Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizarea de servicii de proiectare tehnica pentru: Extindere sistem de colectare, transport si epurare a apelor uzate in zona turistica Garana-Brebu Nou


Anunt de participare numarul 72483/20.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BREBU NOU (PRIMARIA COMUNEI BREBU NOU)
Adresa postala: COMUNA BREBU NOU SAT GARANA NR.66, Localitatea: Brebu Nou, Cod postal: 327051, Romania, Punct(e) de contact: Karol Rank, Tel.0255/225538, Email: [email protected], Fax: 0255/225538
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizarea de servicii de proiectare tehnica pentru: Extindere sistem de colectare, transport si epurare a apelor uzate in zona turistica Garana-Brebu Nou
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: la sediul proiectantului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea de servicii de proiectare tehnica pentru: Extindere sistem de colectare, transport si epurare a apelor uzate in zona turistica Garana-Brebu Nou
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
REALIZARE PROIECT TEHNIC pentru: Extindere sistem de colectare, transport si epurare a apelor uzate in zona turistica Garana-Brebu Nou
Valoarea estimata fara TVA: 75, 673.75EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita: - cuantumul garantiei de participare: 4000 lei CU PERIOADA DE VALABILITATE90 ZILE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri PHARE si fonduri Bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
- completarea Declaratiei privind eligibilitatea si a Declaratiei privind calitatea de participant la procedura conf. form. 12A si 12C- decl. privind neincadrarea in sit. Prev. la art.181 din OUG 34/2006 -completarea form.12B -
- Certif. const. privind indeplinirea oblig. exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat emise de DGFP pt. pers. juridice din Romania, si cele locale ofertantul sa prezinte certificat fiscal privind impozitele si taxele locale pentrupersoanele juridice din Romania, - original sau copie legalizata
Ofertantul nu are dreptul:
- sa depuna douasau mai multe oferte individuale si sau comune sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza
-Certificat constatator emis de O.R.C. pt. ofertantul care participa, in mod individual sau ca asociat, original.
- copie dupa Certif. de inreg.
- Autoriz. de funct., precum si orice alt document edificator considerat necesar pt. dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contr.
- Doc. care dovedesc o forma de inregistrare.
- Doc. edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Doc. trebuie sa dovedeasca faptul ca ofertantul are prevazut in obiectul de activitate servicii de tipul celor supuse ofertarii.
Doc. vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: -Formular Fisa de informatii generale conform formularului 20 din Sectiunea III
-Bilantul contabil din anul 2007, vizat si inregistrat de organele competente.Pentru persoanele juridice straine, se solicita ultimul bilant contabil, inregistrat la organele competente in tara respectiva.- Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani
Valoarea minima impusa este de: 160.000 EURO.Cifra medie anuala se va calcula prin impartirea valorii cifrei de afaceri exprimata in lei la cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv. Se vor lua in calcul urmatoarele cursuri :2005:1 Euro = 3, 6234 lei2006:1 Euro =3, 5245 lei2007:1 Euro =3, 3373 lei
Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani se va calcula prin adunarea cifrelor medii anuale si impartirea la numarul de ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 aniValoarea minima impusa este de: 160.000 EURO.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima: -Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani formularul 12E-Prezentarea dovezii indeplinirii si finalizarii, in ultimii 3 ani, a cel putin unui contract care a avut ca obiect prestarea unor servicii similare (Formular Experienta similara conform formularului 22 - insotit de cel mult 2 contracte care au avut ca obiect prestarea unor servicii similare si care au avut valoarea egala sau mai mare decat valoarea minima impusa de: -35.000Euro, respectiv 148.575 Lei, curs BNR in data de 09.02.2009 (4, 2450 Lei/Euro)-Prezentarea a cel putin doua recomandari din partea altor beneficiari/clienti (Formular Recomandare conform formularului 23)
- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere -Completarea formularului 12I- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului (conform Formularului 12H)Cerinta obligatorie: Se solicita documente emise de organisme acreditate:
- Certificat ISO 9001 (sau echivalent)
- Certificat Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile pentru proiectare si consultanta in domeniul hidroedilitar si pentru intocmirea documentatiilor tehnice necesare obtinerii avizelor si autorizatiilor de gospodarire a apelor (sau echivalent).
- Informatii privind personalul angajat in contract -Formular Personal ce va fi angajat in proiect - conform formularului24).
- Curriculum Vitae al personalului de conducere si persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (Formular Curriculum Vitae - conform formularului25)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRETUL
90%
Descriere:
2.
TIMPUL DE REALIZARE
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.03.2009 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: la caseria Primariei din COMUNA BREBU NOU SAT GARANA NR.66
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.03.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.03.2009 12:00
Locul: Consiliul Local Brebu Nou, Sat Garana, Str. Principala Nr. 66, judetul Caras Severin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele desemnate din partea ofertantului, trebuie sa prezinte urmatoarele-dovada platii garantiei de participare-imputernicirea scrisa din partea ofertantului-copie a actului de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PHARE 2006 COEZIUNE ECONOMICA SI SOCIALARO 2006/018-147.04.01.04.01.69
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0330084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Brebu Nou
Adresa postala: sat Garana Nr.66, Localitatea: Garana, Cod postal: 327050, Romania, Tel.0255225538, Email: [email protected], Fax: 0255225538
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2009 11:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer