Licitatie Publica - REALIZAREA LUCRARILOR DE INFRASTRUCTURA PENTRU REABILITAREA SI MODERNIZAREA BULEVARDULUI PIPERA-TUNARI
Anunt de participare numarul 133042/14.02.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORAS VOLUNTARI
Adresa postala: B-dul Voluntari, nr.74, Oras Voluntari, Judetul Ilfov, Localitatea: Voluntari, Cod postal: 077190, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Mariana Gavrila, Tel. +40 314036118, Email: [email protected], Fax: +40 212704644, Adresa internet (URL): www.primaria-voluntari.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
autoritate publica locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REALIZAREA LUCRARILOR DE INFRASTRUCTURA PENTRU REABILITAREA SI MODERNIZAREA BULEVARDULUI PIPERA-TUNARI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: oras Voluntari, jud. Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile constau in reabilitarea sistemului rutier existent si aducerea la parametrii tehnicicorespunzatori categoriei tehnice, asigurandu-se conditii de confort si siguranta pentru circulatia auto si pietonala. Totodata se va realiza si reabilitarea retelelor edilitare din amplasamentul investitiei, respectiv , retelele de telecomunicatii, reteaua de apa si canal precum si construirea unui descarcator de ape mari de suprafata care sa asigure siguranta barajului lacului de acumulare Rosia I, in ipoteza undei de viitura generate de debitul maxim de verificare sau a obturarii tubulaturii golirii de fund, amenajari de trotuare, pasarele pietonale, reabilitarea iluminatului public
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
45232200-4-Lucrari auxiliare pentru linii electrice (Rev.2)
45232332-8-Lucrari auxiliare de telecomunicatii (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45247220-8-Lucrari de constructii de deversoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile constau in : retele alimentare cu apa De 110-250mm lungime ? 934 ml; vane Dn1000-50 buc; Dn 125-3 buc; Dn 150-3 buc; Dn 200-3 buc; 128 hidranti; 206 bransamente apa 32mm; 7 bransamente apa 63mm; 9 bransamente apa 90mm; canalizare menajera din tuburi PVC diametre intre 250-400mm pe o lungime de 7960 ml, echipata cu 198 camine vizitare; canalizare pluviala din tuburi PVC 400-500mm si PAFS 600-1000mm in lungime totala de 5890 ml, echipata cu 127 camine vizitare si 270 guri scurgere; construire descarcator de ape mari de suprafata, refacerea benzilor carosabile existente, construire 2 benzi noi de circulatie pe o lungime totala de 5580 ml, amenajari de trotuare, pasarele pietonale, devieri de retele de telecomunicatii, reabilitare iluminat public
Valoarea estimata fara TVA: 68, 332, 869.82RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum de 1.366.000 lei, valabila pentru o perioada de 90 de zile calendaristice de la data limita de primire a ofertelor.In masura in care CNSC respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator suma de 12.023 lei. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: Printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii, in favoarea autoritatii contractante de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului, din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantat prin POR Axa 2, bugetul local al Consiliului Judetean Ilfov, bugetul de imprumuturi si bugetul local orasului Voluntari
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 180; Fiecare ofertant individual, ofertant asociat si tert sustinator este obligat sa prezinte aceste documente. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Fiecare ofertant individual si ofertant asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Tertul sustinator va prezenta o declaratie care sa dovedeasca neincadrarea in prevederile art.181, lit. a, c1 si d; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 : Fiecare ofertant individual, ofertant asociat, tert sustinator si subcontractant este obligat sa prezinte acest document. Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor la bugetul local si bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local Certificat constatator emis de ONRC in original sau copie conform cu originalul din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul principal al contractului, respectiv lucrari de drumuri si canalizare trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC; In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, atunci fiecare operator economic trebuie sa fie autorizat sa desfasoare partea sa din contract.In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale cu declararea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), care sa fie egala sau mai mare de 136.000.000 lei.Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte. 2.Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) 3.Cash-flow Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are acces la/sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit sau alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea cash-flow-ul de executie pentru primele trei luni de derulare a contractului conform graficului de executie, in suma de 8.541.608, 72 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista lucr.exec.in ultimii 5 ani;2.Sa faca dovada ca in ultimii 5 ani au executat si dus la bun sfarsit unul-maxim6 contracte de lucrari cu valoare cumulata de cel putin 67400000 lei pentru lucrari de drum, alim.cu apa, canalizare, constr.hidrotehnice, retele de telecom.si de il.publ.Ofertantii mai pot demonstra indeplinirea exp.sim. facand dovada ca au dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani: lucr.drumuri, canalizare, alim.cu apa: 1?max.2 contracte val.min.cumul.56000000 lei, constr.hidrotehn.: 1?max.2 contracte val.min.cumul.300000 lei, sist.il.public: 1?max.2 contracte val.min.cumul.3700000 lei;lucr.telecom.: 1?max.2 contracte val.min.cumul.7400000 lei;(pot fi prezentate 2 sau mai multe lucr.simil.in cadrul unui contr.sau contr.individuale pentru fiecare categ.de lucrari);3.Decl.dotare cu echip.: utilaje, echip.tehnice, mijl.transport, alte mijl.fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le util.pentru indeplin.contr.4.Lista cu pers.de specialitate-manager proiect;ing.drum, ing.instalatii, ing.energetic.
Standarde de asigurare a calitatii ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie
15%
Descriere: Pentru oferta cu cea mai mica durata de executie se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 15 puncte;Pentru celelalte oferte, punctajul se calculeaza cu formula: Pn = (Durata minima / Durata n) x 15 unde: Pn ? punctajul pentru oferta n;Durata n ? durata ofertei n;Durata minima ? cea mai mica durata de executie dintre toate ofertele. Durata de executie va fi exprimata in luni calendaristice Vor fi respinse ofertele a caror durata de executie depaseste perioada de 24 luni. Nu vor fi punctate suplimentar ofertele cu o durata de executie mai mica de 18 luni calendaristice
3.
Perioada de garantie
15%
Descriere: Pentru oferta cu cea mai mare perioada de garantie acordatase acorda punctajul maxim alocat, respectiv 15 puncte; Pentru celelalte oferte, punctajul se calculeaza cu formula: Pn = (Perioada n / Perioada maxima /) x 15; unde Pn ? punctajul pentru oferta n; Perioada n ? Perioada ofertei n; Perioada maxima ? cea mai mare perioada de garantie acordata dintre toate ofertele. Perioada de garantie va fi exprimata in luni calendaristice. Vor fi respinse ofertele a caror perioada de garantie este mai mica de 24 luni. Nu vor fi punctate suplimentar ofertele cu o perioada de garantie mai mare de 60 luni calendaristice
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.03.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.03.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.03.2012 12:00
Locul: Primaria Voluntari, B-dul Voluntari , nr. 74, oras Voluntari
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin POR Axa 2 ?imbunatatirea infrasrtucturii de transport regionale si locale?, Domeniul major de interventie 2.1 « Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane ? inclusiv constructia/reabilitarea soselelor de centura »
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
In cazul ofertelor cu punctaje egale situate pe primul loc modalitatea de departajare o va constitui pretul cel mai scazut. In cazul in care egalitatea persista ofertantii vor prezenta o noua oferta financiara, in plic inchis. Oferta cu pretul cel mai scazut va fi declarata castigatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractanta considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: B-dul Voluntari, nr. 74, Localitatea: Voluntari, Cod postal: 077190, Romania, Tel. +40 314036118, Email: [email protected], Fax: +40 2704644, Adresa internet (URL): www.primaria-voluntari.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.02.2012 08:28