Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizarea si implementarea Sistemului Unitar de Raportare a Evenimentelor ? SURE


Anunt de participare numarul 138147/11.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
Adresa postala: Piata Revolutiei nr. 1 A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 10086, Romania, Punct(e) de contact: Directia Administrare si Achizitii pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei, Informatiei , str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti, Tel. +40 214301925, In atentia: Mihaela Trifu, Email: [email protected], Fax: +40 213165577, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizarea si implementarea Sistemului Unitar de Raportare a Evenimentelor ? SURE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Inspectoratul General al Jandarmeriei Romane str. Jandarmeriei nr. 9 - 11, Sector 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia privind Realizarea si implementarea Sistemului Unitar de Raportare a Evenimentelor ? SURE:
- Implementare infrastructura hardware (echipamente de calcul si echipamente periferice, instalare hardware si software, licente)
- Dezvoltare sistem informatic SURE (intretinere, actualizare si dezvoltare aplicatii informatice, licente)
- Roll-out (tranzitie in productie) SURE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72212517-6 - Servicii de dezvoltare de software IT (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In conformitate cu prevederile caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 13, 318, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare: 266.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu cea a ofertelor, respectiv90 zile de la data limita de depunere a ofertelorModul de constituire a garantiei pentru participare: ? prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in conformitate cu Formularul nr. 1? in cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se vor folosi urmatoarele: RO86TREZ7005005XXX000168, cont deschis la Directia de Trezorerie a municipiului Bucuresti, Cod Fiscal 4267095.Pentru intreprinderile mici si mijlocii garantia se poate constitui in procent de 50% din cuantumul garantiei de participare.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din HG 925/2006.Cuantumul garantiei de participare ce se va retine in conditiile art 278^1 alin. (1) lit. c) din OUG 34/2006 este de 8.891, 86 leiOfertele care un sunt insotite, la data deschiderii, de dovada constituirii garantiei pentru participare, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor si returnate nedeschise Garantia de buna executie se va solicita la incheierea contractului. Cuantumul acesteia va fi de 10% din pretul contractului fara T.V.A. Garantia de buna executie se va constitui in conditiile art. 89 alin. (1) si (2), 90 alin. (1), 91 si 92 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- 85% prin FSE, in cadrul PODCA 2007 ? 2013, Axa prioritara 1, DMI 1.3, Contract de finantare: 217/09.11.2011, cod SMIS 22928- 15% de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Note: - Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. Documentele emise/redactate intr-o limba straina vor fi prezentate in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.
-In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.-In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate si/sau participa la sedinta de deschidere a ofertelor nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta, conform Formularului nr. 2.
Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitateaOperatorul economic (lider, asociat, tert) trebuie sa completeze Formularul nr.3.Cerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006.
1. Operatorul economic (lider, asociat, tert) trebuie sa completeze Formularul nr. 4.
Nota: in cazul tertului sustinator Formularul nr. 4 se va completa numai cu literele a, c^1 si d.
2. Certificat de atestare fiscala (datoriila bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertei.
3. Certificat de taxe si impozite locale(datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertei.4. Cazier judiciar si cazier fiscal pentru operatorul economicCerinta nr. 3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaOperatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularulnr. 5.Certificatul se va prezenta in original si se solicita conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010.Cerinta nr.4-Declara?ie privind calitatea de participant la proceduraOperatorul economic (lider, asociat), trebuie sa completeze Formularul nr. 6 care va fi depus in original.Cerinta nr. 5 - Declaratie privind evitarea conflictului de interese
Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant, tert) trebuie sa completeze Formularul nr. 7, privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul Aparatului Central al M.A.I.:
Ion Stoica - Secretar General al M.A.I.
Danut Tudor - Secretar general adjunct al M.A.I.
Stelica Dragulin - Director Directia Generala Financiara
Florin Cosmoiu - Director Directia Generala pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei
Mihai Eduard Ilie - Director Directia Generala Juridica
Persoanele cu functii de decizie din cadrul IGJR:
Gavrila Pop ? Imputernicit Inspector general
Neculai Bontic - Inspector general adjunctMarius Costache - Director Directia Financiara
Vasile Dospinescu - Director Directia Comunicatii si Tehnologia Informatiei
Persoana cu functie de decizie din cadrul DAACTI:
Romica Marinescu-DirectorEmil Lungu-Sef serviciu achizitii publice pentru TIC NOTE: - Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" si trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor. Documentele emise/redactate intr-o limba straina vor fi prezentate in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.
- A nu se folosi prescurtari.
- Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data depunerii ofertelor.
- Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu
vor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate pana la data depunerii ofertelor.
- In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
- Ofertantului clasat pe primul loc i se va putea solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Cerinta nr. 1 - Pentru persoane juridice/fizice romane/ straine
1. Pentru persoane juridice/fizice romane se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiului National al Registrului Comertuluidin care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori si ca societatea are ca obiect de activitate furnizareaproduselor si serviciilor solicitate prin prezenta procedura.2. Pentru persoane juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident - in original, copie legalizata sau fotocopie conform cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Informatii generale privindsituatia economica si financiara
In cazul unei asocieri, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta formularul solicitat.
Cerinta nr. 2 Informatii privind media cifrei de afaceri globale:
Pentru a fi considerat calificat ofertantul trebuie sa faca dovada unui nivel minim al cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani financiari incheiati (2009, 2010, 2011) de 26.000.000 lei fara TVANota: Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Cerinta nr. 3 - Bilanturile contabile aferente anilor2009, 2010 si 2011, din care sa rezulte cifra de afaceri globala, vizate si inregistrate de organele competente, in copie certificata , ,conformcu originalul?, de catre reprezentantul legal (semnatura si stampila)
In cazul unei asocieri, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.
Autoritatea Contractanta i?i rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine ? prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate precedent nu sunt relevante
Operatorii economici straini vor depune bilantul in copie legalizata si un document emis de o autoritate competenta, din care sa rezulte reglementarile in vigoare cu privire la incheierea si depunerea bilantului, din tara respectiva
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus
Cerinta nr. 4: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate - Formularul nr. 9
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1(experienta similara)
1.Ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati, similar/similare din punct de vedere al complexitatii, din care sa reiasa furnizarea de sisteme informatice integrate de management2. Prezentarea unui numar maxim de 5 documente/contracte/procese-verbale de receptie prin care sa confirme prestarea de servicii similare in valoare de cel putin 13.000.000 lei.
3.Documentelesolicitate care sunt emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Cerinta nr. 2Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de caredispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ ofertantInformatii generale despre personalul ofertantului implicat in indeplinirea contractului.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Cerinta nr. 3:
Lista expertilor cheie-Formularul nr. 12, propusi de Ofertant pentru indeplinirea contractului (echipa de management al proiectului din partea Ofertantului), formata din:
Nota:
a. Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionateb. Pentru fiecare specialist se va completa de catre titular, se va semna si se va prezenta in original Declaratia de disponibilitate (angajament de participare) conform modelului prevazut la Formularul 13.
c. Toate documentele solicitate si emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
d. Pe perioada de derulare a contractului, in cazurile foarte bine justificate, expertii cheie prevazuti de catre ofertant in Formularul nr. 12 pot fi inlocuiti doar cu acordul beneficiarului, cu alte persoane care sa indeplineasca cerintele de calificare pentru expertii cheie prevazute in documentatia de atribuire
Expertul cheie 1:1 Manager de proiect:
-Studii sup.lunga durata in unul din dom: econ./tehnic/IT&C finaliz.prin dipl.licenta sau echiv
-Exp.prof.relevanta in domeniul studiilor absolvite de cel putin 3 ani
-Detinerea de competente relevante priv.managementul de proiect doved.prin certif.ca: PMP-Project Management Professional sau PRINCE2-Projects IN Controlled Environments sau echiv
-CV respectand modelul din Formularul 14-diplome priv.specializarea personalului (studii, preg.profesionala, calificarea si atestarea prof.)
-autorizatii/certificate de atestare prof. aflate in termen de valab.la data dep.of.
Expertul cheie 2: 1 Expert analiza:
-Studii superioare de lunga durata in unul din domeniile: economic/tehnic/IT&C, finalizate prin diploma de licenta sau echivalent;
Experienta profesionala relevanta in domeniul studiilor absolvite de cel putin 3 ani;CV respectand modelul din Formularul 14-diplome privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala);
-autorizatii/certificate de atestare profesionala aflate in termen de valabilitate la data dep.of.
Expertul cheie 3:1 Expert proiectare:
-Studii superioare de lunga durata in unul din dom: econ/tehnic/IT&C, finaliz.prin dipl.de licenta sau echiv
-Experienta profesionala relevanta in dom.studiilor absolvite de cel putin 3 ani
-Detinerea unei diplome/certificat care sa ateste calificarea in utilizarea tehnologiei propuse in sol.informatica ofertata
-CV respectand modelul din Formularul nr.14-diplome privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala)
-autorizatii/certificate de atestare profesionala aflate in termen de valab.la data depunerii ofertei
Expertul cheie 4:1 Expert dezvoltare software-Studii sup.de lunga durata in unul din dom.econ/tehnic/IT&C, finaliz.prin dipl.de licenta sau echiv;
-Experienta profesionala relevanta in activitati de dezvoltare software de cel putin 3 ani;
-CV respectand modelul din Formularul 14-diplome privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala)
-autorizatii/certificate de atestare profesionala aflate in termen de valab.la data depunerii ofertelor
Expertul cheie 5:1 Expert GIS
-Studii sup.de lunga durata in unul din dom: econ/tehnic/IT&C, finaliz.prin dipl.de licenta sau echiv.;
-Experienta profesionala relevanta in utiliz.aplicatiilor GIS de min.3 ani;
-CV respectand modelul din Formularul 14-diplome privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala)
-autorizatii/certificate de atestare profesionala aflate in termen de valab.la data depunerii ofertelor
Expertul cheie 6:1 Expert baza de date
-Studii sup.de lunga durata in unul din dom: econ/tehnic/IT&C, finaliz.prin dipl.de licenta sau echiv;
-Experienta profesionala relevanta in dom.bazelor de date de min.3 ani;
-Detinerea de cunostinte privind administrarea bazelor de date, dovedite prin certificari emise de catre un furnizor/producator de tehnologie
-CV respectand modelul din Formularul nr.14-diplome privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala)
-autorizatii/certificate de atestare profesionala aflate in termen de valabilitate la data dep.of.
Expertul cheie 7:1 Expert echipamente hardware
-Studii sup.de lunga dur.in unul din dom: econ/ tehnic/IT&C, finaliz.prin dipl.licenta sau echiv;
-Exper.profes.relev.in implementare solutii hardware de min.3 ani;
-Detinerea de cun.tehnice privind echip.de stocare, doved.prin certificari emise de catre un furniz/producator de astfel de echip.
-Detinerea de cun.tehnice priv.echip.hardware de tip server, doved.prin certificari emise de catre un furniz/producator de astfel de echip.
-CV resp.modelul din Formularul 14-dipl.priv.specializ.personalului(studii, preg.profes., calif. si atestarea profes.)
-autorizatii/certificate de atest.profes.afl.in termen de valab.la data dep.of
Expertul cheie 8:1 Expert testare si asigurarea calitatii-Studii superioare de lunga durata in unul din domeniile: economic/tehnic/IT&C, finalizate prin diploma de licenta sau echivalent;
-Experienta profesionala relevanta inactivitati detestare sisteme informatice de cel putin 3 ani;
-2 ani de experienta in domeniul asigurarii calitatii
-CV respectand modelul din Formularul 14-diplome privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala)
-autorizatii/certificate de atestare profesionala aflate in termen de valabilitate la data dep.of.
Cerinta nr. 4 Informatii privind asocierea: In cazul in care oferta va fi depusa in asociere se vor prezenta urmatoarele documente:
- Lista cuprinzand asociatii
- Acord sau o scrisoare preliminara de asociere
-Declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului.
Cerinta nr. 5 Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care oferta este depusa de un operator economic care are, eventual, intentia de a subcontracta parte/parti din contract, se va completa Formularul nr. 17
Cerinta nr. 6 In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate.
Cerinta nr. 3: Lista expertilor cheie - continuaree) In cazul expertilor cheie solicitati, operatorului economic clasat pe primul loc i se vor solicita:
-documente suport din care sa rezulte indepl.cerinelor solic.:
-acte doved.de la beneficiari/angajatori, astfel incat din doc.prezentate sa rezulte indepl.cerintelor priv.profilul/experienta specialistilor propusi (conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 509/2011, se va demonstra participarea intr-un proiect similar, prin prezentarea de acte doveditoare in acest sens)
Cerinta nr. 1
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008 sau echivalent, un sistem de management al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.09.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2012 10:30
Locul: MAI-DAACTI, Strada Leaota nr. 2A, Sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Numarul de participanti din partea aceluiasi ofertant in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor se recomanda a nu fi mai mare de 2. Se va prezenta o imputernicire scrisa.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): - 85% prin FSE, in cadrul PODCA 2007 ? 2013, Axa prioritara 1, DMI 1.3, Contract de finantare: 217/09.11.2011, cod SMIS 22928- 15% de la bugetul de stat
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc, prezinta acelasi pret, Autoritatea contractanta va solicita ofertantilor clasati pe primul loc o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune in 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
M.A.I. - Directia Generala Juridica
Adresa postala: P-ta Revolutiei nr. 1A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010086, Romania, Tel. +40 213037080, Fax: +40 213112052
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.08.2012 12:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer