Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizarea infrastructurii de utilitati publice in Parcul Industrial EUROBUSINESS Oradea ? Etapa I


Anunt de participare numarul 117951/26.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala:  P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410100, Romania, Punct(e) de contact:  Antoniu Dan, Tel. 0259.437000, 0259.436276, Email:  [email protected]; [email protected], Fax:  0259/409406, Adresa internet (URL):  www.oradea.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala:  P-ta Unirii nr.1, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410100, Romania, Punct(e) de contact:  Antoniu Dan, Tel. 0259/437000 int.230, Email:  [email protected], Fax:  0259/409406, Adresa internet (URL):  www.oradea.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala:  P-ta Unirii nr.1, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410100, Romania, Punct(e) de contact:  Antoniu Dan, Tel. 0259/437000 int.230, Email:  [email protected], Fax:  0259/409406, Adresa internet (URL):  www.oradea.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala:  P-ta Unirii nr.1, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410100, Romania, Punct(e) de contact:  Antoniu Dan, Tel. 0259/437000 int.230, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0259/409406, Adresa internet (URL):  www.oradea.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizarea infrastructurii de utilitati publice in Parcul Industrial EUROBUSINESS Oradea ? Etapa I
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: - municipiul Oradea
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-achizitia lucrarilor in vederea asigurarii infrastructurii utilitatilor publice pentru parcul industrial Eurobusiness din Oradea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-executia lucrarilor de infrastructura de drumuri, reteleor de termoficare, alimentare cu apa si canalizare, alimentare cu energie electrica si retea de iluminat public, in vederea asigurarii infrastructurii utilitatilor publice pentru parcul industrial Eurobusiness din Oradea
Valoarea estimata fara TVA: 58, 603, 453RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-garantia de participare: 1172069 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare prinP.O.R. 2007-2013, Axa prioritara 4, D.M.I. 4.1. ?Dezvoltarea durabila a structurilor de sprijinire a afacerilor de importanta regionala si locala? si bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie de eligibilitate;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizata;
-Certif. constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetul local valabile la data deschiderii ofertelor;
-Certif. constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
-Certificat de inregistrare (CUI)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale din care sa rezulte ca cifra neta medie anuala de afaceri pe anii fiscali 2007, 2008 si 2009 este mai mare sau cel putin egala cu :
-Prezentarea in copie a bilantului contabil pe anii 2007, 2008 si 2009 certificat pentru conformitate cu originalul, vizat si inregistrat de organele competente, insotit pentru fiecare an in parte de raportul de audit financiar intocmit de catre un auditor financiar membru al camerei auditorilor financiari din Romania (CAFR);
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-99625870 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind lista princip. lucrari similare executate in ultimii 5 ani de la data deschiderii ofertei care sa contina cel putin(vezi niveluri specifice minime):
-Decl.pers. de specialitateresponsabil pentru ex. lucrarilor care sa cuprinda cel putin(vezi niveluri specifice minime):
-Decl. cuprinzand pers. muncitor de executie care sa contina minim(vezi niveluri specifice minime):
-Decl. cu utilajele, mijloacele de transport, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pt. ex. contr. de lucrari;
-Certif. de atestare tehnica eliberat de APDPR;
-Certificarul de atestare A.N.R.E.;
-decl.ca la intocmirea ofertei a tinut cont de Legea nr. 319/2006, care are ca scop instituirea de masuri privind imbunat. securitatii si sanatatii in munca a lucratorilor;
- Dovada detinerii unui pct. de lucru in Oradea, sau angajament incheiat in forma autentica prin care ofertantul se obliga sa-si deschida pct. de lucru in maxim 30 zile de semnarea contr.;
-Lista cusubcontr, daca este cazul;
-certificate ISO 9001:2008, ISO 14001:2005 si OHSAS 18001:2004 sau echivalente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- incheierea unui nr de contr. similare avand ca obiect ex. lucr. de infrastructura de drumuria caror val. cumultata sa fie de minim 20.000.000 lei fara TVA, dintre care, val. unui singur contr. de lucrari similare sa fie mai mare sau cel putin egala cu 5.000.000 lei fara TVA;
-prezentare minim un contr. avand ca obiect ex. lucr.de infrast. de drumuri executat in ultimii 10 ani de la data depunerii ofertei, insotit de p.v. de receptie finala semnat fara obiectiuni;
-incheierea unui nr. de contr. similare avand ca obiect ex. lucr. de retele de transport si/sau retele secundare de alimentare cu energie termica a caror val. cumultata sa fie minim 12.500.000 lei fara T.V.A., dintre care, val. unui singur contr. de lucr. similare sa fie de minim 3125000 lei fara T.V.A.;
-prezentare cel putin un contr. avand ca obiect ex. lucr.de retele de transport si/sau retele secundare de alimentare cu energie termica executat in ultimii 10 ani de la data depunerii ofertei, insotit de p.v. de receptie finala semnat fara obiectiuni;
-incheierea unui nr de contr. similare avand ca obiect ex. lucr. de retele de apa si/sau canalizare a caror val. cumultata sa fie de minim 10.000.000 lei fara T.V.A., dintre care, val. unui singur contr. de lucr. similare sa fie de minim 2.500.000 lei fara T.V.A., -prezentare cel putin un contr. avand ca obiect ex. lucr.de retele de apa si/sau canalizareexecutat in ultimii 10 ani de la data depunerii ofertei, insotit de p.v. de recep. finala semnat fara obiectiuni;
-incheierea unui contr. similar de lucr. avand ca obiect ex. de statii de transformare de 110kv/20kv a carui valoare sa fie minim12.500.000 lei fara T.V.A;
-1 manager de proiect ;
-1 asistent manager de proiect ;
-RTE atestati si licentiati in specialitatile aferente fiecarei categ. de lucr. cu o vechime in specialitate de minim 5 ani;
-1 ing. topograf;
-1resp. financiar;
-1 resp. juridic.-30 muncitori pt. ex. lucr.infrastr. de drumuri: -10 muncitori pt. ex. lucr.inst. termice: -15 muncitori pt. ex lucr.alim. cu apa si canalizare;
-10 electricieni
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie
10%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Scadenta la plata
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.05.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.05.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.05.2011 13:00
Locul: sediul Municipiului Oradea. str. P-ta Unirii, nr.1, et.1 - sala mica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-membri imputerniciti ai ofertantilor, reprez. UCVAP si membri comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul de lucrari este finantat prinP.OR. 2007-2013, Axa prioritara 4, D.M.I. 4.1. ?Dezvoltarea durabila a structurilor de sprijinire a afacerilor de importanta regionala si locala? si bugetul local
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se va obtine accesand direct site-ul Primariei Municipiului Oradea www.oradea.ro, prin descarcarea fisierelor electronice ce contin Caietul de sarcini si Proiectul tehnic (piese scrise si piese desenate) din cadrul sectiunii , ,Informatii de interes public - licitatii? ale anuntului de participare publicat pe site-ul www.oradea.ro, deoarece din motive tehnice independente de autoritatea contractanta nu au putut fi atasate pe S.E.A.P., sau, - in urma solicitarii transmise in scris la numarul de fax: 0259/409406, va vom transmite CD-ul ce contine documentatia de atribuire aferenta obiectivului de investitie prin posta rapida cu plata la destinatie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4(021)3104641, Email:  [email protected], Fax:  +4(021)3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului considerat nelegal.(art.256?2 lit. a) din OUG 34/2006 actualizata)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala:  str. P-ta Unirii, nr.1, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410100, Romania, Tel. 0259/437000, Email:  [email protected], Fax:  0259/409406, Adresa internet (URL):  www.oradea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.03.2011 08:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer