Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REALIZAREA PARCULUI MUNICIPAL PLOIESTI VEST INCLUSIV A CAILOR DE ACCES SI A RETELELOR EDILITARE SPECIFICE ? PARC MUNICIPAL PLOIESTI VEST


Anunt de participare numarul 142338/05.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL PLOIESTI
Adresa postala: Bulevardul Republicii nr. 2, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: Corina Mihaela Ilinca, Tel. +40 244516699, Email: [email protected], Fax: +40 244510736, Adresa internet (URL): www.ploiesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Municipiului Ploiesti
Adresa postala: Bulevardul Republicii nr.2, intrarea C, parter, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, Tel. +40 244516699/480, Adresa internet (URL): www.ploiesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REALIZAREA PARCULUI MUNICIPAL PLOIESTI VEST INCLUSIV A CAILOR DE ACCES SI A RETELELOR EDILITARE SPECIFICE ? PARC MUNICIPAL PLOIESTI VEST
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Ploiesti
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectul este finantat prin Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1- Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? pol urban de crestere, Domeniul de interventie 1.1 ? Planuri integrate de dezvoltare urbana, cod SMIS 32472.
Pentru realizarea Parcului Municipal Ploiesti Vest, a cailor de acces si a retelelor edilitare specifice, se achizitioneaza, in principal, conform caietului de sarcini, urmatoarele tipuri de lucrari:
- lucrari de amenajare spatii verzi, prin plantarea de arbori arbusti, flori si gazon;
- lucrari de realizare spatii publice pentru recreere si relaxare prin amenajare piste ciclism, amenajare alei pietonale, amenajare locuri de odihna si contemplare, amenajare locuri pentru picnic, amplasare mese de sah cu banci si acoperis, amenajare patinoar, amenajare ring de role, amenajare fantani arteziene, amenajare sera inchisa;
- lucrari de realizare a unor spatii publice pentru desfasurarea de activitati sportive pentru populatie prin lucrari de amenajare locuri de joaca, piste speciale pentru acrobatii cu bicicletele si rolele, precum si de amenajare terenuri de sport: handbal, tenis, basket, tenis de perete;
- lucrari de constructie cladire administrativa.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45111291-4-Lucrari de amenajare a terenului (Rev.2)
45112711-2-Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
45212100-7-Lucrari de constructii de complexe pentru petrecerea timpului liber (Rev.2)
45233253-7-Lucrari de imbracare a trotuarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata a contractului de lucrari, fara TVA: 68.452.158, 07 LEI, din care 2.734.092, 00 lei, fara TVA, reprezinta valoarea cheltuielilor Diverse ?i neprevazute.
Valorile din bugetul proiectului, anexa la contractul de finantare (prin care este finantat si contractul de lucrari), sunt urmatoarele: Amenajarea terenului-35.365, 81 lei, Amenajari pentru protectia mediului-25.692.724, 59, lei, Cheltuieli pentru asigurarea utilita?ilor necesare obiectivului-25.891, 20 lei, Cheltuieli pentru investitia de baza (constructii si instalatii)- 32.488.214, 93 lei, Cheltuieli pentru investitia de baza (dotari de specialitate)- 6.850.108, 54 lei, Constructii si instalatii aferente organizarii de santier-341.126, 00 lei, Cheltuieli conexe organizarii de santier-284.635, 00 lei, rezultand un total de 65.718.066, 07 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 68, 452, 158.07RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 1300000 lei/650000 lei pentru IMM;Perioada de valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor;Forma de constituire: conform art. 86, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Instrumentul de garantare va prevede situatiile de retinere (integrala sau partiala) instituite de dispozitiile art. 87 alin. (1) din H.G. 925/2006 si art. 278^1 alin. (1) din O.U.G. 34/2006.Pentru virament bancar, se va utiliza contul Municipiului Ploiesti: RO23TREZ5215006XXX000128 deschis la Trezoreria Ploiesti, cod fiscal: 2844855.Autoritatea contractanta va retine integral garantia de participare atunci cand ofertantul se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 87 alin. (1) din H.G. 925/2006 si parte din garantia de prticipare, respectiv suma de 11.997, 18 lei in cazul prevazut de art. 278^1, alin. (1) din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Returnarea garantiei de participare se va face in baza unei solicitari scrise din partea ofertantului. Cuantum: 10% din valoarea contractului, fara TVA;Forma de constituire: conform prevederilor art. 90 alin.(1) - alin.(3) din H.G. nr. 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local si Asistenta financiara nerambursabila din cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1, Domeniul de interventie 1.1 ? Planuri integrate de dezvoltare urbana
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta: Declaratie privind eligibilitatea(art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006)-Formular1;Cazier judiciar/certificat echivalent pentru operatorul economic;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006-Formular 1.a. In cazul in care exista tert sustinator, acesta va prezenta o declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006;certificate constatatoare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la bugetul local in original/copie legalizata/copie conform cu originalul din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente din luna anterioara celei in care se depun ofertele;declaratie pe proprie raspundere conform prevederilorart. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006-Formular 2.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: d-nul IULIAN BADESCU - Primarul Municipiului Ploiesti;d-nul IULIAN LIVIU TEODORESCU - Viceprimarul Municipiului Ploiesti;d-nul RAUL ALEXANDRU PETRESCU - Viceprimarul Municipiului Ploiesti; d-na ANCA AGAPIE - Administrator Public al Municipiului Ploiesti;d-na OANA CRISTINA IACOB - Secretar Municipiul Ploiesti;d-ra NICOLETA CRACIUNOIU-Director Executiv Directia Management Financiar- Contabil, Contracte;d-na MIHAELA IAMANDI ?Director Executiv Directia Tehnic Investitii;d-l LIVIU GHEORGHIU - Sef Serviciu Dezvoltare Cai Rutiere si Retele Edilitare;d-na Iulia Alina Alexandru ? Director Executiv Directia Administratie Publica, Juridic Contencios, Achizitii Publice, Contracte;d-na FLORINA POPESCU - Director Executiv Adjunct Directia Administratie Publica, Juridic Contencios, Achizitii Publice, Contracte;d-na CORINA ILINCA - Sef Serviciu Achizitii Publice si Contracte.
- d-na Milena Perpelea ? Manager Proiect;d-na Radu Carmen Patricia ? membru Unitatea de Implementare a Proiectului;
d-na Madalina Craciun ? membru Unitatea de Implementare a Proiectului;d-na Iulia Alina Alexandru ? membru Unitatea de Implementare a Proiectului;d-l Mihaila Mihai Dan ? membru Unitatea de Implementare a Proiectului;
Consilieri locali: Cosma Marcian, Ganea Cristian Mihai, Dragulea Sanda, Bazavan Iolanda, Bazavan Larisa, Bolocan Iulian, Botez George Sorin Niculae, Bozianu Nicoleta Catalina, Constantin Silviu Sorin, Dragusin Paulica, Dumitru Cristian, Horghidan Costel, Lupu Adrian Gelu, MineaConstantin Gabriel, Neagu Daniel Puiu, Palas Alexandru Paul, Pana George, Petrescu Raul Alexandru, Popa Constantin, Popa Gheorghe, Sirbu Simion Gheorghe, Stanciu George, Stanciu Marilena, Socoleanu Marcel Radu, Teodorescu Iulian Liviu, Ursu Razvan Ion, Viscan Robert Ionut.)
Declaratia se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul (Ordinul ANRMAP nr. 170/2012);
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 (se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta)-Formular 3.
Nota 1: In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta documentele mai sus solicitate pentru demonstrarea situatiei personale.
Nota 2: Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura organizata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare:
- a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
-nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
-in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.
In cazul in care exista incertitudiniin ceea ce priveste situatia personala a ofertantilor, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente.
Nota 3: In cazul in care in tara de origine sau in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor solicitate la punctul III.2.1.a), respectiv certificate, caziere judiciare, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere, iar in cazul in care in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare ladeclaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Se solicita: -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, care sa contina informatii reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate executia de lucrari de tipul celor supuse ofertarii.Nota: Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, i se va solicita prezentarea certificatului in original sau copie legalizata, daca initial l-a depus in copie conform cu originalul.-Documente care atesta statutul de IMM (pentru a se beneficia de prevederile art. 16 dinLegea nr. 346/2004), daca este cazul-Formularul 4(declaratie pe proprie raspundere);Autorizatie emisa de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei pentru lucrarile de instalatii electrice care fac obiectul contractului, conform Ordinului nr.24/2007 al Presedintelui Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei de aprobare a Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic, cu modificarile si completarile ulterioare.Se solicita prezentarea autorizatiei in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabila la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Nota 1: In cazul unui grup de operatori care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul ? detine autorizatia solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
Pentru persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, prezentate in original/copie legalizata/copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Nota:
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, exceptie facand autorizatiile emise de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei in cazul carora sse va tine cont de Nota 1.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1:
Valoareacifrei de afaceri globale, calculata ca medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fie de minim 125.000.000lei.
Se solicita:
- prezentarea Fisei de informatii generale, cuprinzand valoarea cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani;
- prezentarea bilanturilor contabile/balantelor de plati/alte documente echivalente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Formularul 5;Nota: - Valoarea in lei pentru cifra de afaceri in valuta se va determina pe baza cursului mediu lei/valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: - cursul mediu leu/euro 2010 = 4, 2099; - cursul mediu leu/euro 2011 = 4, 2379; - cursul mediu leu/euro 2012 = 4, 4560.- In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima poate fi indeplinita de oricare dintre asociati sau prin cumularea resurselor detinute de toti asociatii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 2: Experienta similara:
Ofertantul trebuie sa dovedeasca executarea, in ultimii 5 ani (calculati anterior datei limita de depunere a ofertelor)de lucrari similare celor care fac obiectul prezentului contract, in valoare totala de minim 60.000.000 lei, dupa cum urmeaza: 1.Lucrari de amenajare peisagistica, in valoare de minim 25.500.000 lei, fara TVA, dovedite prin maxim 3 contracte;
2.Lucrari de drumuri, retele tehnico-edilitare si constructii, in valoare de minim 34.500.000 lei, fara TVA, dovedite prin maxim 3 contracte.
Se vor prezenta:
- Declaratie privindLista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani;
- certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar care sa indice valoarea, perioada si locul executiei si sa mentioneze daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit; documentele vor fi prezentate in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Se va prezenta, in original, un Formular de Experienta similara, pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara pentru dovedirea indeplinirii cerintei.
Cerinta se considera indeplinita si in cazul prezentarii unui singur contract avand ca obiect toate tipurile de lucrarimentionate la punctele 1) si 2) si de valoare minima cumulata.
Cerinta 3 - Personal specializat:
1.Coordonator (manager) de proiect (lucrare) ? 1 persoana
Cerinte minimale:
-studii superioare-certificare manager de proiect COR 241919 sau echivalent, in conformitate cu prevederile legale;
-experienta profesionala specifica: cel putin 1 proiect/contract in care sa fi activat pe o pozitie similara (manager, coordonator)
Se vor prezenta:
-Declaratie de disponibilitate din care sa rezulte si pozitia pentru care expertul este nominalizat in contract, precum si modul de indeplinire a cerintelor solicitate, semnata de catre expert, in original;
-CV - semnat in original, de catre expert;
- diploma studii, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- document care atesta certificare manager de proiect COR 241919 sau echivalent, in conformitate cu prevederile legale, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- document doveditor privind experienta profesionala specifica, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima poate fi indeplinita de oricare dintre asociati sau prin cumularea resurselor detinute de toti asociatii.
Cerinta 3 - Personal specializat:
2.Sef de santier ? 1 persoana
Cerinte minimale:
-absolvent studii superioare tehnice, in domeniul constructii;
-experienta profesionala specifica: cel putin 1 proiect/contract de lucrari in care sa fi activat pe o pozitie similara.
Se vor prezenta:
-Declaratie de disponibilitate, din care sa rezulte si pozitia pentru care expertul este nominalizat in contract, precum si modul de indeplinire a cerintelor solicitate, semnata de catre expert, in original;
-CV - semnat in original, de catre expert;
-diploma studii, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-document doveditor privind experienta profesionala specifica, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
Cerinta 3 - Personal specializat:
3.Inginer constructor ? 1 persoana
Cerin?e minimale:
absolvent studii superioare tehnice, in domeniul construc?ii civile ?i industriale
Se vor prezenta:
Declaratie de disponibilitate, din care sa rezulte si pozitia pentru care expertul este nominalizat in contract, precum si modul de indeplinire a cerintelor solicitate, semnata de catre expert, in original;
-CV- semnat in original, de catre expert;
-diploma studii, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Cerinta 3 - Personal specializat:
4.Inginer horticol
Cerin?e minimale:
-absolvent studii superioare in domeniul horticol
Se vor prezenta:
-Declaratie de disponibilitate, din care sa rezulte si pozitia pentru care expertul este nominalizat in contract, precum si modul de indeplinire a cerintelor solicitate, semnata de catre expert, in original;
-CV - semnat in original, de catre expert;
-diploma studii, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
Cerinta 3 - Personal specializat:
5.Inginer instala?iiCerin?e minimale:
-absolvent studii superioare in domeniul instala?iilor
Se vor prezenta:
-Declaratie de disponibilitate, din care sa rezulte si pozitia pentru care expertul este nominalizat in contract, precum si modul de indeplinire a cerintelor solicitate, semnata de catre expert, in original;
-CV - semnat in original, de catre expert;
-diploma studii, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Cerinta 3 - Personal specializat:
6.Inginer constructii hidrotehnice
Cerin?e minimale:
-absolvent studii superioare in domeniul hidrotehnic
Se vor prezenta:
-Declaratie de disponibilitate, din care sa rezulte si pozitia pentru care expertul este nominalizat in contract, precum si modul de indeplinire a cerintelor solicitate, semnata de catre expert, in original;
-CV - semnat in original, de catre expert;
-diploma studii, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Cerinta 3 - Personal specializat:
7.Resposabili tehnici cu executia (RTE) ? minim 1 persoana ? maxim 5 persoane
Cerinte minimale:
- sa fie atestat/ atesta?i de catre organismul abilitat, ca Responsabil tehnic cu executia (RTE), pentru domeniile aferente proiectului, ?i anume:
IConstructii civile, industriale si agricole
IIConstructii rutiere, poduri
VConstructii si amenajari hidrotehnice
VII Constructii pentru imbunatatiri funciare
IX Constructii edilitare si de gospodarie comunala
Pentru fiecare RTE propus, se vor prezenta:
- Declaratie de disponibilitate, din care sa rezulte pozitia pentru care expertul este nominalizat in contract, precum si modul de indeplinire a cerintelor solicitate, semnata de catre expert, in original;
- CV - semnat in original de catre expert;
-atestat ?i legitima?ie RTE (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), eliberat de catre organismul abilitat, valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Ofertantii pot propune unul sau mai multi RTE, care vor acoperi toate domeniile aferente proiectului.
Cerinta 3 - Personal specializat:
8.Responsabil privind asigurarea controlului calitatiiCerinte minimale:
- absolvirea cursului de management in domeniul calitatii;
-experienta profesionala specifica: cel putin 1 proiect/contract de lucrari in care sa fi activat pe o pozitie similara
Se vor prezenta:
-Declaratie de disponibilitate, din care sa rezulte pozitia pentru care expertul este nominalizat in contract, precum si modul de indeplinire a cerintelor solicitate, semnata de catre expert, in original;
-CV - semnat in original de catre expert;
-dovezi care sa ateste absolvirea cursului de management in domeniul calitatii, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-copie decizie interna de numire intr-o astfel de pozitie;
-document doveditor privind experienta profesionala specifica, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Cerinta 3 - Personal specializat:
9.Responsabil securitate si sanatate in muncaCerinte minimale:
-certificare Coordonator in materie de securitate si sanatate in munca COR 226303 sau echivalent, in conformitate cu prevederile legale ( Legea nr.319/2006, H.G.nr.300/2006 s.a.)
Se vor prezenta:
-Declaratie de disponibilitate, semnata de catre expert, in original;
-CV din care sa rezulte pozitia pentru care expertul este nominalizat in contract, precum si modul de indeplinire a cerintelor solicitate - semnat in original de catre expert;
-document care atesta certificare Coordonator in materie de securitate si sanatate in munca COR 226303 sau echivalent, in conformitate cu prevederile legale, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
Lista cu personalul angajat/de care poate dispune ofertantul in indeplinirea contractului;
Cerinta 4 - Dotare tehnica minima:
-motocompresor aer mobil ? 1 buc.
-autogreder ? 1 buc.
-buldozer pe senile ? 1 buc.
-autobetoniera ? 1 buc.
-vibrator de beton actionat electric ? 1 buc.
-compactor autopropulsat cu rulouri (valturi) ? 1 buc.
-autocisterna cu sistem de stropire ? 1 buc.
-automacara ? 1 buc.
-incarcator frontal pe pneuri ? 1 buc.
Se vor prezenta:
- Documentul/documentele care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor si echipamentelor tehnice solicitate si implicate in realizarea contractului;
- Declaratia si Lista privind utilaje, instalatiile, echipamente tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului
Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de asigurare a calitatii SR EN ISO 9001:2000/echivalent pentru serviciile supuse ofertarii
Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de protectie a mediului SR EN ISO din seria 14000/echivalent pentru lucrarile supuse ofertarii;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Formular 6Nota: Valoarea in lei pentru experienta similara in valuta se va determina pe baza cursului mediu lei/valuta comunicat de BNR pentru anul receptiei. In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima poate fi indeplinita de oricare dintre asociati sau prin cumularea resurselor detinute de toti asociatii.Pentru operatorii economici straini autoritatea contractanta va accepta documente echivalente.In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima poate fi indeplinita de oricare dintre asociati sau prin cumularea resurselor detinute de toti asociatii.Pentru operatorii economici straini autoritatea contractanta va accepta documente echivalente.In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima poate fi indeplinita de oricare dintre asociati sau prin cumularea resurselor detinute de toti asociatii.Pentru operatorii economici straini autoritatea contractanta va accepta documente echivalente.In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima poate fi indeplinita de oricare dintre asociati sau prin cumularea resurselor detinute de toti asociatii.Pentru operatorii economici straini autoritatea contractanta va accepta documente echivalente.In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima poate fi indeplinita de oricare dintre asociati sau prin cumularea resurselor detinute de toti asociatii.Pentru operatorii economici straini autoritatea contractanta va accepta documente echivalente.In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima poate fi indeplinita de oricare dintre asociati sau prin cumularea resurselor detinute de toti asociatii.Pentru operatorii economici straini autoritatea contractanta va accepta documente echivalente.In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima poate fi indeplinita de oricare dintre asociati sau prin cumularea resurselor detinute de toti asociatii.Pentru operatorii economici straini autoritatea contractanta va accepta documente echivalente.In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima poate fi indeplinita de oricare dintre asociati sau prin cumularea resurselor detinute de toti asociatii.Pentru operatorii economici straini autoritatea contractanta va accepta documente echivalente.In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima poate fi indeplinita de oricare dintre asociati sau prin cumularea resurselor detinute de toti asociatii.Pentru operatorii economici straini autoritatea contractanta va accepta documente echivalente.In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima poate fi indeplinita de oricare dintre asociati sau prin cumularea resurselor detinute de toti asociatii.? Formularul 8? Formularul 9In cazul depunerii unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala, inclusiv indeplinirea cerintelor minime se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor.- Formular 7Se solicita prezentarea certificatului, in copie.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.Se solicita prezentarea certificatului, in copie.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.04.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.04.2013 12:00
Locul: Primaria municipiului Ploiesti, B-dul Republicii nr.2, etajul III, Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele desemnate de ofertanti pe baza de imputernicire scrisa.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
-Departajarea ofertelor cu preturi egale: In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.-Documentatia de atribuire este publicata in SEAP.-Pentru vizualizarea documenta?iei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fi?ierelor semnate electronic (acest program este disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256 indice 2 alin.(1) lit.b) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Ploiesti, Serviciul Juridic-Contencios, Contracte
Adresa postala: B-dul Republicii nr.2, etaj III, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Tel. +40 244516699/404, Adresa internet (URL): www.ploiesti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.03.2013 10:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer