Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizarea de studii statistice si sondaje in zona transfrontaliera dintre Romania si Bulgaria


Anunt de participare numarul 110433/03.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Fundatia pentru Democratie Cultura si Libertate, filiala Calarasi
Adresa postala:  Str. Progresului, bl. BBB, etaj 3, Calarasi, jud. Calarasi, Localitatea:  Calarasi, Cod postal:  910161, Romania, Punct(e) de contact:  Viorel Ghita, Tel. 0727700204, Email:  [email protected], Fax:  0242/318940, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ONG
Activitate (activitati)
Altele: Promovarea culturii si a valorilor culturale romanesti si universale, identificarea, initierea, proiectarea, sustinerea si derularea unor proiecte si programe cu impact social si cultural care sa contribuie la afirmarea valorilor culturale si democratice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizarea de studii statistice si sondaje in zona transfrontaliera dintre Romania si Bulgaria
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studiere a pietei si sondaje
Locul principal de prestare: serviciul va fi realizat de catre prestator si va fi receptionat la adresa: Str. Progresului, bl. BBB, et. 3, Calarasi, jud. Calarasi
Codul NUTS: RO312 - Calarasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Colectarea de date din regiunea transfrontaliera dintre Romania si Bulgaria si realizarea de rapoarte (potrivit caietului de sarcini)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79311100-8 - Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
79315000-5-Servicii de cercetare sociala (Rev.2)
79320000-3-Servicii de sondaje de opinie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Un contract de servicii (in conformitate cu prevederile caietului de sarcini)
Valoarea estimata fara TVA: 2, 738, 700EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
61 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 54.774 EURO (fara TVA)Garantia de buna executie in valoare de 5% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fondul European pentru Dezvoltare Regionala- Bugetul de Stat al Romaniei- Bugetul propriu al autoritatii contractante
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea (art. 180 din OUG 34/2006)- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social care sa ateste inexistenta de obligatii de plata restante la bugetul de stat sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor, in original.
- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale care sa ateste inexistenta de obligatii de plata restante la buget, sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor, in original.
- Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar sau o declaratie pe propria raspundere.
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca ofertantul are dreptul de a presta servicii de natura celor ce fac obiectul achizitiei.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Fomrularului 7 din Sectiunea III Formulare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilanturile contabile pentru anii 2007, 2008 si 2009- Formularul 4- ?Informatii generale? din Sectiunea III Formulare.
NOTA: In cazul operatorilor economici straini, documentele vor fi prezentate in copie certificata conform cu originalul in limba in care au fost emise si vor fi insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani (2007, 2008 si 2009) trebuie sa fie mai mare de: 800.000 Euro (exclusiv TVA).2. Media profitului ofertantului pe ultimii trei ani ( 2007, 2008 si 2009) trebuie sa fie pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind principalele contracte de prestari servicii similare, finalizate in perioada 2007-2010 conform Formularului 5 din Sectiunea III Formulare si Anexa la Formularul 5;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Ofertantul a finalizat in perioada 2007-2010 unul sau mai multe contracte in domeniul statisticilor economico-sociale, care au presupus desfasurarea activitatilor cuprinse in proiectul de fata (proiectarea si implementarea de metodologii statistice de culegere, procesare si analiza a datelor, producerea de rapoarte statistice de analiza economico-sociala) a caror valoare cumulata sa fie de minimum 480.000 euro (exclusiv TVA).- Ofertantul a realizat in perioada 2007-2010 cel putin 1 ancheta in domeniul statisticilor economico-sociale, care a presupus culegerea de date statistice in gospodariile populatiei sau in intreprinderi, in unitati ale administratiei publice locale sau alte organizatii, pe esantioane de minim 8000 de unitati.- Avand in vedere ca statisticile economico-sociale vor fi efectuate in zona transfrontaliera Romania-Bulgaria, ofertantul trebuie sa dispuna de o retea de personal care are capacitatea necesara de a acoperi intreaga zona transfrontaliera pentru derularea procesului de culegere a datelor statistice. Aceasta cerinta va fi probata prin finalizarea in perioada 2007-2010 a cel putin 1 ancheta in domeniul statisticilor economico-sociale care a presupus culegerea de date statistice in gospodariile populatiei sau in intreprinderi, in unitati ale administratiei publice locale sau alte organizatii, care a acoperit cel putin jumatate din zona transfrontaliera Romania-Bulgaria.- Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul personal cheie: Liderul de echipa, Expert in statistica sociala, Expert in statistica economica, Expert in managementul calitatii in statistica, Expert IT. Ofertantul va prezenta intr-un tabel: numele expertilor cheie, gradul lor de calificare si activitatile la care vor participa in proiect, precum si CV-urile acestora. Expertii cheie propusi trebuie sa indeplineasca cerintele minime obligatorii detaliate in fisa de date a achizitiei.- Ofertantii vor prezenta o copie a unui document care sa ateste implementarea standardelor de management al calitatii (certificat ISO 9001 sau echivalent).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Criteriu tehnic
70%
Descriere: intelegere proj15%, Metodologie30%, Management25%
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2010/S15-019639din22.01.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.12.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.12.2010 12:00
Locul: FDCL, filiala Calarasi, Str. Progresului, bl. BBB, et. 3, Calarasi, jud. Calarasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere a ofertelor pot participa: membrii comisiei de evaluare, membrii delegati ai UCVAP precum si reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Prin Programul pentru Cooperare Transfrontaliera Romania Bulgaria 2007-2013
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Tip de finantare: Fonduri europene, fonduri de la bugetul de stat, fonduri proprii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr. 6, sectorul 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021. 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021. 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 5 , sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021. 319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021. 332.82.46
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Vilau&Mitel SCA
Adresa postala:  Calea Grivitei nr. 143, mezanin, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010741, Romania, Tel. 021/ 314 31 55 / 57, Email:  [email protected], Fax:  021 / 314 31 60
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.10.2010 13:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer