Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "REALIZAREA HARTII STRATEGICE DE ZGOMOT SI PLANULUI DE ACTIUNE PENTRU DIMINUAREA ZGOMOTULUI IN MUNICIPIUL BUCURESTI, CONFORM DIRECTIVEI 2002/49/EC"


Anunt de participare numarul 138958/19.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Punct(e) de contact: [email protected], Tel. +40 213055530, In atentia: Silvia Barbulescu- Director executiv, Dragos Dimitriu -Sef Serviciu, Ionela Tirlescu - expert, Email: [email protected], Fax: +40 213055587, Adresa internet (URL): www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"REALIZAREA HARTII STRATEGICE DE ZGOMOT SI PLANULUI DE ACTIUNE PENTRU DIMINUAREA ZGOMOTULUI IN MUNICIPIUL BUCURESTI, CONFORM DIRECTIVEI 2002/49/EC"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
"REALIZAREA HARTII STRATEGICE DE ZGOMOT SI PLANULUI DE ACTIUNE PENTRU DIMINUAREA ZGOMOTULUI IN MUNICIPIUL BUCURESTI, CONFORM DIRECTIVEI 2002/49/EC"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71313100-6 - Servicii de consultanta in combaterea zgomotului (Rev.2)
38434300-9-Echipament de masurare a zgomotului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor tehnice din Caietul de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 451, 612.9RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi constituita de ofertanti in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006, respectiv: virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari-Instrument de garantare/scrisoare de garantie bancara Formularului nr. 20, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in prezenta documentatie. Sau ordin de plata, sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Contul in care se depune: RO53TREZ7005006XXX000227 la ATCPMB, CUI 4267117.Cuantumul garantiei este de 29.032 lei. Valabilitate 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare/scrisoarea de garantie bancara poate fi emisa in numele Liderului asocierii sau a oricarui membru al asocierii cu conditia nominalizarii la punctele a), b), c)si d) din Formularul nr. 20 a tuturor membrilor asocierii. In situatia in care ofertantul este IMM (asoc de IMM-uri)conform legii nr. 346/2004, va depune Formularul nr. 21(declaratie IMM), cuantumul garantiei fiind redus la 50%. Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 7% din pretul contractului, fara T.V.A. si se constituie in termen de 10 zile de la data semnarii si inregistrarii contractului in Registrul Unic de Contracte existent la Directia Generala Achizitii.Garantia de buna executie va fi depusa, in original, la Directia Generala Economica, in copie la directia initiatoare a procedurii si la Directia Proceduri Achizitie, in vederea deblocarii garantiei de participare.Modul de constituire conform art.90 din HG 925/2006 cu mod. si comp. ulerioare.Modul de restituire conform art.Conf. art. 92, alin (2) din H.G. nr. 925/2006, cu modif. si completari ulterioare.Nota: Se va prezenta formularul 22 cu optiunea cu privire la modul de constituire a garantiei de buna executie. In situatia in care prestatorul este IMM (asoc. de IMM-uri), cuantumul garantiei de buna executie va fi 3, 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Modalitati de finantare: Buget local; Modalitati de plata: Conform art.18 din modelul de contrac, parte a Documentatiei de atribuire.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului, in temeiul art. 180 din OUG 34/2006, completata in coformitate cu Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)
2.Certificat de cazier judiciar pentru administratorul firmei, valabil la data depunerii ofertelor, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)3.Cazier fiscal pentru operatorul economic, eliberat de autoritatea competenta, valabil la data depunerii ofertelor, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4.Declaratie pe propria raspundere a ofertantului, in temeiul art. 181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr. 2 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura Prezentare Formularulnr. 3 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente).6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Prezentare Formularul nr. 4 din Sectiunea Formulare. Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, se va completa un singur formular pe asociere. Formularul nr.47.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se solicita prezentarea Formularului nr.5 din sectiunea Formulare; Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie / organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt presedintele/conducatorul autoritatii contractante si presedintele comisiei de evaluare a ofertelor, precum si membrii comisiei de evaluare si toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire. In sensul prevederilor art. 69.1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Sorin Mircea OPRESCU - Primar General al Municipiului Bucuresti; Mircea Octavian Constantinescu - Director General - Directia Generala Economica; Adrian Iordache - Director ? DJ;Ion Florea - Director Executiv -Directia Financiar Contabilitate; Daniela Mincu -Director General -Directia Generala Achizitii; Silvia Barbulescu- Director Executiv-Directia Proceduri Achizitie; Ionela Tirlescu - expert- Directia Proceduri Achizitie; Oana Grigore - Director Executiv - Directia de Mediu; Adrian Catrina - Sef Serviciu -Directia de Mediu; Stelian Ifrim - Inspector - Directia de Mediu; Marina Stanciu- Inspector - Directia de Mediu.Consiliul General al Municipiului Bucuresti aproba bugetul Municipiului Bucuresti. Numele celor 55 consilieri generali se poate vizualiza pe site-ul PMB : www.pmb.ro ? pagina de start ? la rubrica Institutii / Consiului General al Mun.Bucuresti/Componenta/Consilieri: Alexe Florin Alexandru, Anton Mihaela, Bacaintan Irimie Gabriel, Badulescu Aurelian, Boaja Minica, Capota Bogdan Alexandru, Chiris Mariana, Cosma Maria Roxana, Cruceanu Elena, Deaconescu Ionel Cristinel, Draghici Aurelia Gratiela, Florescu Dragos, Gaf - Deac Ioan, Giugula Doru Mihai, Gorodea Tiberiu Silviu Ioan, Grigorescu Robert, Ilie Petre, Iovici Victor Teodor, Ivascu Tiberiu, Meran Stefan Dan, Mihailescu Ion Bogdan, Mihailovici Virginia, Murg Calin, Neagu Mihai, Nedelcu Costel, Nemes Carmen Ionela, Nicorescu Virgil, Nitu Robert Daniel, Paduraru Alexandru, Parvu Cosmin Gabriel, Pop Romeo Teodor, Popa Grigore Ioan, Popa Maria, Popescu Costin Adrian, Poterasu Cornel ? Constantin, Prioteasa Doru, Purcarea Sorin, Radoi Silviu George, Raicu Mircea Cristian, Raileanu Marius Nicolae, Rizoiu Mircea, Roseti George Adrian, Scarlat Horia, Sitaru Janina Mirela, Stan Ion, Stan Nicusor, Tanase Ion Gabriel, Tapardel Ana ? Claudia, Tica Horatiu ? Florin, Toma Veronica, Tudor Popescu Cristian, Untaru Virgil, Vladan Florin Laurentiu, Voicu Mihai, Zidarescu Ionela Loredana.8)Persoanele juridice romane vor prezenta:
- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.-certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Nota: - Din certificatele depuse trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara termenului limita la care se depun ofertele- Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.9) Persoanele juridice straine -vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor exigibile de plata, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit, in conformitate cu prevederile legale din statul de rezidenta, obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.
10)Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata/legalizata in limba romana. Persoane juridice/fizice romane:
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C. Certificatul constatator sa nu fie emis/eliberat cu mai mult de 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Persoane juridice /fizice straine:
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata/legalizata in limba romana.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente)Documentele sa fie valabile la data depunerii ofertelor.Nota: In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a candidatului /ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare si atestare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia econ.-financ.: Info. generale, cu declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani, care sa fie egala sau mai mare cu 2.500.000 lei.Bilant contabil/extras de bilant/raport de audit/raport al cenzorilor/doc. din care sa rezulte cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani pentru care exista ex.fin. incheiat, in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.
- In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm incheiat in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si art.181 lit.a), c1)si d) din OUG 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica: - Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, in conditiile Directivei 49/2002/EC privind gestionarea zgomotului ambiantart. 7 par. 2 si art. 8 par. 2, harti strategice de zgomot si planuri de actiune pentru aglomerari de populatie, cai ferate majore, drumuri majore si aeroporturi majore, continand valori, perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
Informatii privind experienta similara: - Prezentarea cel putin a unui contract, maxim trei contracte, de prestare de servicii similare, respectivrealizarea de harti strategice de zgomot si planuri de actiune pentru aglomerari de populatie in conditiile Directivei 49/2002/EC privind gestionarea zgomotului ambiantart. 7 par. 2 si art. 8 par. 2, cel putin 250.000 de locuitori si avand sursele principale de zgomot ale Bucurestiului: trafic rutier, feroviar si tramvaie, aeroport si industrie insotit de Procesul verbal de receptie finala a acestuia realizate si predate.
O declaratie privind echipamentele tehnice si masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii.Se solicita un demo (mostra), pe suport optic (DVD), al instrumentului oferit in cadrul pachetului software de management al hartilor de zgomot pentru analiza rapida a scenariilor de reducere a nivelului de zgomot care sa demonstreze capabilitatea acestuia de a raspunde cerintelor din caietul de sarcini, analiza rapida si completa a diverselor scenarii de reducere a zgomotului pentru identificarea masurilor de reducere a zgomotului
Informatii privind capacitatea profesionala.
- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
-Declaratie de disponibilitate a ofertantului cu privire la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea calitatii.
Se vor precizaexpertiiinmoddistinct, cu mentionarea activitatilor pentru care vor avea responsabilitate in cadrul proiectului: -Manager proiect: Diploma de licenta sau echivalenta in domeniilespecificate; Documentecareconfirma/atesta calificarea (minimtreianiexperientaindomeniulmanagementuluideproiectedeacusticaurbana);
-Expert colectarea/producerea datelor referitoare la sursele de zgomot, distributia populatiei, masuratori acustice etc: Diploma de licenta sau echivalenta in domeniile specificate;Documentecareconfirma/atesta calificarea personalului incolectarea/producereadatelorreferitoarelasurseledezgomotsimasuratoriacustice;
-Expert modelare acustica zgomot rutier, feroviar, aeroportuar, industrie: Diploma de licenta sau echivalenta in domeniile specificate;Documentecareconfirma/atesta calificarea personalului incolectarea/producereadatelorreferitoarelasurseledezgomotsimasuratoriacustice;
-Expertevaluare masuri reducere azgomotului pe domeniile investigate: trafic rutier, trafic feroviar, aerian, industrie: Diploma de licenta sau echivalenta in domeniile specificate;Documentecareconfirma/atesta calificarea personalului indomeniulmasurilordereducereazgomotului.- Expert in relatia cu publicul ptr informarile / consultarile publice: Diploma de licenta sau echivalenta in domeniile specificate;Documentecareconfirma/atesta calificarea personalului indomeniulrelatiilorcupublicul;
- Diploma de licenta sau echivalenta in domeniile protectia mediului, geografie, biologie, inginerie chimica, geodezie, ingineria mediului, inginerie civila, ingineria materialelor, fizica, ingineria instalatiilor, inginerie energetica, inginerie mecanica, inginerie electrica, ecologie, sau alte specialitati care au legatura cu acestea (informatica, acustica, tehnologiainformatiei, electronica), precumsiatestate din partea producatorilor echipamentelor necesare realizarii hartilor de zgomot (soft GIS si modelare acustica, echipamente masurare zgomot), incopiecertificata?conformcuoriginalul?pentrudiplomeemiseinRomania, respectivinlimbatariideorigine, incopie certificatanotarial?conformcuoriginalul?insotitadetraducerelegalizatainlimbaromana, pentrudiplomeemiseinaltetari.
Cerinte minime pentru personal: - Pentru persoanele prezentate se vor prezenta urmatoarele documente: - CV semnat in original; CV-ul va avea inscrisa urmatoarea mentiune ?Declar pe propria raspundere, sub sanctiunea prevederilor referitoare la falsul in declaratii prevazute in Codul Penal, ca datele prevazute in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?;Recomandari: - Probarea experientei similare a expertilor prin recomandare de la un beneficiar al serviciilor de realizare harti strategice de zgomot si planuri de actiune in conditiileDirectivei 49 / 2002/EC privind gestionarea zgomotului ambiantart. 7 par. 2 si art. 8 par. 2.
Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere.
Cap. teh si/sau prof a op ec. poate fi sust. in cf cu art.190 alin. (1), (2)si(3) din OUG nr.34/2006 aprob cu mod si comp prin Lg nr.337/2006, cu mod si comp ult Resursele mat. si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in ctr. care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate doc relevante in acest sens.In cazul in care of. isi demonstreaza cap teh si prof invocand si sust. acordata de catre o alta pers. (cf art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are oblig de a dovedi sust. de care benef., prin prez unui angaj ferm in forma autentica al pers. respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie of. resursele teh si prof invocate si va prelua executia oblig din ctr. Pers. ce asig. sustinerea teh si prof nu trebuie sa se afle in sit. care determina excluderea din procedura de atrib cf. prev art. 180 si art.181 lit.a), c1)si d) din OUG 34/2006, aprobata cu modificarile si completerile ulterioare
Informatii privind asigurarea calitatii respectiv SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara-1.Punctajul financiar se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 100 de puncte;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a) se acorda punctajul astfel: P(financiar n) = pret minim/pret(n) x 100Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile ofertate pentru prestarea integrala a serviciilor.-
2.
Punctajul tehnic se calculeaza conform algoritmului de mai jos:
60%
Descriere: P (tehnic) =? P1+P2+P3+P4+P5+P6+P7-Punctajul pentru factorul de evaluare? Numarulde punctepentruefectuareademasuratoridezgomotofertat, darnumaiputin de250puncte, conform Caietului de Sarcini?este de maxim 20 de puncte si se acorda dupa cum urmeaza: a. Se acorda20punctepentru ofertacucelmaimarenumarde punctedeefectuareamasuratorilorofertat. b. Plecand de la punctajul maxim de20 de puncte, pentrualt numardepuncte de masura, maimicdecatinofertaceamaibuna, seacordapunctajulastfel: Punctajul( tehnic n ) =numar de punctedemasuraofertat/numar maxim depunctede masuraazgomotuluix 20
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.10.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2012 12:00
Locul: Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6, etaj 10
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare persoana care participa la deschiderea ofertelor va prezenta delegatia (imputernicirea societatii ofertante) precum si o copie a actului de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Ofertantii care au punctaje egale si care au primit invitatia de reofertare din partea autoritatii contractante vor depune noua propunere financiara in plic inchis, netransparent, marcat cu adresa autoritatii contractante, denumirea si adresa operatorului economic si cu inscriptia ?Reofertare Propunere Financiara?. Noile propuneri financiare se vor depune in termen de 3 zile lucratoare de la solicitarea autoritatii contractante si se vor deschide in cadrul unei sedinte de deschidere la care vor participa reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor care au punctaje egale si membrii comisiei de evaluare constituita prin Nota aprobata de conducatorul institutiei. Noua propunere financiara nu va influenta in niciun caz propunerea tehnica, aceasta ramanand neschimbata.In cazul in care noile propuneri financiare au aceeasi valoare, departajarea se va realiza in functie de punctajul acordat pentrufactoruldeevaluare ?Performante ofertate pentru upgradareaechipamentelordemasurare/monitorizare prevazute in caietul de sarcini? , oferta avand cel mai mare punctaj fiind declarata castigatoare.NOTA - PENTRU DETALIEREA CRITERIULUI DE ATRIBUIRE- A SE VEDEA ANEXA ALGORITM DE CALCUL
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Proceduri Achizitie
Adresa postala: Bd. Splaiul Independentei nr.291-293, sector 6 , etaj 10, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Tel. +40 213055530, Email: [email protected], Fax: +40 213055587
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.09.2012 10:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer