Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizarea marcajelor rutiere in Municipiul Brasov


Anunt de participare numarul 47975/28.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: Nechifor Mihaela, Tel.+40 268 472486, In atentia: Nechifor Mihaela, Minzu Constantin, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 268 472486, Adresa internet (URL): http: //www.brasovcity.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizarea marcajelor rutiere in Municipiul Brasov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea marcajelor rutiere in Municipiul Brasov
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233221-4 - Lucrari de marcaj rutier (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Suprafetele estimate pentru marcaje rutiere pe anul 2008 sunt urmatoarele:
Cu vopsea clasica 45.595 mp, din care pentru parcarile de resedinta 10.000 mpCu vopsea termoplastica 20.427 mp
Marcaje prefabricate din material termoplastic 1000 mpMarcaje prin pavaj tactil 1000 mp
Valoarea estimata fara TVA: 25, 210, 084RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autoritatea contractanta va opta pentru achizitionarea ulterioara de noi lucrari similare
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 30 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie participare: 252.100, garantie de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 dinOUG 34/2006; Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca ofertantii vor respecta regulile obligatorii referitoare la conditiile de munca si de protectie a muncii. Dovada privind indeplinirea obligatiilor: Certificat privind impozitele si taxele locale Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului sau orice alt act echivalent emis in tara de origine a ofertantului; c). Certificate eliberate de beneficiari sau declaratie pe propria raspunde ca in ultimii 2 (doi) ani si-au indeplinit obligatiile contractuale si nu a produs prejudicii beneficiarilor;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil pozitiv la data de 31.12.2007, vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant- Formularul 12 C
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani Formularul 12 F
Declaratia privind utilajele- Formularul 12 HDeclaratie privind personalul Formularul 12 I
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa prezinte minim 1 contract avand ca obiect executia de lucrari similare de o valoare minima impusa de 1.700.000 leiOfertantul trebuie sa faca dovada ca detine cu orice titlu: - 2 buc utilaje speciale cu preincalzitor pentru aplicarea marcajului longitudinalsi transversal cu vopsea Termoplastica- 2 buc utilaje de aplicare a marcajului cu vopsea Clasica pentru toate tipurile de marcaje rutiere conform art. 3 din Caietul de Sarcini- 1 buc instalatie speciala pentru aplicarea uniforma a microbilelor la suprafata, la aplicarea prefabricatelor cu microbile incorporate- 1 autovehicul pentru interventie si deplasare in teren in vederea receptionarii zilnice si pe timp de noapte impreuna cu reprezentantul beneficiarului;Un responsabil tehnic cu executia marcajelor rutiereDeclaratia pe propria raspundere data de ofertanti, din care sa reiasa ca in termen de 10 zile de la data semnarii contractului (in cazul castigarii licitatiei) isi vor deschide sediu sau punct de lucru in Municipiul Brasov prevazut cu magazie de materiale, post telefonic, fax, telefoane mobile.Utilaje speciale de marcat cu vopsea termoplastica (2 buc) si utilaje de marcat cu vopsea clasica (2 buc). Se va da o proba in teren in data de 19.05.2008 pe locatiile comunicate de comisia de evaluare la data deschiderii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.05.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 70 RON
Conditii si modalitate de plata: La casierie, sau OP, CONT RO 76TREZ 13124510220XXXXX deschis la Trezoreria Municipiului Brasov.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.05.2008 11:00
Locul: Primaria Mun. Brasov, Serviciul Achizitii Publice, cam. 123
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei , observatorii UCVAP si imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia poate fi achizitionata de la sediul institutiei: CIC din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr.8, cam. 1. Primaria Municipiului Brasov nu transmite documente prin curierat rapid, doar prin posta cu confirmare de primire. In cazul solicitarii documentatiei de atribuire, operatorii economici au obligatia respectarii art 77, 78 si 79 din OUG 34/2006 cu modificari si completari ulterioare pentru a beneficia de posibilitatea solicitarii de clarificari
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300846, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL, SECTIA DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: B-dul Eroilor nr. 5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL CONTENCIOS DIN PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV
Adresa postala: B-dul EROILOR NR. 8, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268/416.550 int.149, Fax: 0268/473.001
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.03.2008 13:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer