Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizarea si implementarea unui sistem informatic integrat la nivelul Consiliului Judetean Bistrita Nasaud


Anunt de participare numarul 85620/02.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Bistrita-Nasaud
Adresa postala: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420080, Romania, Punct(e) de contact: RAVECA COLDEA, Tel.0263230741, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0263214750, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Realizarea si implementarea unui sistem informatic integrat la nivelul Consiliului Judetean Bistrita Nasaud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Consiliul Judetean Bistrita Nasaud, Bistrita, P-ta Petru Rares nr1-2
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea si implementarea unui sistem informatic integrat la nivelul Consilului Judetean Bistrita Nasaud pentru oferirea de servicii publice electronice cetatenilor si institutiilor. Acest sistem va permite cetatenilor din judet sa iaba acces la serviciile administratiei locale si la servicii de interes public folosind mijloacele moderne, rapide si eficiente.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
30210000-4-Masini de procesare a datelor (hardware) (Rev.2)
79633000-0-Servicii de perfectionare a personalului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcni anexat
Valoarea estimata fara TVA: 3, 351, 704RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie de 30000 Ron, garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect co-finantat de UE prin FSE, POSCCE, Axa Proiritara III
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie de eligibilitate- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/ 2006
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, valabile la data licitatiei
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- Declaratia privind inexistenta starii de faliment
- Casier judiciar
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilant contabil pentru anul 2008
-Profit pozitiv pe anul 2008
-Informatii privind cifra medie de afaceri > 5.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor produse furnizate si proiecte IT implementate si finalizate in ultimii 3 ani-Au fost finalizate cu success in ultimii 3 ani , a cel mult 3 contracte a caror valoare insumate sa fie egala sau mai mare decat o valoare minima impusa de minimum3.000.000 RON siminimum 60 de utilizatori in domeniile domeniul furnizarii de tehnologie IT-Lista principalelor echipamente din dotare- Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) sa dispuna de o echipa minima care sa aiba obligatoriu in componenta personal (tehnic de specialitate) care sa lucreze in domeniul IT&C, de care poate dispune pe toata perioada de derulare a contractului conform caietului de sarcinisi anume: Project Manager, Expert Inginer de sistem,
Expert Baze de date, Expert Comunicatii,
Expert Programator, Expert Securitate,
Trainer, Expert consultant procese specifice administratie publice locale/centrale
Conditiile ( de studii, experienta in domeniu, perfectionari, vechime, etc) de care trebuie sa dispuna fiecare expert nominalizat sunt specificate in fisa de date si in caietul de sarcini.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.10.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.10.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2009 10:00
Locul: Consiliului Judetean Bistrita Nasaud, Bistrita, Pata Petru Rares nr.1-2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
pot participa reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat de UE prin FSE, POS, CCE, Axa Prioritara III "Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public
VI.3) Alte informatii
Intreaga documentatie este atasata la anuntul de participare in SEAP , iar oricemodificare sau clarificare adusa la Documentatia de atribuire, si ca autoritatea contractanta are obligatia de a atasa in SEAP oricemodificare sau clarificare adusa Documentatiei de atribuire, operatorii economici vor lua toate masurile pentru a intra in posesia acestor documente.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: str. Stefan Cel Mare, nr.1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 4000133, Romania, Tel.0264431063, Fax: 0264593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic al Consiliului Judetean
Adresa postala: P-ta Petru Rares nr.1-2, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 4200080, Romania, Tel.0263230741, Fax: 0263214750
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.09.2009 10:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer