,
prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.11.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.11.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.11.2012 12:00
Locul: Apolodor nr. 17, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Se accepta participareareprezentantilor din parteaoperatorilor economici prin imputernicire scrisa insotita de copia actului de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEN FEDR
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
In cazul in care cea mai mica valoare este ofertata de mai multi operatorii economici, departajarea se va face prin reofertarea propunerii financiare in plic inchis depus la registratura MDRT.Graficul de prestari servicii va fi stabilit de comun acord cu prestatorul, termenenul limita de livrare a brosurilor fiind 6 luni de la semnarea contractului
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC-ul in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, latura Nord, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Fax: +40 372111473, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.10.2012 13:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer