Licitatie Publica - Realizarea parcului municipal Ploiesti Vest inclusiv a cailor de acces si a retelelor edilitare specifice ? Parc Municipal Ploiesti Vest
Anunt de participare numarul 130185/14.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL PLOIESTI
Adresa postala: Bulevardul Republicii nr. 2, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: Corina Mihaela Ilinca, Tel. 0244516699, int. 303, Email: [email protected], Fax: 0244513829, Adresa internet (URL): www.ploiesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Municipiului Ploiesti
Adresa postala: B-dul Republicii, nr. 2, intrarea C, parter, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, Tel. 0244516699, int. 480
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizarea parcului municipal Ploiesti Vest inclusiv a cailor de acces si a retelelor edilitare specifice ? Parc Municipal Ploiesti Vest
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Ploiesti, zona de Vest
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari de realizare a parcului municipal Ploiesti Vest inclusiv a cailor de acces si a retelelor edilitare specifice, conform cerintelor Caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45111291-4-Lucrari de amenajare a terenului (Rev.2)
45112711-2-Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
45212100-7-Lucrari de constructii de complexe pentru petrecerea timpului liber (Rev.2)
45233253-7-Lucrari de imbracare a trotuarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lucrari de realizare a parcului municipal Ploiesti Vest inclusiv a cailor de acces si a retelelor edilitare specifice, conform cerintelor Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 65, 718, 065RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 1300000 lei; Garantia de buna executie a contractului: 10%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POR Axa 1.1 si BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic (eligibilitate si neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006)-completarea si prezentarea formularului si/sau Cazier judiciar/certificat echivalent;
Prezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat si la bugetul local, in original sau copie legalizata sau copie "conform cu originalul", valabile la data deschiderii ofertelor;
Declaratie pe proprie raspundere conform prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006;
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010;
Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor (copie);
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor;
Documente care atesta statutul de IMM
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilanturile contabile la datele de 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010, vizate si inregistrate la organele fiscale competente si/sau alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitateaeconomico-financiara;
- Fisa de informatii generale, cuprinzand valoarea cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani;
- Obligatii contractuale in desfasurare (daca este cazul).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1)Valoarea cifrei de afaceri globale, calculata ca medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fie de minim 125000000 lei.2)Cerinta minima privind cash-flow (conform formularului): minim valoarea de 25000000 lei, pe o perioada de maxim 30 de luni.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie si Lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani;
- Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
- Informatii referitoare la numarul, studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului;
- Declaratie referitoare la utilaje, instalatiile, echipamente tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
- Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria 9000/echivalent pentru lucrarile supuse ofertarii;
- Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de protectie a mediului SR EN ISO din seria 14000/echivalent pentru lucrarile supuse ofertarii;
- Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de sanatate si securitate in munca OHSAS 18001/echivalent pentru lucrarile supuse ofertarii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1) Experienta similara: a) Executarea (finalizarea) in ultimii 5 ani a maxim 3 (trei) contracte avand ca obiect executia de lucrari de amenajare spatii verzi, in valoare cumulata de minim 25500000 lei fara TVA sib) Executarea (finalizarea) in ultimii 5 ani a maxim 3 (trei) contracte avand ca obiect oricare din urmatoarele tipuri de lucrari: executie de alei, terenuri de sport, retele de apa, lacuri, retele electrice exterioare, locuri de joaca, fantani arteziene, mobilier urban etc., in valoare cumulata de minim 40000000 lei fara TVA.2)Necesar minim de personal specializat: 1 Sef de santier specializarea inginer constructii, 1 inginer constructor absolvent studii superioare tehnice, 1 inginer horticol absolvent studii superioare in domeniu, Responsabili Tehnici cu Executia lucrarilor in domeniile aferente proiectului, 1 Responsabil cu Controlul Calitatii Lucrarilor, 1 Coordonator in domeniul securitatii si sanatatii in munca3)Dotare tehnica minima: 1 motocompresor aer mobil, 1 autogreder, 1 buldozer pe senile, 1 autobetoniera, 1 vibrator de beton actionat electric, 1 compactor autopropulsat cu rulouri (valturi), 1 autocisterna cu sistem de stropire, 1 automacara, 1 incarcator frontal pe pneuri
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termenul de executie a lucrarilor
15%
Descriere: exprimat in luni
3.
Garantia acordata lucrarii
5%
Descriere: exprimata in ani
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.10.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.10.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.10.2011 12:00
Locul: sediul Primariei Municipiului Ploiesti, B-dul Republicii, nr. 2, intrarea B, etaj 3, Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu imputernicire scrisa din partea societatii ofertante.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Axa prioritara: 1 ? Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestereDomeniul de interventie: 1.1 ? Planuri integrate de dezvoltare urbanaSub-domeniul: Poli de crestere
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este publicata in SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Contencios, Contracte
Adresa postala: B-dul Republicii, nr. 2, intrarea B, etaj 3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Tel. 0244516699, int. 404
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.09.2011 14:10