Licitatie Publica - REALIZAREA RETELEI DE CANALIZARE IN COMUNA CAMAR, JUDETUL SALAJ - EXECUTAREA LUCRARII
Anunt de participare numarul 54646/05.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CAMAR
Adresa postala: Camar nr. 1, jud Salaj, Localitatea: Camar, Cod postal: 457060, Romania, Punct(e) de contact: Koszta Orsolya, Tel.0260.672101, Email: [email protected], Fax: 0260.672301
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REALIZAREA RETELEI DE CANALIZARE IN COMUNA CAMAR, JUDETUL SALAJ - EXECUTAREA LUCRARII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Intravilanul comunei Camar
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REALIZAREA RETELEI DE CANALIZARE IN COMUNA CAMAR, JUDETUL SALAJ - EXECUTAREA LUCRARII
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.1)
45232440-8-Lucrari de constructii de conducte de ape reziduale (Rev.1)
45233000-9-Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI DE CANALIZARE COMUNA CAMAR, JUDEUL SALAJ
Valoarea estimata fara TVA: 8, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
27 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
CUANTUMUL GARANTIEI DE PARTICIPARE: 84.000 LEI.CUANTUMUL GARANTIEI DE BUNA EXECUTIE: 5% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se va asigura: 85% accesarea de fonduri nerambursabile de la MMDD15% din bugetul local al comunei Camar
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
SE ACCEPTA ASOCIEREA/SUBCONTRACTAREA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat.
-Certificat privind plata obigatiilor catre bugetul local, eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul, din care sa reiasa ca nu are obigatii restante la bugetul local.
Persoane juridice/fizice romane
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Ministerul Justitiei, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.
Persoane juridice/fizice straine
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003 (pentru impunerea unor venituri realizate din Romania de persoane fizice si juridice nerezidente). Persoana juridica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
nu poate fi mai mica de 12.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.
1-3 lucrari cumulate, finalizate sau realizate in proporie de minimum 50%, certificate prin Contracte, Procese verbale de receptie sau Adrese scrise ale Beneficiarului lucrarilor, de minimum urmatoarele valori:
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Aductiuni de apa i canalizare: minimum 2.500.000 lei-Refacerea sistemului rutier cu mixtura asfaltica i beton: minimun 1.500.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pret oferta
50%
Descriere:
2.
Cheltuieli exploatare si intretinere
10%
Descriere:
3.
Termen de garanie
5%
Descriere:
4.
Raport cost/beneficiu
10%
Descriere:
5.
Servicii post executie
10%
Descriere:
6.
Durata de executie
10%
Descriere:
7.
Caracteristici de mediu
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.06.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin virament sau prin casa.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.07.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.07.2008 11:00
Locul: Sediul Primariei Camar
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentant imputernicit al ofertantului
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL SALAJ
Adresa postala: Str. TUDORVLADIMIRESCUnr. 12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450067, Romania, Tel.0260 613850, Fax: 0260 611551
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile conform art. 67 din OUG 94/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Camar - Serviciul juridic
Adresa postala: Camar nr., Localitatea: Camar, Cod postal: 457060, Romania, Tel.0260 672101, Email: [email protected], Fax: 0260 672301
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.06.2008 13:15