Licitatie Publica - Realizarea investitiei Centrul de informare si documentare pentru cetateni
Anunt de participare numarul 65189/30.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ALEXANDRIA
Adresa postala: Str. DUNARII Nr. 139, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140030, Romania, Punct(e) de contact: ION ROSU, Tel.0247 317732, 317733, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0247 317728, Adresa internet (URL): htt: //www.alexandria.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizarea investitieiCentrul de informare si documentare pentru cetateni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Primaria Municipiului Alexandria, str.Dunarii, nr. 139, jud. Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea investitiei Centrul de informare si documentare pentru cetateniConformProiectului Tehnic intocmit de SC MODULPROIECTSA, cu nr. 166 MP/2008
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45213150-9 - Lucrari de constructii de complexe de birouri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Primaria Municipiului Alexandria isi doreste ca in cadrul actualului sediu sa existe o extindere cu zona de birouri si functiuni suplimentare adiacente, specifice. Noua constructie, o extindere a actualei Primarii, va consta din supraetajarea actualei Sali de Festivitati, cu un etaj cu structura metalica de constructia de birouri. Pe amplasamentul propus (in cadrul terenului, peste sala de festivitati a Primariei) se va executa ostructura metalica, cu dimensiuni globalela interaxe de17.40x36.00 m.
Regimul de inaltime al constructiei propuseeste parter si un etaj, cu nivel intermediar pentru zona de grupuri sanitare.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 940, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
35 000, 0 leiprin depunere la Primarie Directia taxe si impozite locale cuO.P./ Scrisoare de garantie bancara, in contRO46TREZ 6065006XXX000167C.F. 4652660;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local si credit contractat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati, subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea inprevederile art.181 din O.U.G.34/2006/echivalent;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
Imputernicire;Certificat constatator;Statutul societatii;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturi contabile 2006, 2007;cifra de afaceri medie anuala 2006/2007 de min.6 milioane de lei;Fisa de informatii generale;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani;Declaratiereferitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic;Declaratie privind efectivele de personal angajat si referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile (cu executia si cu calitatea) pentru executarea lucrarii, dovedite prin CV-urile si autorizatiile persoanelor in cauza;Obligatii contractuale in desfasurare; Lista cuprinzand subcontractantii;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-ISO 14001/2004Sistem Management de Mediu;
-OHSAS 18001/2004Sanatate/Securitate Ocupationala;
-ISO 9001 /2000 Managementul calitatii;Sau echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
faza finala a procedurii LE in max. 2 runde succesive ptr. imbunatatirea ofertei; pot depune oferta doar op. ec. care au trecut de fazele anterioare de calificare desfasurate offline.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
17088/19.09.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.10.2008 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: prindepunere la Primarie Directia taxe si impozite, et. 2, c. 45; contRO44TREZ60621160250XXXXX / O.P.de la Directia Tehnic Investitii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2008 13:00
Locul: sala de consiliu a primariei
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii(max.2) legali ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 /3104642, Email: [email protected], Fax: 021 /3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI, STR.5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010774, Romania, Tel.021/3191674, Fax: 021/3191674, Adresa internet (URL): www.portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC PRIMARIE
Adresa postala: str. Dunarii, nr 139, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140030, Romania, Tel.0247 317732, Email: [email protected], Fax: 0247 317728, Adresa internet (URL): www.alexandria.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.09.2008 12:00