Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizarea restului de lucrari ramas de executat pentru finalizarea consolidarii, reamenajarii si aducerii la normele si normativele tehnice in vigoare a sediului prefecturii judetului Giurgiu


Anunt de participare numarul 108170/21.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTIA PREFECTULUI JUDETUL GIURGIU
Adresa postala:  str. Bucuresti nr.10, Localitatea:  Giurgiu, Cod postal:  080045, Romania, Punct(e) de contact:  VALENTIN MOCANU, Tel. 0246214941, In atentia:  Mateciuc Alina, Email:  [email protected], Fax:  0246214263, Adresa internet (URL):  www.prefecturagiurgiu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: institutia Prefectului: asigura aplic. si resp.Constitutiei si actelor normative;actioneaza ptr. realiz.Progr. de guvernare;verifica legalitatea actelor administratiove locale.
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizarea restului de lucrari ramas de executat pentru finalizarea consolidarii, reamenajarii si aducerii la normele si normativele tehnice in vigoare a sediului prefecturii judetului Giurgiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Giurgiu, Judetul Giurgiu
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea restului de lucrari ramas de executat pentru finalizarea consolidarii, reamenajarii si aducerii la normele si normativele tehnice in vigoare a sediului prefecturii judetului Giurgiu, arie desfasurata=6143 mp, arie construita = 1260, 5 mp, cladire de importanta "C" normala, clasa de importanta I-a, grad de rezistenta la foc III si este cuprinsa in Lista monumentelor istorice.Codul CPV este corect.Restul de lucrari cuprinde: consolidare(lucr.de structura), reamanajare, lucr.de arhitectura, toate instalatiile(electrice, termice, sanitare, ventilare, climatizare)si utilaj.specifice instalat. prev.de proiectant.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
arie desfasurata=6143 mp, arie construita = 1260, 5 mp - conform Caietelor de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 6, 039, 098RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare = 120750 lei si garantie de buna executie de 10% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri din bugetul de stat repartizate de Ministerul Administratiei si Internelor.Platile se vor executacatre executant in termen de 10 zile de la emiterea facturii de catre acesta
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, in conditiile legii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea, -Declaratia privind calitatea de participant la procedura, original;
-Cazierul juridic pentru persoane juridice, -Certificate emise de autoritatile competente care sa dovedeasca ca operatorul economic nu se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr 34/2006.
- Certificat de atestare fiscala, original, emis de autoritatile competente ale statului care sa ateste indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale (sanatate, pensii si somaj), valabil la data deschiderii ofertei;
- Certificat de atestare fiscala, original, emis de autoritatile competente ale statului care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, valabil la data deschiderii ofertei.
Persoanele juridice straine vor prezenta un document similar autentificat la notar, la carese va anexa si traducerea autorizata a acestuia in limba romana.
- Hotararea si actele de constituire ale ofertantului, copie;
-Certificat constatator, original, emis de Oficiul Registrului Comertuluicu celmult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor;
-Certificat de inregistrare fiscala, copie, emis de Oficiul Registrului Comertului;
-Autorizatie de functionare, copie;
-Documente, in original, care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pentru persoanele juridice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Scrisoare de bonitate bancara care saateste in mod explicit ca ofertantul este capabil sa acopere din surse proprii 100% din lucrarea licitata, original;
- Bilanturi contabile la data de: 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009, impreuna cu anexele la bilanturi, inregistrate la administratia financiara;
- Raportarea contabila semestriala la data de 30.06.2010, inregistrata la administratia financiara;
Cerinte minime obligatorii:
?Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare de 12.078 mii lei;
?Lichiditatea imediata la data de 30.06.2010 sa fie mai mare sau egala cu 1.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor lucrari si a lucrarilor similare in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari lucrarilor, procese-verbale de receptie finala, referinte de la beneficiari.- Declaratie referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate, in special pentru asigurarea controlului calitatii;
- Declaratie referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere;
- Certificat emis de Inspectoratul Teritorial de Munca care sa ateste efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
- Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice- Declaratie privind subcontractanti si specializarea acestora.- Autorizatie emisa de Ministerul Culturii, Cultelor si Patrimoniului NationalCerinte minime obligatorii:
?Operatorul economic sa faca dovada ca are angajati de specialitate in specializarile: inginer constructii autorizati de catre Inspectoratul de Stat in Constructii si atestati de Ministerul Culturii, Cultelor si Patrimoniului National pentru executarea lucrarilor la monumente istorice, inginer instalatii si responsabil economic cu executia.?Operatorul economic sa faca dovada ca a realizat maxim doua contracte similare de lucrari, de aceeasi natura si complexitate cu lucrarea licitata, cu o valoare insumata egala sau mai mare de 6.039 mii lei, fara TVA, din care o lucrare realizata la una din cladirile cuprinse in Lista monumentelor istorice aprobata de Ministerul Culturii, Cultelor si Patrimoniului National.Op.ec. are dreptul la subcontractanti, s-a modificat Fisa referitor la subcontractantii mentionati de MAI, in sensul ca nu se mai conditioneaza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.10.2010 14:00
Locul: Giurgiu, str.Bucuresti, nr.10, etj.1, sala de sedinte.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantului (maxim 2 persoane)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatie de atribuire nu se ataseaza anuntului de participare din motive tehnice, ea asigurandu-se pentru orice operator care o solicita de la sediul autoritatii contractante (piese scrise) si de la S.C. PROIECT S.A. Bucuresti (piese desenate)Anexam Fisa sintetica, formulare, contract.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stravopoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Giurgiu
Adresa postala:  str.Portului, nr.13, Localitatea:  Giurgiu, Cod postal:  080015, Romania, Tel. 0246211792, Email:  [email protected], Fax:  0246211792
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritaii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul pentru verificarea legalitatii actelor
Adresa postala:  str.Bucuresti, nr.10, Localitatea:  Giurgiu, Cod postal:  080045, Romania, Tel. 0246/214096, Email:  [email protected], Fax:  0246214263, Adresa internet (URL):  www.prefecturagiurgiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.09.2010 16:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer