Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizarea investigatiilor de teren periodice, urmarirea comportarii in exploatare a sectoarelor experimentale RO-LTPP si interpretarea rezultatelor investigatiilor, cu referat de sinteza pe perioada de la initierea programului RO-LTPP si pana in preze


Anunt de participare numarul 20020/20.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNADNR SA prin CENTRUL DE STUDII TEHNICE RUTIERE SI INFORMATICA - CESTRIN
Adresa postala: B-dul. Iuliu Maniu, nr. 401 A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: Plan - Contracte, Tel.021 317 11 26, In atentia: Florentina VLASCEANU, Email: [email protected], Fax: 021 317 11 21, Adresa internet (URL): http: //www.cestrin.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNADNR SA prin CENTRUL DE STUDII TEHNICE RUTIERE SI INFORMATICA - CESTRIN
Adresa postala: B-dul. Iuliu Maniu, nr. 401 A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: Plan - Contracte, Tel.021 317 11 26, In atentia: Florentina VLASCEANU, Email: [email protected], Fax: 021 217 11 21, Adresa internet (URL): http: //www.cestrin.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizarea investigatiilor de teren periodice, urmarirea comportarii in exploatare a sectoarelor experimentale RO-LTPP si interpretarea rezultatelor investigatiilor, cu referat de sinteza pe perioada de la initierea programului RO-LTPP si pana in prezent
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: in conformitate cu caietul de sarcini iar prezenterea documentatiei se va preda la sediul CESTRIN, B-dul Iuliu Maniu, nr. 401A, sector 6, Bucuresti.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea investigatiilor de teren periodice, urmarirea comportarii in exploatare a sectoarelor experimentale RO-LTPP si interpretarea rezultatelor investigatiilor, cu referat de sinteza pe perioada de la initierea programului RO-LTPP si pana in prezent
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74312100-0 - Servicii de analiza tehnica (Rev.1)
74300000-2-Servicii de testare, de inspectie, de analiza, de monitorizare si de control (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
7 loturi:
Lot 1 : DRDP Bucuresti, Lot 2 : D.R.D.P. CRAIOVA , Lot 3 : D.R.D.P. TIMISOARA , Lot 4 : D.R.D.P. CLUJ , Lot 5 : D.R.D.P. BRASOV , Lot 6 : D.R.D.P. IASI , Lot 7 : D.R.D.P. CONSTANTA.
Valoarea estimata fara TVA: 197, 814RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Lot 1- DRDP BUCURESTI-210 RON, Lot 2 DRDP CRAIOVA-300 RON, Lot 3-DRDP TIMISOARA-454RON, Lot 4-DRDP CLUJ-252RON, Lot 5 DRDP BRASOV-210 RON, Lot 6 DRDP IASI-300 RON, Lot 7 DRDP CONSTANTA-252 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere ce va fi legalizat in cazul atribuirii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Declaratia privind eligibilitatea , Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, certificat privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, certificat de imatriculare (C.U.I.), certificat constatator emis de ORG, autorizatie de functionare/ altele echivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile din ultimii 3 ani, cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (egala sau mai mare de 400.000 RON)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate in caietul de sarcini, experienta similara din ultimii 3 ani, subcontractanti, asociati.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2007 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: La caseria CESTRIN (etaj 1), B-dul. Iuliu Maniu, nr. 401 A, sector 6, Bucuresti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.07.2007 11:35
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2007 12:30
Locul: Sediul CESTRIN, B-dul. Iuliu Maniu, nr. 401 A, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul imputernicit al ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavrolopoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 42, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNADNR prin CESTRIN - Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul. Iuliu Maniu, nr. 401 A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Tel.021 317 11 26, Email: [email protected], Fax: 021 317 11 21
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.06.2007 16:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer